Huutonet ja myyjästä kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Millasta palautetta antaisit myyjälle joka lupasi laittaa paketin heti kun rahat näkyy tilillä? Oletan että rahat näkyi keskiviikkona koska myyjä oli ostanut ostamalleni tuotteelle huutopaketin ja edelleenkää sitä pakettia ei ole laitettu postiin koska sitähän pystyy seuraamaan sieltä sivulta.Minun mielestä jos myyjä lupaa laittaa tuotteen heto postiin kun rahat näkyy niin minun mielestä voisi pitää lupauksesta myöskin kiinni.

Kysy nyt ensin hyvä ihminen paketin perään. Jos myyjä postittaa vasta ensiviikolla, se olisi aika laiskaa, muutoin on saattanut postittaa jo tänäpä, ei se siellä näy ennenkuin posti on sen lyönyt tietoihinsa.

Muutama hätähousu on mullekin rutissut jos en ole ehtinyt ennen viittä postiin eli periaatteessa postitus viivästyy päivän. Ihmisillä ON muutakin elämää kuin huuto.net..

joo tosiaan kysy ensin. ite en usein pääse postiin kun viiden jälkeen jolloin paketti lähtee vasta päivän päästä. ja tiedän ainakin yhden postin joka ei laita pakettia seurantajärjestelmään eli ei näy vaikka postiin veiskin.

Kysy nyt ensin hyvä ihminen paketin perään. Jos myyjä postittaa vasta ensiviikolla, se olisi aika laiskaa, muutoin on saattanut postittaa jo tänäpä, ei se siellä näy ennenkuin posti on sen lyönyt tietoihinsa.

Muutama hätähousu on mullekin rutissut jos en ole ehtinyt ennen viittä postiin eli periaatteessa postitus viivästyy päivän. Ihmisillä ON muutakin elämää kuin huuto.net..

Onko sinulla ollu huono päivä tai joitain?Älä hyvä ihminen oleta sellasta mitä et tiedä.En maininnu että olen kysyny perään mutta ei ole tullut vastausta.Ja SINÄ oletat että minä vain rutisen kun ei pakettia näy ei kuulu.

No en mäkään kyllä myyjänä viitsisi vastata tuollaisille hätähousuille, jos pakettia ei ole pistetty postiin vaikka vasta pari päivää maksusta on kulunut. Saatan jopa jättää palautteen antamatta tällaiselle tivaajalle. Kysele sitten viikon päästä, jos ei vieläkään pakettia ole kirjautunut postin järjestelmään.

Yhteistyössä