huutonet ostaja pilas joulun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja somali-83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

somali-83

Jäsen
18.05.2012
177
2
18
Tää huutaja antoi mulle neutraalin ja soittelin sille ja kysyin miks. Ja ostamisesta oli kulunu jo yli kuukaus. Ja kaupat siis peruuntui silloin kun hän sanoi ettei osta. Tää nainen vaikutti sekavalta kun vastaukset oli....aijaa ...aijaa..Ihan kuin hän olis unohtanu koko jutun. No hän lupas korjata tilanteen. Mutta mitään ei tapahtunu ja seuraavaana päivänä laitoin hänellä viestin korjais heti kun hän pystyy. Eilen ja tänään laitoin myös monta puhelua ja tekstaria. Tuli sellanen viilis ettei muuten korjaa tilannetta jos antaisin heti olla.

No tänään hän vastasi ja sanoi että hän lopettaisin viestit jotta hän saisi viettää joulunsa rauhassa. Sanoin hänellä et hän on se joka aiheuttaa harmia enkä minä. Hän sanoi että antaa negatiivisen palautteen jos enää kyselen asiasta.

No tässä on yks pieni virhe jota mä oon tehny. Kun tää nainen marraskuussa peruutti kaupat syytin häntä valehtelemisesta ja aikani tuhlaamisesta. Voi olla että hän loukkaantui siitä ja päätti nyt kostaa tällä palautteella. Tiesin jo silloin ettei se kannattanu tehdä mut koska mä annoin positiivisen palautteen niin ajattelin et hänkin antaa positiivisen. Hän oli kuintenkin se joka peruutti kaupat. Kaiken lisäks eillen laitoin viestin jossa sanoin maksavani pientä korvausta kun hän antaa positiivisen palautteen. Mut eipä sekään ole käyny hänelle. Eli aika hankala asiakas.

Mut sen mä oon päättäny etten sano ketään valehtelijaksi vaikka peruuttais kaupat viime hetkellä ja olis kuinka hankala ja valehtelija. Koska se mahdollista että saa sen takia neutraalin palautteen

Siis jouluna oot häirinnyt viestein toista tuollaisen asian takia? Eikös hän sanonut, että tekee sen kunhan ehtii. Jouluna on ihmisillä muut asiat mielessä kuin joku huutonet

Onko sun elämäsi laatu kiinni jostain nettihuutokaupan palautteen laadusta? Kannattasko sun katsoa jos saisit huudettua sieltä itsellesi elämän?

Kai sä nyt tajuat itsekin, ettei tommosesta pikkujutusta soitella ja tekstailla ihmisille jouluna? eikä muulloinkaan?

Ohhoh, noinko paljon yks neutraali palaute rassaa?! Tietysti jälkiviisas on helppo olla, mutta mä olisin ilman mitään häiriköintiä vaihtanu sen ostajan palautteen negatiiviseksi, ja sen antamaan palautteeseen kommentoinu ite, että ostaja perui kaupat ja kaiken huipuksi kruunas oharinsa aiheettomalla neutraalilla palautteella. Sillä koko hommasta olis selvinny.

Siis marraskuussa perunut kaupat ja sinä lataat häirikköviestejä asiasta jouluna?! Kyllä se olet sinä, joka pilasi tämän huutonet -ostajan joulun!

Siis marraskuussa perui kaupat ja antoi neutraalin maanantaina. Ja hyviin tapoihin kuulu vastava viesteihin. Toi palaute voi johtaa siihen et ihmiset ostaa joltain muulta eli sen takia pyysinkin et hän hoitais kun ehtii.Eli se voi aiheuttaa rahallisia menetyksiä. Enhän mä ottais yhteyttä jos tää tyyppi vaikuttais rehelliseltä joka hoitaa homman.

[QUOTE="Hömelö";29377445]Ohhoh, noinko paljon yks neutraali palaute rassaa?! Tietysti jälkiviisas on helppo olla, mutta mä olisin ilman mitään häiriköintiä vaihtanu sen ostajan palautteen negatiiviseksi, ja sen antamaan palautteeseen kommentoinu ite, että ostaja perui kaupat ja kaiken huipuksi kruunas oharinsa aiheettomalla neutraalilla palautteella. Sillä koko hommasta olis selvinny.[/QUOTE]

No näin on vielä mahdollista toimia

Meillä on saatavia vanhalta vuokranantajalta 1300€, enkä siltikään päättänyt pilata joulua sillä. Ollaan yritetty ja yritetty saada kiinni, mutta kaikesta huolimatta ajattelin joulurauhan kuitenkin hänelle suoda. No, käräjäoikeus muistaa häntä kirjeellä alkuvuodesta. Eikä aina niin lämpimiä ajatuksia häntä kohtaan. ????

