HUUTOPAKETTI kuinka kauan, ennen kuin perillä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huutelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huutelija

Vieras
Kuinka kauan teidän huutopakettinne ovat matkanneet?
Olin jotenkin siinä uskossa, että normi 1vrk kestää, mutta erehdyin, tuolla huutiksen sivuillakaan ei ole lainkaan tietoa siitä kuinka kauan paketti voi postissa lojua.

Mulle paketti on lähtenyt torstaina matkaan ja tunnuskin on olemassa, nyt lojunut to yöstä saakka jossain itellan logistiikka keskuksessa, mietin vaan , että koskakohan taas jatkaa matkaansa, eli kuinka kauan te olette joutuneet oottamaan pakettia?????

Olen ihmetellyt myös että aika kauan kestää. Teen aaika ahkerasti huutiskauppaa, sekä ostan että myyn. Ja kyllä paketti aina keskimäärin 4 pv viipyy matkalla.

[QUOTE="vieras";23610531]Minun lähettämäni paketit ovat olleet perillä seuraavana päivänä. Muutamia olen lähettänyt nyt kevään aikana. Mutta tosiaan, tuskin kannattaa huolestua :)[/QUOTE]

Miten voi olla mahdollista, johtuisikohan esim. välimatkasta? Viimeksi lähetin paketin Helsingistä Rovaniemelle, ja se viipyi matkalla 4 pv, piti ihan seurailla paketin kulkua, kun ostajan kanssa kumpikin ihmeteltiin mikä maksaa.

Miten voi olla mahdollista, johtuisikohan esim. välimatkasta? Viimeksi lähetin paketin Helsingistä Rovaniemelle, ja se viipyi matkalla 4 pv, piti ihan seurailla paketin kulkua, kun ostajan kanssa kumpikin ihmeteltiin mikä maksaa.

Piti ihan tarkistaa, mutta näin on. Katsoin vanhasta huudosta seurannan ja oli päivässä mennyt Oulusta Turkuun. Paketti lähetetty 28 päivä ja vastaanottaja noutanut 29 päivä.

Yhteistyössä