Huutonet/kirppis kauppa ei käy kerpele!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myyjätär
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myyjätär

Vieras
Missä vika, kun vaatteet ei käy kaupaksi?! Myyn ylimääräisiä uusia toppa-asuja, Reimateccia yms hintahaarukalla 70-90 euroa, eikä mene kaupaksi. Hinnat on vähintään 30 prossaa vähemmän kuin kaupassa.

Juu eikä mee muutkaan uudet vaatteet huutonetissä kaupaksi, vaikka paljon halvemmalla sais kuin kaupasta. Onko se saitti oikeasti noin hiljainen nykyään? Ennen sai myytyä mitä vaan ja pääsi ylimääräisistä eroon. Whatta heck happened?

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
No minä ainakin ostan ne reimatecit -40% kaupasta.

Sama täällä. Kirppiksiltä ostetaan käytettyä halvalla, uudet kamat ostan kaupasta.

Ja nuo Huutiksen pyynnit on nykyään sitä luokkaa, että taidan siirtyä tukemaan paikallisia yrittäjiä ihan kokonaan ;)

No kirjoitinkin, että vähintään 30 prosssaa. Kirppikselläkin roikkuu 129 euron talvihaalari ja hintalapussa 70 euroa. Sillä yritän myydä millä itekin olen ostanut. Ei vaan mee kaupaksi. Enkä mä mikään jobbari ole, tykkään vaan ostaa paljon vaatteita eikä kaikkia sit tule käytettyä.

Alkuperäinen kirjoittaja myyjätär:
No kirjoitinkin, että vähintään 30 prosssaa. Kirppikselläkin roikkuu 129 euron talvihaalari ja hintalapussa 70 euroa. Sillä yritän myydä millä itekin olen ostanut. Ei vaan mee kaupaksi. Enkä mä mikään jobbari ole, tykkään vaan ostaa paljon vaatteita eikä kaikkia sit tule käytettyä.

mutta kai sä tajuat, että sillä samalla hinnalla ihmiset saa ne kamat kaupasta? missä niitä pääsee katsomaan, sovittamaan, mihin ne voi palauttaa jos niistä löytyykin joku vika? ja kaikki tämä ilman postareita, odottelua ja pettymystä jos ne kamat ei nyt sitten IHAN vastanneetkaan odotuksia...

Niin mistä te nytkin niitä vaatteita muka tuommoisilla alennuksilla saatte? Ei täällä ainakaan myydä missään esim. reimateccia, kaikki ihan normaalihintaisia ja kolminumeroisia lukuja. Ja kai sen puvun voi käydä kokeilemassa kaupassa ja sit ostaa halvemmalla muualta.

Niin mistä te nytkin niitä vaatteita muka tuommoisilla alennuksilla saatte? Ei täällä ainakaan myydä missään esim. reimateccia, kaikki ihan normaalihintaisia ja kolminumeroisia lukuja. Ja kai sen puvun voi käydä kokeilemassa kaupassa ja sit ostaa halvemmalla muualta.

Ainut mihin kommentoin on tuo että käy kokeilemassa kaupassa ja ostaa muualta.
Jos kauppaan menen ostan sen sieltä,kaupoissa huvikseni juoksentele.

Sokokselta, Jesper Juniorista, Stockmannilta...

Missä vika, kun vaatteet ei käy kaupaksi?! Myyn ylimääräisiä uusia toppa-asuja, Reimateccia yms hintahaarukalla 70-90 euroa, eikä mene kaupaksi. Hinnat on vähintään 30 prossaa vähemmän kuin kaupassa.

Juu eikä mee muutkaan uudet vaatteet huutonetissä kaupaksi, vaikka paljon halvemmalla sais kuin kaupasta. Onko se saitti oikeasti noin hiljainen nykyään? Ennen sai myytyä mitä vaan ja pääsi ylimääräisistä eroon. Whatta heck happened?

Kirpparilla kannattaa käytetystä maksaa 10% tuotteen alkuperäisestä hinnasta, se on sopiva kirpparihinta. Uutta kirpparilla on vaikea saada kaupaksi, ellei ole reilusti alennettuun hintaan, tyyliin 80-90% halvempi. Voi olettaa, että jos myyjä myy uutta, niin on sen itse ostanut alesta 50-70% alella. Miksi siis maksaisi kirpparilla samaa, mitä saa alestakin?

No kuule täälläpäin on ainakin alkaen 50 reimatecciä, et en todellakaan maksa tuollasia hintoja...

Sillä yritän myydä millä itekin olen ostanut.
Miksi ihmeessä ihmiset maksaisivat saman rahan jolla kaupastakin saa, itsekin olet saanut?

Ota huomioon että tuohon joutuu maksamaan postikulut, ja ei kukaan maksa yhtä paljoa tuotteesta jota ei pääse sovittamaan ja tutkailemaan lähempää.

Tamperelaisena tiedän että Ticketit, Lennet, Remut ja Reimatecit tulevat aina suoraan -40% Nanoukissa aleen. Nopeat syövät hitaat. Toki ennakoin ostot, mutta esim kesällä sai hyvin alesta välikausivaatteet. Jotain kokoja toki oli lopussa.

Kekälessä ja JesperJuniorissa alet alkaa aina nihkeästi.

No täällä on ainakin melkoisen isot alennukset kaikissa lastenvaateliikkeissä. Eikä mulla tod. oo aikaa juosta ensin liikkeitä läpi sovittelemassa, ja sen jälkeen päivystää Huutiksessa että tulisko mahdollisesti samaa kamaa sinne myyntiin :-O

No huhhuh, ei täällä tuppukylässä ole edes noita mainitsemianne kauppoja, ei ensimmäistäkään. Eikä mitään saa enää alesta. Ai niin, Sokos täällä on, mut ei sielläkään aleja noissa kalliimmissa merkeissä. Mä nyt tietysti ajattelen, että kun halvalla oon ostanut, niin kyllä ne multakin pois ostetaan, että joku muukin tarvii. Juu ei sitten....

minä ostin reimat ihan kaupasta -40% ja jotenkin en tykkää siitä että joku on itse ostanut halvemmalla kaupasta ja sitten myy voitolla eteenpäin. vaikka eihän se minulta pois ole

No just,,nämä on just sellasia että kierretään alet ja sitten yritetään saada "omat pois" huutiksessa. Ostan ehdottomasti kaupasta uudet tavarat ja ALESTA,,en edes muista millon jostain olisin maksannu ovh:n tai edes miettinny sitä. KAupasta ostaa niin voi olla satavarma että aito ja jos jokin menee heti vaikka rikki voi viedä kauppaan ja saa useimmiten vaihtaa tuotteen. Esim. jos vetskari hajoaa heti tms.

Alkuperäinen kirjoittaja No:
No huhhuh, ei täällä tuppukylässä ole edes noita mainitsemianne kauppoja, ei ensimmäistäkään.
No miten se mihinkään liittyy, jos myyt huuto.netissä?

Aivan. Muut tuskin haluavat tukea sinun ostoksia, jos itse saavat kaupasta edukkaasti.

Mutta onhan tämä Suomi kuitenkin täynnä niitä, jotka eivät osta alesta etukäteen ja heräävät pakkasten tultua tarpeeseen. Kokeile myöhemmin uudestaan.

Yhteistyössä