Huutonet huijaus, jelppikääs nyt mua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt harmaa

Vieras
Eli huusin kohteen (aika kallis) mikä oli aivan törkeän halpa (puolet arvosta)

Nouto ei sopinut vaikka samalla paikkakunnalla asutaan, ymmärrän tämän kyllä.
Aloin ennen maksua katsomaan hänen palautteitaan, iphoneja myynyt samaa useaan kertaan, ipadeja yms.

Yhdestä kalliimmasta tuotteesta oli saanut palautteen, että maksun jälkeen oli hajonnut ja myyjä oli 2-3 viikon viiveellä palauttanut rahat. Noh, ei mennyt kauankaan kun tämä sama tuote oli myynnissä ja joku osti sen taas ja yllättäen taas hajonnut maksamisen jälkeen.

Hälytyskelloni alkoi soida enkä maksanut tuotetta vielä, sitten se ilmestyikin uudelleen myyntiin :O joku osti sen. Kuva pöllitty huutonetistä.

No nyt minä sain negatiivisen palautteen tältä myyjältä, kun en suostunut maksamaan rahoja hänen tililleen. Otin yhteyttä tähän henkilöön joka osti tämän saman tuotteen ja hän epäili myös eikä aikonut maksaa.

No nyt nää samat on uudelleen myyty taas. Rahatkin maksettu myyjän tilille koska nämä oli saaneet positiiviset palautteet.

Mitä ylläpito voi tehdä? Ei varmaan voi poistaa noita negoja? On se ihan hemmetin typerä systeemi että myyjä voi huijata rahaa korottomasti lainaan tuolla tavalla ja sitten jos huomaa mikä on pelin nimi eikä maksa hänelle niin pamahtaa nega? En ole ainoa, monta puhelinta yms myynyt ja kun nouto ei ole sopinut vaikka kivenheiton päässä asuu niin eivät ole maksaneet.

No nyt ajattelin odottaa että mitä tapahtuu, meneekö nämäkin tuotteet rikki mistä on rahat saanut. Ehkä siinä vaiheessa ylläpito uskoo ja poistavat palautteet??? Onko kokemusta

soita aamulla ylläpitöjälle.. mukava mies mulle vastas. hetken päästä oliki kohde ja tunnus suljettu siltä huijarilta. mä muuten tiiän ketä tarkotat.. eiks oo tehomyyjä?

En vaan pystyy käsittää, miksi ihmiset huutaa noita? Halpa hinta, nouto ei käy - eikö hälytyskellot tosiaan soi?

Tuohon en kyllä pysty vastaamaan, poistaako ylläpito negoja. Mun mielestä tuollaisia tuotteita huutavat ihmiset on muutenkin niin tyhmiä, ettei heitä varmaan paljon ne negatkaan hetkauta. Anteeksi nyt vain jos loukkasin jotakuta, mutta ihan oikeasti - joku järki tuolla nettikaupassa pitäis olla.

Laitoin sinne jo viestiä, mutta ei oo vastattu :S

Ärsyttävää... Niin moni muukin on ton takia saanut negaa. Tiedot vaihtuu kahden kaupungin välillä :O Toisessa kaupungissa ei ole edes sen nimistä katuosoitetta. Kännykkänumeron katsoin fonectasta ja toinen kaupungin osoite piti paikkansa, mutta yllättäen nimi oli ihan väärä..

[QUOTE="plaah";28287942]En vaan pystyy käsittää, miksi ihmiset huutaa noita? Halpa hinta, nouto ei käy - eikö hälytyskellot tosiaan soi?

Tuohon en kyllä pysty vastaamaan, poistaako ylläpito negoja. Mun mielestä tuollaisia tuotteita huutavat ihmiset on muutenkin niin tyhmiä, ettei heitä varmaan paljon ne negatkaan hetkauta. Anteeksi nyt vain jos loukkasin jotakuta, mutta ihan oikeasti - joku järki tuolla nettikaupassa pitäis olla.[/QUOTE]

No tuolla tyypillä on kaikissa kohteissa pelkkä postitus, oli se sitten euron tai satasen tuote

nyt on tunnus suljettu, piru kun menin aukomaan päätäni ja kerkisi antamaan nuo negat :/

Ärsyttää, ois pitänyt olla hiljaa eikä kertoa tälle käyttäjälle että tiedän hänen huijaavan..

[QUOTE="vieras";28293812]Ylläpito poistaa aiheettoman negan jos olet saanut sen huijarilta.[/QUOTE]

Mutta mites tuollaisessa tapauksessa todistat että on huijari? Kun niille joiden tavarat on menneet "rikki" on kuitenkin viiveellä maksanut rahat takaisin.

Ylläpidolta tuli vastaus, että seurailevat palautteita mutta eivät voi negoja poistaa (tämän jälkeen meni jokunen tunti ja sitten olikin tuo tunnus suljettu)

Mut nehän on voineet sulkea tunnuksen ihan vain senkin vuoksi, kun on tuota paikkakuntaa vaihdellut ja tiedot ei pidä paikkaansa

Ärsyttää vaan suunnattomasti saada monen sadan positiivisen jälkeen tuollaiselta paskalta nega

[QUOTE="a p";28294575]
Ärsyttää vaan suunnattomasti saada monen sadan positiivisen jälkeen tuollaiselta paskalta nega[/QUOTE]

Uudesta huutiksesta en tiedä, mutta ainakin ennen palautteista näki, jos palautteenantajan tunnukset oli suljettu. Sellaiselta tyypiltä saatu nega on ainakin minun silmissäni puhtaasti positiivinen asia: henkilö osaa ja uskaltaa toimia sääntöjen mukaan, sen aiheettoman negan uhallakin.