Huuto.netistä.. kuinka kauan odotatte ostajan yhteydenottoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "martta"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"martta"

Vieras
Myin erästä tuotetta huutiksessa ilman hv:ta ja huuto päättyi viikko sitten. Laitoin huudon voittaneelle heti sähköpostia, että haluaako hän noutaa vai laitanko postiin. Ei vastannut mitään. Nyt olen laittanut vielä tekstiviestin, ei ole ainakaan vielä vastannut siihen. Katsoin hänen palautteet, n. puolet oli negatiivisia lunastamattomista huudoista, ei ole vastannut viesteihin muillekaan myyjille. Nyt mietin, että viitsinkö laittaa jo uudelleen myyntiin, vai pitäisikö vielä odotella..

Laitat vielä kerran viesti jonka mukana laitat eräpäivän johon mennessä ei ole lunastanut huutoaan saa hän negan lunastamattomasta tuotteestaan ja sinä laitat tuotteen uudelleen myyntiin ;) Kannattaa muuten tallentaa se oma lähettämäsi viesti jos kyseinen ihminen alkaa 1kk päästä iukuttelemaan ettei ole mitään viestiä saanut tai ei siinä noin lukenut

Mulla näkyy sähköpostissa lähetetyissä, että millon oon sille viestin laittanu, eipähän voi jälkikäteen väittä, että en olisi mitään sähköpostia laittanu. Laitoin tekstaria, että huomiseen mennessä ottaa yhteyttä tai muuten negatiivinen palaute ja kohde uudelleen myyntiin ja ilmoitus ylläpidolle. Ärsyttää tuollaiset! Jättäis huutamatta, jos ei ole aikomusta ostaa..

Yhteistyössä