huutonetistä tietävät! Voiko tuote olla myynnissä samaan aikaan sekä huutonetissä että toisella kirppissivulla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tämä ei ole linkkinä toisessa paikkaa vaan ihan omana myyntikohteena ja huutonetissä siinä on myös osta heti juttukin. Ja sieltä toisesta paikasta sitä kyselin, niin oli varattu...

Voi muttei saa. Kun myyjä laittaa kohteen huutonettiin, hän SITOUTUU myymään sen huudon voittajalle. Ei saa myydä toisaalla ja sit olla "sori meni jo" kun huuto päättyy.

virallisesti ei.
mutta monet tekee niin että on kirpalla esim myynnissä ja sitten huutiksessa (ja jos kirpalla menee aiemmin niin nappasee sitten huutiksesta pois..erittäin useat tekee tuota)

Tuossa tapauksessa vaikuttaa siltä kuin olis kahessa paikassa sama tuote samaan aikaan myynnissä :(

Itse olen joskus pistänyt sekä huuto.nettiin että kirppikselle samanlaiset tuotteet myyntiin samanaikaisesti, MUTTA mulla on siis ollut niitä kaksi tai useampi myynnissä. Mun mielestä niin saa tehdä, mutta ei yksi tuote - monta myyntikanavaa....

Alkuperäinen kirjoittaja myyjä:
Tuossa tapauksessa vaikuttaa siltä kuin olis kahessa paikassa sama tuote samaan aikaan myynnissä :(

Itse olen joskus pistänyt sekä huuto.nettiin että kirppikselle samanlaiset tuotteet myyntiin samanaikaisesti, MUTTA mulla on siis ollut niitä kaksi tai useampi myynnissä. Mun mielestä niin saa tehdä, mutta ei yksi tuote - monta myyntikanavaa....

on vain yksi tuote myynnissä!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja myyjä:

on vain yksi tuote myynnissä!

yksi tuote = yksi paikka...

Mä olen tehnyt juuri tuota, että tuote on myynnissä huutiksessa ja esim. kaksplussan kirpparilla. Jos huuto tulee, poistan kirpparilta ja päinvastoin. Huutishuutaja on ykkössijalla eli ekan huudon jälkeen katson tuotteen myydyksi. Vaatii huutojen seuraamista ja on toimiva tapa vain, jos tuote on sellainen, ettei ostajia ole montaa. Jos myyntiin laittaa reiman haalarin eka huuto tulee tn. samana päivänä, joten ei ole mitään syytä käyttää kahta kanavaa. Jos tuote on kantorinkka, huutoja ei välttämättä tule yhtään.

Yhteistyössä