Huvittaa käytettyjen vaatteiden hinnoittelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ilahtunut myyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ilahtunut myyjä

Vieras
Täältä kun olen kysynyt näkemyksiä käytettyjen vaateiden hinnoittelusta, olen järjestäen saanut kehotuksen pyytää naurettavan halpoja hintoja (tyyliin max. 15 euroa 110 euroa maksaneesta takista). Kumma kyllä pyytämällä vaatteesta 1/ 3 sen ovh: sta (ei siis mistään kaupan ale- hinnasta) menee laadukkaat lastenvaatteet kuin kuumille kiville, vaikka nissä olisi jopa käytönjälkeä. Ennätys oli 9 minuutissa myyty talvipuku. Ja keskimäärin olen myynyt alle vuorokaudessa merkkitavarat.

Vastaavasti taas huutonetissä pyydetään käytetyistä ja varsinkin uusista lastenvaatteista melkein samaa tai jopa samaa hintaa kuin ovh. En oikein ymmärrä sitäkään. Ostaako niitä vaateita oikeasti joku sellaisilla hinnoilla?

mä en ala käytetystä maksamaan kuin muutaman euron, olkoon vaikka kuinka merkkituote. huvittaa kun kirpparilla on joku lasten ulkoilupuku, käytetty ja hintana 20 euroo. sillä rahallahan saa jo uuden puvun kaupasta

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29042228:
mä en ala käytetystä maksamaan kuin muutaman euron, olkoon vaikka kuinka merkkituote. huvittaa kun kirpparilla on joku lasten ulkoilupuku, käytetty ja hintana 20 euroo. sillä rahallahan saa jo uuden puvun kaupasta

No älä ala. Muut kyllä ostaa ne:)

Siksipä minäkään en kirppareille jaksa mennä tai netistä miltään kirpparisivustolta osta, kun pitäisi vanhasta käytetystä vaatteesta maksaa melkein uuden hinta.

No, vaikka itsekään en noita överi hintoja aina ymmärrä, niin ihan varmaa on että sillä 20€ et saa laadukasta pukua.

mä en ala käytetystä maksamaan kuin muutaman euron, olkoonkin vaikka kuinka merkkituote. huvittaa kun kirpparilla on joku lasten ulkoilupuku, käytetty ja hintana 20 euroo. sillä rahallahan saa jo uuden puvun kaupasta

Mistä saat kahdella kympillä uuden haalarin? Käytetystä hyväkuntoisesta vedenpitävästä haalaristakin se on vähän.

Joo, jos löytyy kympin haalari, siinä on aina joku vika. Toisaalta jotkut näyttää luulevan, että ticketin tähtihaalarista maksetaan monta kymppiä, vaikka on paikattu ja ihan kulahtanut. Siksi käyn tosi vähän kirpputoreilla.

Itse myyn huutiksessa. Ticketin koko vuoden pidetystä haalarista sain viimeksi 70 euroa ja popin vk takista 60 euroa. En anna ilmaiseksi hyväkuntoisia vaatteita. Ostakaa se peuhu parilla kympillä....

Yhteistyössä