Huutonet / Mistä myyjän tiedot?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avuton huutaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

avuton huutaja

Vieras
Eli minulla oli "voittava" huuto tuotteesta. Minä en kuitenkaan löydä myyjän yhteystietoja mistään, että voisin olla myyjään yhteydessä ja sopia tuotteen noutamisesta myyjän luolta (kysymys vaatekaapista).

Sain sähköpostin Huuto.netistä, mutta siinä oli vain linkki sulkeutuneeseen huutoon eikä mitään myyjän yhteystietoja. Myyjän tietoja kun klikkaan, niin sieltä löytyy tietysti tuo "lähetä käyttäjälle yksityisviesti" -kohta, mutta sehän on maksullinen palvelu. Myyjän omista tiedoista ei löydy s.postia tai muutakaan tietoa, millä saisin yhteyden.

Olenko nyt vähän jotenkin tumpelo kun en löydä tietoja? Myyjä on saanut aikaisemmin positiivisen palautteen ja on tunnistautunut, joten en usko, että huijaristakaan on kysymys (maksu tapahtuu käteisellä tuotetta hakiessa).

Minä nyt laitoin viestiä myyjälle sinne Usein kysytyt kysymykset -kohtaan, mutta ei kait se ole se virallinen reitti?? *huokaus* Luulen olevani näissä tietotekniikka asioissa tavallista nohevampi, mutta tämä menee multa yli ymmärryksen...

Apuva! ja kiitokset avusta, jos joku neuvoo..

Minä olen huutanut aika paljon ja AINA on siellä huuto.netin kautta tullessa viestissä ollut yhteystiedot! Ainakin sähkpostiosoite.
Yleensä vakioviesti on sähköpostin lopussa,sitä ei tosin kaikilla myyjillä edes ole.
Kokeile lukea vielä tarkemmin,jos sattuisi löytymään.

Olikos huudossa hintavaraus?

Jos oli ja ei ylittynyt, sinulle tulee sähköpostissa vain tieto, että sinulla oli korkein huuto,
ei tule myyjän tietoja.

Jos taas todella voitit huudon, siinä sähköpostissa on aina myyjän nimi-, osoite-, puhelinnumero- ja sähköpostitiedot.

Ne myyjän tiedot on AINA siinä meklarin sähköpostiisi lähettämässä viestissä! Kokeileppa vastaa viestiin niin varmaan tulee vastaanottajan s-posti osoiteriville..

Ei ylittynyt hintavaraus eli siinä on siis syy.. Kiitos "Noo"!!! Myyjällä oli kuitenkin myynti-ilmoituksessa tieto, että jos hän saa yhdenkin huudon ennen maaliskuun loppua alle hintavarauksen, niin hän myy ilomielin tuotteen jo silloin... ei vaan ollut tullut yhtään huutoa (minun oli itseasiassa ainut ja eilen tein huudon paria tuntia ennen kohteen sulkeutumista).

Viesti, mikä tuli Huuto.netiltä kuuluu seuraavasti:

Teit Huuto.netissä tarjouksen kohteeseen numero 21XXXXXX, "Kaappi
xxxxx ", joka on nyt sulkeutunut. Sinun tarjouksesi XXX EUR oli
kohteen sulkeutuessa suurin, mutta se ei ylittänyt myyjän kohteelle
määrittelemää hintavarausta.

Löydät kohteen tiedot myös osoitteesta
http://www.huuto.net/kohteet/kaappixxxxxx/21XXXXXXXX?ref=hm_win

Kiitos, että käytit palveluamme, ja tervetuloa uudelleen!

Terveisin,
Huuto.net

ja jos vastaan kyseiseen viestiin, niin vastaanottajaksi tulee sähköpostikenttään: meklari"huuto.net

Onkos myyjällä muita kohteita myynnissä, voit jättää niihin kysymyksen myyjälle tai tämän sulkeutuneen kaapinkin kohdalle, niin saisitte mahdollisesti kaupat tehtyä.

Myyjälle menee sähköposti esittämästäsi kysymyksestä ja hän voi sitten vastata kohteen kohdalla huutonetissä ellet laita kysymykseen sähköpostiosoitettasi.

Minulle on kerran käynyt niin, että en saanut minkäänlaista viestiä huuto.net:stä, vaikka voitin huudon. Olen aivan varma etten ollut hukannut sitä viestiä, koska minulla on erillinen sähköpostiosoite verkkokaupankäyntiä varten ja uusia viestejä on sen takia helppo seurata ja tarkistin myös sen spämmi-osaston. Pistin yv:tä myyjälle ja sain niin yhteyden häneen, mutta tilanne oli harmillinen kun tuntui ettei myyjä meinannut uskoa etten ollut saanut ilmoitusta. Maksoin tuotteen ja sain palautteeksi plussat.

Sen haluan vain sanoa, ettei huutiksen toiminta ole aina takuuvarmaa, vaikka yleensä moitteettomasti toimiikin.

Minä laitoin myyjälle viestin tuon sulkeutuneen kohteen Myyjälle esitetyt kysymykset kautta.. tuota en tiennyt, että myyjä saa esitetystä kysymyksestä viestin s.postiinsa. Hienoa, silloinhan asia on kunnossa ja odottelen myyjän yhteydenottoa.. Tuhannet kiitokset kaikille vastaajille ja sinulle "Noo"!!!

Yhteistyössä