Huutonet asiaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Milla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Milla"

Vieras
Mitä mieltä oletta tuosta uudesta myyjältä menevästä välityspalkkiosta?
Itse en tykkää ideasta yhtään.
Minulla on yks huutaja joka on huutanut yhen tuotteen 8.1.2011 ja ei vieläkään ole maksanut tuotetta ja sillä ei oo puhelin numeroa ollenkaan ja olen useamman kerran pistänyt viestiä että maksas tuotteen ja hän lupaa maksaa ja maksua ei vain näy.
Nyt sama huutaja oli huutanut multa 4 tuotetta lisää vaikka entisetkin on maksamatta ja pistin siitä viestiä uudestaan miksi huutaa lisää jos ei vieläkään ole maksanut entisiä ei siinä mitään jos maksun hoitaa mut tympeä odotella maksua.
Tuli mieleen kun mulla on muutama kohdetta vailla että minusta tulee se tehomyyjä miltä menee sitä huudettujen tuotteiden mukaan että huutaako tämä niin sanottu hupihuutaja milta tahalleen tuotteita vaikka ei aijo maksaa varmaankaan niitä niin minulta menee välityspalkkiota..

No enpä noin paljon tosiaankaan siellä myy, mulla on myyntiä vissiin 25 kpl ja kun alkaa tulla täyteen, laitan toisen myyntinimen pyörimään. Ai ei saa olla ky yksi? Mulla on monta villakoiraa esim.

Tyhmä se tehomyyjäjuttu. Jos myy lastenvaatteita niin äkkiä tulee 100 täyteen jos ei myy paketteina. Ja jos laskurit huijaa niin entistä hölmömpää. Pitäisköhän myydä sit loppuvuosi miehen tunnuksilla, jos alkaa 100 paukkumaan. Mies kun ei juuri huutele tai myy.

Yhteistyössä