Huutonetin käyttäjät!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huutislainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huutislainen

Vieras
Oletteko huomanneet sen uuden uudistuksen huutiksessa, että jos hv ei ylity niin yhteystiedot eivät myöskään välity ostajalle/myyjälle?
Minusta tämä on todella huono uudistus ja toivoisin pikaisesti paluuta vanhaan käytäntöön. Nykyisessä käytännössä ei voi enää antaa palautetta (positiivista tai neutraalia) vaikka hv ei ylittynyt ja ennenhän tämän pystyi tekemään.

Toivoisin, että jos täällä on myös samoin ajattelevia niin laittaisitte huutiksen ylläpidolle tästä asiasta palautetta, jospa saataisiin vanha käytäntö takaisin. :)

Nykyään pitää ns. huudon voittajalle laittaa yksityisviestiä onko kiinnostunut kohteesta, mutta mikäli et ole rekisteröitynyt niin tämäkään ei onnistu! :(

Mielipiteitä?

Oma mielipiteeni on, että uudistus on ihan hyvä! Jäisipä nuo HV:t ehkä vähemmälle käytölle. Miksi ette laita suoraan lähtöhintaa sellaiseksi, että sillä tavaran myytte?!?!? Näin itse teen. Mulle on aivan sama onko 1 huutaja vai 10 siihen haluaamaani hintaan :)

Todella hyvä uudistus kerrankin. Häviääpä kaikki hintavarauksella kikkailu, ei pysty myymään niin, että pystyisi negatiivisen palautteen kiertämään. Hintavaraus kohdalleen, niin ei ole mitään ongelmia.

Jos on tunnistautunut käyttäjä, niin silloin voi ottaa yhteyttä yksityisviestin kautta ja tehdä kaupat huutiksen 'ohi'.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Todella hyvä uudistus kerrankin. Häviääpä kaikki hintavarauksella kikkailu, ei pysty myymään niin, että pystyisi negatiivisen palautteen kiertämään. Hintavaraus kohdalleen, niin ei ole mitään ongelmia.

Jos on tunnistautunut käyttäjä, niin silloin voi ottaa yhteyttä yksityisviestin kautta ja tehdä kaupat huutiksen 'ohi'.

olen täysin samaa mieltä!! koko hv on musta ihan turha huudossa, kun siellä kuitenkin koitetaan myydä tavaraa... =)

Itse olen aina laittanut hintavaruksen. Ja ennen jos ei ole hintavaraus täyttynyt olen laittanut ostajaehdokkaalle sähköpostia ja ollaan yleensä saatukkin sitä kautta kaupat tehtyä. Mut tämä ei enää uudistuksen myötä onnistu, harmi

Alkuperäinen kirjoittaja nytkis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

olen täysin samaa mieltä!! koko hv on musta ihan turha huudossa, kun siellä kuitenkin koitetaan myydä tavaraa... =)

Mä yhdyn tähän.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Itse olen aina laittanut hintavaruksen. Ja ennen jos ei ole hintavaraus täyttynyt olen laittanut ostajaehdokkaalle sähköpostia ja ollaan yleensä saatukkin sitä kautta kaupat tehtyä. Mut tämä ei enää uudistuksen myötä onnistu, harmi

Onnistuu jos tunnistaudut sinne. Se on ihan maksuton juttu ja antaa itsestäsi paremman kuvan, joten miksi et tee sitä ?

Itse olen sitä mieltä että uudistus on hyväksi.

Alkuperäinen kirjoittaja huutis:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Onnistuu jos tunnistaudut sinne. Se on ihan maksuton juttu ja antaa itsestäsi paremman kuvan, joten miksi et tee sitä ?

Itse olen sitä mieltä että uudistus on hyväksi.

Kyllä se pikkasen taitaa maksaa,mutta ei paljoa :)

Yhteistyössä