Huutonet ja palaute

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Myyjä antanut ostajalle kiitettevän palautteen ja ostaja ei ole melkein 2 kk antanut myyjälle mitään palautetta.

Muuttaisitko antamasi kiitettävän palautteen neutraaliksi ?

vai antaisitko asian olla ?

mä pyyhin palautteen pois/tyhjäksi...eräs ostaja osti kuntoiluvälineen ja kaupat menin mun mielestä hyvin ja testas laitteen ennen ostoa.
Laitoin palautteen heidän lähdettyä ja vielä tänäkään päivänä n.3v jälkee ei oo palautetta tullu. viikon kuluttua (olin silloin aloitteleva kauppias) pyysin kohteliaasti palautetta niin tuli niin törkeesti vastausviesti takasin et oksat pois.

Onhan se tietty tökeröä että ei viitti antaa palautetta. Siihen ei tartte kirjoittaa juuri mitään jos ei halua, riittää kun täppää kolmesta vaihtoehdosta sitä kauppaa parhaiten kuvaavan.
Kun onhan siellä ikävä olla aloitteleva käyttäjä, jos ei tule palautteita niin ei välttämättä pääse huutamaan kaikkia kohteita, sillä onhan siellä myyjiä jotka vaatii minimipalautemääriä.

Mutta eihän se pakollista ole, siis se palautteen antaminen. Ja ethän sä annan palautetta palautteesta vaan kauppojen kulusta. Ystävällisesti voit kysäistä että voiko antaa palautetta, jos esim olet juuri aloitteva huutonetin käyttäjä ja haluat kerryttää palautemäärää. muussa tapauksessa anna olla.

En kävisi. Nuo muutoksen tekijät tekevät itsensä vaan naurettavaksi, jos tuosta syystä sitä muuttavat. Pääasia on, ettei tule mitään negaa. Aloitellessa tietenkin harmittaa, jos ne palautteet jää saamatta.

Naurettavaahan se on sen takia lähtee muuttamaan palautetta.

Pakollista kun palautteen antaminen ei ole, mut ihan kiva et annettais, että toiset kauppakumppanit sais vähän osviittaa miten luotettava kaupantekijä on.

Jos tää sun kauppakumppani ei ole kauppojen jälkeen käynyt huutonetissä ja siksi ei palautetta ole tullut?

Yhteistyössä