huutonet ja vaatteiden myynti

19.08.2006
887
0
16
Siivoilin vaatekomeroita ja tuli kauhea kasa vaatteita mitkä on joko pieniä tai turhaan kaapissa kun kukaan ei niitä käytä syystä tai toisesta (pikku neidilläkin tietyt vaatteet mitä suostuu käyttämään)

Osan vein kierrätykseen, osan annoin naapuriin ja osan ajattelin laittaa huutonettiin myyntiin (kokeilen meneekö kaupaksi miten)
Kannattaako vaatteet myydä yksittäin vai kannattaako niistä tehdä isompia paketteja?
Teini ikäinen tyttäreni halusi myös omia vaatteitaan laittaa myyntiin ja saada niin vähän taskurahaa.

Mutta miten on meneekö vaatteet miten kaupaksi? Varsinkin jos ei ole mitään merkkivaatteita? Peruskamaa ainoastaan?
Pitäis vielä alkaa katsomaan noi talvivaatteet, mitä sieltä joutais pois.....Sais ihanasti siistittyä kaappejaan ja enemmän tilaa.....

Samaa pähkäilen.
Ostajana itse etsin sellaista pakettia jossa olisi vain se mitä tarvitsen ei ylimääräistä kamaa. Toisaalta yksittäisten vaatteiden osto ja postarit taas nostavat hintaa sen verran että harvoin tulee ostettua.
Olen kuitenkin itse kasaamassa pakettia myyntiin jossa on vain yhden koon vaatteita per paketti ja kengät laitan erikseen .

Mie just mietin samaa. Kuopus alkaa olla liian iso noihin 62/68 cm vaatteisiin, mutta niitä on ehkä liian vähän kirppikselle, liian paljon että voisin säilyttää. Kirppispöydän hintakin on 25e/viikko, joten mielellään laittaisin huutikseen. Suurin osa just ihan peruslindexiä ja osa sitten vähän parempaa.. Retroihin olen itse ihastunut ja niitä riittääkin sitten :whistle: Jotenkin ei vain jaksais alkaa kuvaamaan ja pähkäilemään hintoja. Ja entä jos ostaja ei olekaan tyytyväinen ja jossain sauman vasemmassa sisäreunassa onkin pieni reikä jota en tajunnut etsiä.. Huoh.

Kestovaippojakin olis mutta just tämä sama ongelma on niiden kanssa, ettei oikein tiedä mitä kautta myis.

Ap: mie ainakin ostaisin jos olis siistejä vaatteita suhteellisen edullisesti! :)

pitääkö aina vaatteiden olla uusia, käyttämättömiä että menevät kaupaksi? Saatteko kaupattua käytettyjä vaatteita jotka ehjiä, käyttökelpoisia vielä?

Yhteistyössä