V
vieras
Vieras
Otsikossa se kysymys jo tulikin... Eräs tuote jota olen etsinyt, löytyi huutonetistä ja on samaan aikaan myynnissä toisessa paikkaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja myyjä:Tuossa tapauksessa vaikuttaa siltä kuin olis kahessa paikassa sama tuote samaan aikaan myynnissä
Itse olen joskus pistänyt sekä huuto.nettiin että kirppikselle samanlaiset tuotteet myyntiin samanaikaisesti, MUTTA mulla on siis ollut niitä kaksi tai useampi myynnissä. Mun mielestä niin saa tehdä, mutta ei yksi tuote - monta myyntikanavaa....
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja myyjä:Tuossa tapauksessa vaikuttaa siltä kuin olis kahessa paikassa sama tuote samaan aikaan myynnissä
Itse olen joskus pistänyt sekä huuto.nettiin että kirppikselle samanlaiset tuotteet myyntiin samanaikaisesti, MUTTA mulla on siis ollut niitä kaksi tai useampi myynnissä. Mun mielestä niin saa tehdä, mutta ei yksi tuote - monta myyntikanavaa....
on vain yksi tuote myynnissä!