huutonetistä, jos mulla luki kohteessa, että odotan jonkinlaista yhteydenottoa viikon sisällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kfkfkf

Vieras
ja tänään tuli viikko siitä kun kohde on sulkeutunut, niin joko voin antaa negatiivisen palautteen ja laittaa kohteen uudelleen myyntiin? Muistutuksen lähetin eilen.

Kohteessa on siis viesti, että odotan jonkinlaista yhteydenottoa viikon, vaikkei maksu tapahtuisikaan heti, niin olisi kohteliasta edes laittaa jotain viestiä.

Joko laittaisit negaa? Kohde meni todella halvalla ja enemmän kuin mieluusti laittaisin sen uudelleen myyntiin :saint:

Ärsyttää kun tekstissäni vielä lukee kovinkin selvästi, että jos ei yhteydenottoa tule viikossa, kohde menee uudelleen myyntiin.

Entäpä jos hän onkin maksanut sen muttei ole vain ilmoittanut? Minulla lukee kyllä vakioviestissä, että ilmoita kun olet maksanut

Miten toimisit? Kaksi tällaista tapausta nyt, ettei ole mitään kuulunut, toinen kohde maksaa jopa 0,80e.. huoh

No kait voit tarkistaa tilitiedoista onko maksanut vai ei?
Jos ei niin uusiks vaan myyntiin ja negaa perään, jos alkaa kitisemään niin selvennät että olit kyllä kirjottanut että viikon odotat, jne...

Tässä oli pääsiäinen ja aika monella on tämä pääsiäisen jälkeinen viikko vapaata töistä ja ovat pääsiäisloma reissussa.

Minusta pitäisi ottaa huomioon tällaiset vapaat

Mutta jos erehdyksessä olet liian halvalla myynyt ja se ottaa päähän niin sitten et huomioi näitä vapaita vaan laitan sen uudestaan myyntiin

Mutta jos on vaikka maksanut eilen, eikä vielä näy sun tililläsi. Kannattaa odottaa vielä ainakin maanantaihin. Mulle itselle ainakin maksu on sama kuin yhteydenotto

[QUOTE="Vieras";28299853]No kait voit tarkistaa tilitiedoista onko maksanut vai ei?
Jos ei niin uusiks vaan myyntiin ja negaa perään, jos alkaa kitisemään niin selvennät että olit kyllä kirjottanut että viikon odotat, jne...[/QUOTE]

mutta aina ei heti näy maksu tilillä,jos eri pankki. minä ehkä kysyisin onko maksanut ja jos ei sittenkään mitään kuulu niin uudestaan myyntiin.

no ostaja on huutaessaan sitoutunut noudattamaan näitä ehtoja, jos on tiennyt lähtevänsä reissuun, ei varmaankaan kannata huutaa?

no jos on maksanut vaikka eilen eri pankista, niin se ei vielä tililläni näy, mutta voinhan minä sitten vaihtaa sen palautteen mikäli summa näkyy maanantaina tililläni. Tuskin näkyy.. Luulisi että kun kerran muistutuskin on lähetetty, että ilmoittaisi että NYT maksoin

• Tykkää
Reactions: Aamuäree
Odottaisin vielä juuri pääsiäisen takia. Ei kaikki lomalla lue sähköpostia tms että ei ole välttämättä sun viestiä saanut. Odota alkuviikkoon, sitten nega jos ei mitään kuulu eikä rahoja näy.

Huutajan kannattis aina lukea se ilmoitusteksti ihan huolella ja ajatuksella.

Mun mielestä turha kitistä jostain lomalle lähdöstä ja musuta ylipääsemättömästä esteestä, jos on ilmoitettu että kaupan ehdot ovat nämä.

Sillä tavoin toimii ihan oikeakin huutokauppa- tuote maksetaan huudon voitettua ja etukäteen on ilmoitettu että maksetaanko käteisellä vai käykö jopa pankkikortti.
Jos siinä kohden vain levittelee käsiään, voi olla varma, että meklari pistää myrnat välittömästi uudelleen myyntiin.

Yhteistyössä