Huutonetistä valitusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joojoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joojoo

Vieras
Pakko valittaa. Mulla on kohteet auki vielä 13 päivää. Kaikissa lähtöhinta 0?, eikä missään ole hintavarauksia. Myyn merkkivaatteitani ja joitakin täysin käyttämättä jääneitä. Saan yksityisviestinä postia, että voinko sulkea kohteita etukäteen, tyyliin joku aito LV:n lompakkko 10?! Jos oikeasti haluan myydä tuotteen tuohon hintaan, niin sitten laitan kyllä osta heti-hinnan. Kyllä mä ainakin oletan, että joku tarjoaa oikeasti laadukkaista tuotteista enemmän, kuin sen ensimmäisen korotuksen verran! Aaaargh! Eiköhän se ole huutokaupan tarkoitus! Ei tavallisessakaan huutokaupassa lyödä nuijaa pöytää heti, kun joku on jotakin tarjonnut!

Ja tämä ei ollut mainos. Mulla ei ole LV:n lompakkoa myynnissä, se oli vaan esimerkki.

Mua ainakin vähän epäilyttää jos tuotteet on muka laatua ja priimaa ja sitten lähtöhinta 0e... Mutta oon mä sellaisia lastenvaateitakin ostanut ja yhtä hyviä kuin luvattu / kuvassa ovat olleet. Mutta joskus pitää huijaustakin varoa...

Alkuperäinen kirjoittaja SugarBabyLove:
No laita lähtöhinta lähelle sitä hintaa, jonka haluat saada?

Ei se ole se juttu! Laitan lähtöhinnaksi 0?, koska olen aivan varma, että kahden viikon aikana hinta nousee minua tyydyttävälle tasolle. Kysehän on huutokaupasta. Ei tavallisessakaan huutokaupassa kovin usein sanota, että lähtöhinta on sitten 17?, jos siitä oletetaan saatavan 20?!

En siis vaan ymmärrä, että miksi mun pitäisi sulkea kohde heti, kun joku on siitä jotakin tarjonnut!

Siis en todellakaan aio sulkea, vaan katosn huutokaupan loppuun saakka. Ihmetyttää vaan toisten logiikka.

Kyllä noita 0? lähdöllä olevia laatutuotteita aina silloin tällöin näkee jopa keräilytavaroiden puolella. Myyjä koittaa varmaan sillä herätellä ostajia kilpasille.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Mua ainakin vähän epäilyttää jos tuotteet on muka laatua ja priimaa ja sitten lähtöhinta 0e... Mutta oon mä sellaisia lastenvaateitakin ostanut ja yhtä hyviä kuin luvattu / kuvassa ovat olleet. Mutta joskus pitää huijaustakin varoa...

Jos epäilyttää, niin ei kannata huutaa. Faktaa nyt vaan on se, että merkkivaate nousee ihan hyvään hintaan ilman kepulikonsteja. Myyn lähes koko vaatekaappini sisällön pois, koska en ole päässyt raskauden aikana hankkimistani liikakiloista eroon ja ajattelin, että myyn kaikki pienet vaatteeni pois vielä kun ne on kuranttia (jollakin tapaa vielä muodissa olevaa) tavaraa!

Alkuperäinen kirjoittaja nanna:
Kyllä noita 0? lähdöllä olevia laatutuotteita aina silloin tällöin näkee jopa keräilytavaroiden puolella. Myyjä koittaa varmaan sillä herätellä ostajia kilpasille.

Juuri näin! Tämä on täysin normaali käytäntö esim. Ebayssa. Moni ei muutenkaan huuda tuotteita, joissa on HV, tai jo valmiiksi korkeahko lähtöhinta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tapansa myydä kullakin. Mutta harva jaksaa noin kauaa jotain kytätä, monet katsovat vain parin päivän sisällä sulkeutuvat tuotteet.

Näin mä teen . Katson onko sopivalla hinnalla mitään mitä tarvitsen .
2-3päivän sisällä sulkeutuvat katson ainoastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tapansa myydä kullakin. Mutta harva jaksaa noin kauaa jotain kytätä, monet katsovat vain parin päivän sisällä sulkeutuvat tuotteet.

Näin mä teen . Katson onko sopivalla hinnalla mitään mitä tarvitsen .
2-3päivän sisällä sulkeutuvat katson ainoastaan.

Kyllä ne munkin tuotteet sitten loppumetreillä sulkeutuu 2-3pvän päästä! ;) Jos mä haluan jotakin, niin jaksan kyllä kytätä, mutta kuten todettu, kukin tyylillään!

Yhteistyössä