hyi helv.. tuota terassien lihatiski meinikiä!!! :( ei voi nainen mennä yksin yhdelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiitu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiitu

Vieras
minä, löysäkroppainen ja tuikitavallisen näköinen 30 v perheenäiti läksin käymään kioskilla ja sain samalla mieheltä luvan ottaa paikallisen terassilla yhden. luulin, että saisin olla rauhassa katseilta mutta ei :( tuijotusta, virnuilua, joku pappa oli väkisin tarjoamassa toista ja jatkot olisi kuulma olleet hänellä... en ole kaunis, olin meikittä, lyhyt vaalea tukka, vaatteina ihan vain tavalliset farkut & pitkä toppi + puukengät ... miten pitkälle tuo viinasieppojen möhömahojen naisenkipeys voi oikein mennä?! ällöttävää :headwall:

Mä taas en ole koskaan kokenut sitä että tuijotettais rintoihin ennen tätä päivää. Tai tuohon rintojen väliin pikemminkin. Kaupassa yks mies oikeen kumartu ku meni ohi ja mä olin että :O Ja miehellä nainen vieres katsomas tavaroita.

Mua ei oo koskaan kukaan yrittänyt iskeä (pultsareita ei lasketa). Ei nuorempana eikä nyt kolmekymppisenä.. Että itse olisin varmaan ihan otettu jos joku edes yrittäisi vaikka varattu olenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Mua ei oo koskaan kukaan yrittänyt iskeä (pultsareita ei lasketa). Ei nuorempana eikä nyt kolmekymppisenä.. Että itse olisin varmaan ihan otettu jos joku edes yrittäisi vaikka varattu olenkin.

Pultsareista tulikin mieleen hauskin kohteliaisuus, jonka olen saanut.

Olin menossa kirjastoon ja samalla oven avauksella oli tulossa ulos viinalle yms. haiseva vanhahko ukonköriläs. Hän avasi minulle oven ja kumarsi sanoen "tulevan vuoden missille" :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
luulisi, että meikitön näppyläinen naama & arkiset vaatteet antaisivat immuniteetin iskijöitä vastaan :laugh:

Jostain syystä nuo keinot toimivat juuri päinvastoin... olin ollut luomepoistossa, enkä ollut käynyt suihkussa tai pessyt hiuksia, kaveri ylipuhui minut mukaansa ravintolaan... oli enemmän vientiä kuin "tällättynä" :D

Tänään, 19:58
ap (vierailija)
luulisi, että meikitön näppyläinen naama & arkiset vaatteet antaisivat immuniteetin iskijöitä vastaan :D

Se mies ajatteli, ettei noin rumaa akkaa hullukaan ole omakseen ottanut. Päätti siis yrittää saada sulta pillua.

Yhteistyössä