huuto-net viallinen tuote

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
mitä teen ostin cd levyn huuto-netistä
vanno ainakin että on ehjä kun lähetti mutta perille tullessa etukannesta lohjennut pala jolloin kansi ei pysy paikallaan ollenkaan.

mitä teen olisiko neutraali vai?? voinut kyllä postin heittelyssäkin hajota

eli jos postissa hajonnut mitä teen palautteen kanssa?
kuvassa näytti siistiltä mutta meillä liuta rikkinäisiä kotelon kansia enkä ois halunnut yhtään enään muutenkin menee hermo niiden kanssa

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
eli jos postissa hajonnut mitä teen palautteen kanssa?
kuvassa näytti siistiltä mutta meillä liuta rikkinäisiä kotelon kansia enkä ois halunnut yhtään enään muutenkin menee hermo niiden kanssa

Annat ihan positiivisen palautteen, voit tokin mainta rikkinäisestä jkotelosta ja epäilyksesi postista..

juu, siis postissa kyllä ihan surutta niitä heitellään.. ja maksikirjeet voivat olla painaviakin jossain päälimmämisenä... eli ei muuta ku positiivinen palaute menemään ja kursit kotelon kokoon tai vaihdat ehjään =)

niilla koteloillahan ei tee edes yhtään mitään, meillä ne lentää roskiin kaikki oli ehyitä tai rikkinäisiä. Älä oo turhis, positiivisen palautteen annat. voithan kysyä asiaa postista jos kiinnostaa. Miten hyvin cd oli pakattu? Jos tavalliseen kirjekuoriin niin ei postinkaan syy. kuplapussi ois pitänyt olla.

mistä saa uusia cd koteloita?? =)

mulle tuli tänään cd se oli kuplapussiin pakattu ja ehjänä tuli
tässä tais pikkusen olla ja sisällekkin laitettu pieni pala
tuli cd levyn muotoisessa kirjekuoressa (taiteltu niin)

Tuli tos mieleen et kun sanotte et posti heittelöö tavaroita kuinka sattuu niin kuin voitta sellasen asian tietää???Itse oon postilla töissä ja meil ainaki käsitellään postia ihan asiallisesti.Ja si se taas onko joku isompi paketti menny rikki ei oo meistä kii vaan sie pääs mis ne pakataan rullaakkoon.Meillä ainaki asiallisesti menöö kaikki ehjänä hyllyyn ja asiakkaalle eri asi mitä matkalla tapahtuu rullakos.Ja riippuu myös et kuinka hyvin taih huonosti tuote on pakattu.

Yhteistyössä