Hyi, saa*ana

Taevahan Tosi

Aktiivinen jäsen
28.01.2008
11 227
2
38
Joku hävittäjä ohjus yritti hyökätä äsken kimppuun, alko vaan kuulua hirveä surina niin kun isompikin olis käymässä kimppuun, onneks sain sen siepattua miehen t-paidan sisään ja sit se ei ees meinannu laskee siitä paidasta irti kun ravistin sitä ikkunasta pihalle :$ :x :$ :x |O

Niin ja siis tää otus oli joku koppakuoriaisen ja lutikan sekamuoto siis aivan ällöttävä otus :x |O Enkä keksi muuta selitystä miten se ois meille sisälle päässy kun et se on ollu mun lenkkivaatteissa seurana :x

Yök!! :x

Meil tuli kerran kesällä pari sellasta tosi ällöttävää, isoa yöperhosta sisälle. Pörräsivät sit ympärillä ku katteltii äijän kans leffaa.. Äijällä meni hermot ja huito ku heikkopäinen ja karjas et "S**tanan lentokoneet!!" :laugh: :laugh:

Mä olen kans niitä jotka ei voi sietää tuommosia ja se oli oikeesti ihan hirveen näkönen otus ja se ois tullu suoraan päälle vielä :x Onneks oli miehen paita lähellä siis yök :x Ja nyt pelkään jos niitä vielä jostain nurkasta kaivautuu lisää esiin :$ :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Yel02:
:laugh: aluks luulin et puhe oli ihan Oikeasta hävittäjä ohjuksesta, taitaa olla vähän väsy jo päällä :D

Myönnettävä se on munki... Mietin vaan eka et aika erikoinen sana tuo surina kuvaamaan hävittäjän ääntä.. Ja siinä vaiheessa ku kuvaan tuli miehen t-paita ni mun piti miettiä että mitä hä?!?! :snotty: :laugh: :laugh:

Joo-o, rankka viikko takana ja aivot jo viikonlopun vietossa.. :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Yel02:
:laugh: aluks luulin et puhe oli ihan Oikeasta hävittäjä ohjuksesta, taitaa olla vähän väsy jo päällä :D

Myönnettävä se on munki... Mietin vaan eka et aika erikoinen sana tuo surina kuvaamaan hävittäjän ääntä.. Ja siinä vaiheessa ku kuvaan tuli miehen t-paita ni mun piti miettiä että mitä hä?!?! :snotty: :laugh: :laugh:

Joo-o, rankka viikko takana ja aivot jo viikonlopun vietossa.. :whistle: :D

:laugh:

Hui kaikenmaailman hävittäjäohjuksia lenteleekin ihmisten riesana =(
Minä ja mieheni meinasimme tässä yksi ilta saada paskahalvauksen, kun juuri ennen nukkumaan menoa mies huomasi katonrajassa jonkun omituisen olion!
Hämärässä näytti aivan joltain skorpionilta tms =) mutta sitten, kun oltiin nuijittu se ja purkitettu, niin huomattiin sen olevan LEHTOHEPOKATTI!
En halua tuon otuksen lajitovereihin enää koskaan törmätä...siis kaikenkaikkiaan siipineen kokoa tuolla oli lähes 20cm...avonaisesta ikkunasta oli sisään hyppinyt...

Yhteistyössä