Hyi,joku on käyny meillä yöllä,taas!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Multakussuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Multakussuu

Aktiivinen jäsen
19.03.2008
1 312
0
36
Mä en nuku tässä talossa enää ainuttakaan yötä!Onneks pääsee ens viikolla muuttamaan.

Ennemmin on käyny muutaman kerran niin että aamulla kun oon heränny,on ulko ovi ollu sepposen selällään.

Eilen lähdin kylään alku illasta ja ruokin meidän hamsterit,laitoin vedet jne.ennen kuin lähdin.Kun tulin kotiin yöllä kahden aikaan,huomasin että kuistin ovi olikin auki.

No,ajattelin ehkä kuitenkin unohtaneeni sen auki.Kuitenkin kurkkasin että kaikki paikat on ok,ja vielä annoin tuore kurkun palat hamstereille yö palaksi kun melskasivat häkeissään.

Menin nukkumaan noin kello kolmen aikaan.

Heräsin aamulla,toisen hamsterin häkki kuin tiputettu ylhäältä hyllyltä,puruja lattialla.Häkin päällinen irti mutta häkki oli nostettu hyllyyn takaisin ja häkin päällinen vaan "viskattuna" siihen häkin alustan päälle.Hamsteri poissa.

Kurkkasin että toinenkin hamsteri puuttuu,häkin luukku sepposen selällään.

Mä en keksi mitään selitystä tälle,taaskaan.

Mietin kahta vaihtoehtoa;

a)Joko jollain on avain tänne ja on seurannu koska meen nukkumaan ja sitte tullu sisälle.

b)Täälä on ollu vielä joku kun oon yöllä tullut kotiin.

hyi!!!!!! |O

Mutta kuka päästäis ötökät karkuteille?Aikuinen ihminen????Mitään ei oo kuitenkaan muuta hävinny paitsi nämä meidän lemmikit.

Ja lapsia ei voi syyttää sillä oon ollu viikonlopun yksin,lapset isällään.

Arvatkaa oonko onnellinen et saan huomenna avaimet uuteen kotiini ja ens yöksi meen jonku nurkkiin...täälä ei kyllä hirveesti huvita nukkua... :ashamed: :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aika kauheeta!

Millaisessa talossa asut?Turvalukko olis hyvä juttu!Oliko se vienyt ne hamsterit vai oliko ne jossain siellä sisällä?

Tää on lähes uus rivitalo asunto,ennen mua tässä ehti kaks asua ennemmin pienen hetken.

Ei oo hamstereita löytyny vielä. :|

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Minusta sinun tulisi soittaa poliisille asiasta. Kirjoitit "taas", onko tätä tapahtunut useastikin?

No sitä on tapahtunut muutamia kertoja että kun oon esim.yö aikaan tullu kotiin niin ovi on ollu raollaan auki tai aamulla on muutaman kerran ollu ovi sepposen selällään.

Mutta kertaakaan en oo huomannu että mitään olis viety,se on tässä aika outoa.
:o

Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:
Aika kauheeta!

Millaisessa talossa asut?Turvalukko olis hyvä juttu!Oliko se vienyt ne hamsterit vai oliko ne jossain siellä sisällä?

Tää on lähes uus rivitalo asunto,ennen mua tässä ehti kaks asua ennemmin pienen hetken.

oliko mimmosia hamstereita? joku varastanut ne(jos on niin hamsteriyhistyksen foorumille laittaisin infoa)...

:( toivotaan et karvajalat löytyy mut kauheeta tuommonen.

Hommaisin turvaraudan oveen(ja sit mikä meillä oli niin semmonen suojakuppi oven kahvaan siis tänn asunnon sisäpuolelle ettei voi postiluukun kautta avata) ja turvalukko et tarvii toisenkin avaimen ennen sisälle pääsyä :ashamed:

Tai sitten siellä kummittelee..

Itse tekisin niin, että tekisin iltarutiinit normaalisti niin että mahd. ulkopuolinen kuvittelis sun olevan menossa nukkumaan tms. ja sitten jäisin vahtiin koko yöksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Kerro lisää:

Itse tekisin niin, että tekisin iltarutiinit normaalisti niin että mahd. ulkopuolinen kuvittelis sun olevan menossa nukkumaan tms. ja sitten jäisin vahtiin koko yöksi.

mutta minä en uskaltaisi tätä tehdä yksin :o :snotty:

kannattaa pyytää ystävä seuraksi ensi yönä vaikkapa ja jäätte vahtiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kerro lisää:

Joo ja pesäpallomaila tai joku kaverina.
Poliisille tietysti voisi soittaa!!

Alkuperäinen kirjoittaja Porvoo:
PORVOOSSA TUULEE

Ja hah hah,ihan kuule on totta. :/

Mulla on täälä paljon tuttuja joten varmaan tällästä selittelisin.Enkä mä mitenkään shokkiin mee,kylmät väreet kyllä menee ja soitinki aamulla paniikissa isälleni joka yritti rauhotella että jos oon kuitenki ite unohtanut häkit noin jne.

Mutta kun en oo! :(

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:
Aika kauheeta!

oliko mimmosia hamstereita? joku varastanut ne(jos on niin hamsteriyhistyksen foorumille laittaisin infoa)...

:( toivotaan et karvajalat löytyy mut kauheeta tuommonen.

Hommaisin turvaraudan oveen(ja sit mikä meillä oli niin semmonen suojakuppi oven kahvaan siis tänn asunnon sisäpuolelle ettei voi postiluukun kautta avata) ja turvalukko et tarvii toisenkin avaimen ennen sisälle pääsyä :ashamed:

Toinen on kääpiöhamsteri ja toinen tavallinen hamsteri.Ihan "puhdas rotuisia" molemmat.

Mutta silti ihmetyttää,ihan kun joku tekis mulle kiusaa. :o

:o :o :o :o :o :o kummitteleeko vai joku oikeesti touhuaa :o meille asenneettiin jokunen kuukaus sit vartiointi hälyt ja ei tuu ilman ilmotusta yksikään sisälle ovista tai ikkunoista ilman et tiedettäs =) sama vaikka ois kotona saa hälärit päälle ainoo et huutaa jos sisälle tulee mut itse voi liikkua sisällä kätevää =)

Hyi kamala, mie en kyllä yksin enää haluiss siinä kämpässä olla. :hug:

Miun porukat kun muuttivat nykyisenn kerrostalokämppäänsä, ni välillä ihmettelivät ku ihan ku ois ovi käynyt, muttei kettään näkynyt. Kerran sitten miun isä huomas kun joku käänty ovelta takasin, eli jollain oli ollu avain. :o
Ei sieltä kämpästä ollut koskaan mitään hävinnyt, muttei tietoa että kuka se oli ja kuinka monta kertaa se on siellä käynyt ja millä asialla. :x

Yhteistyössä