K
kehno
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hauskuus meni jo:riittää jo
Aika törkeetä epäillä valehtelijaksi. mieti jos itseäsi pelottaisi ja nurkissasi hiippailtaisiin. |o
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hauskuus meni jo:riittää jo
Alkuperäinen kirjoittaja kehno:Alkuperäinen kirjoittaja hauskuus meni jo:riittää jo
Aika törkeetä epäillä valehtelijaksi. mieti jos itseäsi pelottaisi ja nurkissasi hiippailtaisiin. |o
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:Alkuperäinen kirjoittaja kehno:Alkuperäinen kirjoittaja hauskuus meni jo:riittää jo
No mä en täällä vinkuis vaan soittasin poliisit jos kerta totta puhut!!! |O
Alkuperäinen kirjoittaja kehno:Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:Alkuperäinen kirjoittaja kehno:Alkuperäinen kirjoittaja hauskuus meni jo:riittää jo
Tuskin poliisi voi tehdä sille ukkelille mitään, jos kerran mieskään ei pystynyt sillä mailalla lyömään! Sillä tontulla on hirveät voimat, vaikka se on apaut metrin pitunen!
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:Alkuperäinen kirjoittaja kehno:Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:Alkuperäinen kirjoittaja kehno:Alkuperäinen kirjoittaja hauskuus meni jo:riittää jo
Tuskin poliisi voi tehdä sille ukkelille mitään, jos kerran mieskään ei pystynyt sillä mailalla lyömään! Sillä tontulla on hirveät voimat, vaikka se on apaut metrin pitunen!
Soita sitten joulupukille että hakee apurinsa pois![]()