huutonetin vaunuista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ainokaino
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ainokaino

Vieras
selasin tossa huutonettiä kun pitäs omat vaunut myyntiin laittaa,siis oikeesti voiko näistä vaunuista pyytää näin paljon mun mielestä on aikas arvokkaat
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=84858911

me maksettin 2006 uusista vaunuista 750e, että en taida niitä edes myydä kun ei niistä saa enään nykyään mitään kun huutonetit ja kirpputorit täynnä pihejä valittajia!

Muyyntihinta putoaa puoleen kun ne kaupasta ulos tuo. Ihan sama vaikka maksoivat maltaista vuonna 2002 nyt eletään vuotta 2008 .
Itellä Brio Alumina vm. 2000. Maksoin niistä 3000mk eli n. 500e. Tänäpäivänä 8vuotta vanhoista vaunuista n. 20-50e on niitten arvo.

Oran tuplat ostin vuonna 2000 myös maksoin niitä 500e ja myin vuonna 2002 ne hintaan 250e ja tänäpäivänä niitten arvo on noin 30-80e

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
No huh huh. ja vielä antaa markkahinnan mikä muka ollut vaikka euroon oltiin jo siirrytty tuolloin 2002 vuoden alussa käteisvaluuttanakin...

no pisti kanssa silmään tuo markka hinta taitavat olla viälä vanhemmat kuin 2002 malli.
kyllä ihmiset on nykyään ahneita varsinkin huutonetissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ostaja:
Oran tuplat ostin vuonna 2000 myös maksoin niitä 500e ja myin vuonna 2002 ne hintaan 250e ja tänäpäivänä niitten arvo on noin 30-80e

vaihoikko sie sen markkahinnan suoraan euroiks vai kuinka? Kun tuolloinhan oli markat käytössä. Tosin tilivaluutanahan se tais olla jo 1999? Voi ko muistais viel nää :D

mä ostin vm. 2002 emmaljungan yhdistelmät, todella siistit v. 2006 ja maksoin niistä 250?. Käytin ne niin loppuun runkonsa puolesta ettei niillä tee enää mitään =/ mutta kannattaisko yrittää myydä erikseen esim. huutonetissä sitä pelkkää vaunukoppaa, ratasosuutta, sateensuojaa ja seisomalautaa?
Runko on kyllä jo niin kärsinyt ettei sitä kukaan huoli edes kaupanpäälisinä =(

Mä myin just kirpparilla alle viikossa Brion Kombit vuodelta 2003. Pääväri harmaa. MUkana toi varjo ja hoitolaukku myös mitkä tossakin. Lisäksi toppamakuupussi, kaksi sadesuojaa ja hyttysverkko. Sain niistä siis 350euroa ja meni tosiaan oikeastaan samantien.

Mun mielestä kannattaa kohtuu hinnalla laittaa myyntiin ne Emmaljungien vaunuosat/ratasosat ym. Monilla on saattanut kankaat homehtua tms. mutta olisi runko ehjä, joten kannattaa yrittää myydä!

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Alkuperäinen kirjoittaja Ostaja:

vaihoikko sie sen markkahinnan suoraan euroiks vai kuinka? Kun tuolloinhan oli markat käytössä. Tosin tilivaluutanahan se tais olla jo 1999? Voi ko muistais viel nää :D

En ajatellut asiaa. Sillä Oran tuplat maksoivat 3000mk kun ne ostin ja myin ne 250euroina.

v2002 vaunuista nuin paljon ! Ei todellakaan ainakaan kukaan täysjärkinen tolla hinnalla osta.
Ostettiin v2006 saman vuoden malli Brio Kombi käytettynä ja oli 300e ja sekin pikkasen vielä kallis.
Mutta otettiin kun ei jaksettu enää ettiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vastatkaa jookos?:
mä ostin vm. 2002 emmaljungan yhdistelmät, todella siistit v. 2006 ja maksoin niistä 250?. Käytin ne niin loppuun runkonsa puolesta ettei niillä tee enää mitään =/ mutta kannattaisko yrittää myydä erikseen esim. huutonetissä sitä pelkkää vaunukoppaa, ratasosuutta, sateensuojaa ja seisomalautaa?

Mä voisin ottaa renkaat, jos ne on kunnossa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Vastatkaa jookos?:

Mä voisin ottaa renkaat, jos ne on kunnossa!!!

ja voisko kangas osista saada kuvaa?? topsu.kisu@netti.fi :whistle:

Yhteistyössä