Huutonetistä... miten tekisitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli huuto sulkeutui 3.5. ja laitoin ostajalle tilinumeroni. Ei kuulunut mitään ja tänään katsoin tiliäni ja kun maksua ei näkynyt niin laitoin kyselyä, että onko hän mahdollisesti jo maksanut, jotta tiedän seurata tiliäni.

Nyt sitten vastasi, että ei ole miehen tili tullut ja voi maksaa vasta 26.5. (lapsilisistä kaiketi, on ainakin lapsilisäpäivä) ja että voinko odottaa sinne asti vai laitanko uudelleen myyntiin.

Kuulostaako selittelyltä? Miten kenenkään tili voi jäädä tulematta?

nooh, mä olen kyllä noihin suostunut.. aina joskus joutuu sitten silloinkin pettymään, mut ei ole meiltä vielä puuro loppunut, vaikka olen sitten vasta laittanut sen uudelleen myyntiin.. jotkut huutelee vähän persaukisina, mut se on kai vaan elämää.. :xmas:

Vituttaa vaan, kun on tällä hetkellä itselläkin aika tiukalla rahat ja olin jo vähän mielessäni huomioinut tuon huutosumman. Se vain että otti vasta nyt yhteyttä niin kuulostaa siltä, että on tekosyy. Eri juttu jos ois heti ottanut itse yhteyttä.

Voithan laittaa uudelleen myyntiin. Saahan se huudettua tuotteen uudelleen itselleen, jos on oikeasti kiinnostunut. Jospa vaikka sulkeutumisaika sattuisi olemaan lapsilisä/tilipäivänä.

Ois voinut tuo huutaja aikasemmin ottaa yhteyttä että haluaa maksaa myöhemmin. On tuo miusta aika pitkä aika ootettavaks, etenkin kun ei oo mitään ilmottanut. Jos laitat uudelleen myyntiin niin huutakoon uudelleen kuhan on rahaa.

Laita toki uudelleen myyntiin ja ilmoita ostajalle ettet voi odottaa rahoja mutta seuraa huutoa jos edelleen kiinnostaa.. et jää ainakaan turhaan odottamaan jollei lunastakaan.
Aivan liian pitkä maksuaika mielestäni.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
mä voisin odottaakin, koska tuskin siitä sen aikaisemmin rahoja saisin vaikka uudestaan myyntiin laittaisin

Ainahan voi laittaa Osta heti -hinnan joka jopa hieman korkeampi kuin normaali huutohinta.. ;)
Ja eihän kohteen ole pakko olla kahta viikkoa auki.. ja vaikka olisikin, voi rahan saada vaikka samana päivänä kun kohde sulkeutuu jos sama pankki / noutaa heti.

Yhteistyössä