Meillä on saatavia vanhalta vuokranantajalta 1300€, enkä siltikään päättänyt pilata joulua sillä. Ollaan yritetty ja yritetty saada kiinni, mutta kaikesta huolimatta ajattelin joulurauhan kuitenkin hänelle suoda. No, käräjäoikeus muistaa häntä kirjeellä alkuvuodesta. Eikä aina niin lämpimiä ajatuksia häntä kohtaan. ????

No muutama klikkaus ja se homma olis siinä. Mut 1300 euron maksaminen voi olla vaikee jos sitä ei ole

Siis marraskuussa perui kaupat ja antoi neutraalin maanantaina. Ja hyviin tapoihin kuulu vastava viesteihin. Toi palaute voi johtaa siihen et ihmiset ostaa joltain muulta eli sen takia pyysinkin et hän hoitais kun ehtii.Eli se voi aiheuttaa rahallisia menetyksiä. Enhän mä ottais yhteyttä jos tää tyyppi vaikuttais rehelliseltä joka hoitaa homman.

Ei se yks neutraali vaikuta, kun selität asiallisesti siinä palautteen alla miten asiat oikeasti meni. Jokainen joka niitä palautteita lukee, näkee itse jos neutraali on ollut asiaton. Noita ansaitsemattomia neutraaleja ja negoja tulee aina joskus, eikä ne ainakaan omaan ostopäätökseeni vaikuta.

Tollanen pommitus yhen neutraalin takia on kyllä vähän liioittelua sunkin puoleltas.

No näin on vielä mahdollista toimia

Joo, paitsi että aika lapsellisesti ennätit jo toimia häiriköidessäs moisen asian takia. Kyllä mä ymmärrän, että asia ketuttaa, mutta noita neutraaleja ja negatiivisia palautteita tulee ennen pitkää melkein väkisinkin, eikä ne kaupan tekoo estä. Ne ketkä on kiinnostuneita palautteista, kattoo, kuinka paljon positiivisia on suhteessa negatiivisiin ja neutraaleihin, ja ehkä kattoo, että mitä niihin neutraaleihin ja negatiivisiin on kirjotettu. Jos asiattoman palautteen perään ite kertoo lyhyesti mistä oli kyse, jättää potentiaaliset kauppakumppanit ne huomioimatta. Tietysti jos niitä selityksiä on tosi moneen lähtöön ja todella paljon, niin varmaan alkaa epäilyttää jo selitystenkin todenmukasuus, mutta satunnainen huonompi palaute ei estä kaupantekoo.

[QUOTE="tittelintuure";29377517]Ei se yks neutraali vaikuta, kun selität asiallisesti siinä palautteen alla miten asiat oikeasti meni. Jokainen joka niitä palautteita lukee, näkee itse jos neutraali on ollut asiaton. Noita ansaitsemattomia neutraaleja ja negoja tulee aina joskus, eikä ne ainakaan omaan ostopäätökseeni vaikuta.

Tollanen pommitus yhen neutraalin takia on kyllä vähän liioittelua sunkin puoleltas.[/QUOTE]

Joo ei se yks neutraali niin kauhee ole. Mut kun oot tottunu saamaan vaa posiitivista palautetta niin ärsytti tää homma.

Tuota otetaas alusta, siis siitäkö kenkä puristaa että ensin oli ostamassa sulta jotain tuotetta eikä sitten ostanutkaan, vai?

Sitä se kaupankäynti joskus kuule on vaikka tuote olisikin hyväkuntoinen, ei se ostajan mielestä olekaan ostamisen arvoinen. Siitä on ihan turha hikeentyä. Anna olla jo, jos tämä kaupat perunut kyllästyy kunnolla, niin seuraavaksi pääset selvittelemään tapahtumien kulkua poliisille.

Ainakin tän ketjun perusteella en ikinä huutaisi tuolta nmimerkiltä mitään...Järkyttävää käytöstä AP :O Häiritä ihmisiä JOULUNA noin pienestä asiasta..HUH HUH

Yhteistyössä