Hynynen ja muut resupekat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vanhanaikainen eukko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vanhanaikainen eukko

Vieras
Kertokaapa naiset, mitä seksikästä näette seuraavissa miehissä:

- Jouni Hynynen
- Jone Nikula
- Duudsonien Jarppi
- Jaajo Linnoinmaa

yms. läski-petterit, joilla on epäsiistit hiukset, läski maha ja ties mitä. Jos Mari Perankoski on täällä, niin kysynpä häneltäkin, mitä ihmettä näet tuollaisessa törkyisessä tihrusilmässä?!

Katsokaapa sitä iholla sarjaa missä on se hurri perheen tytöllä joku irvikuvan näköinen jätkä sweden-paita päällä. Naurettavmman näköistä ihmisen irvikuvaa saa hakea ja ei löydy :laugh:

Jone Nikulan juttuja on joskus tullut kuunneltua radiosta, ja sen perusteella vaikuttaa ihan tolkulta ihmiseltä. En sitä kyllä huippuseksikkäänä pidä. Muissa en näe kauheasti mitään, Hynynen saa vähän pyörittelemään silmiä.

Jouni Hynysellä on siankärsä, siansilmät ja yhtä punertava nahkakin. En tykkää. Mari Perankoski olisi saanut paremmankin. Mutta tuo suhde tuskin paria vuotta kestää. Yksi käsikirjoittajatuttavani oli ihan just hetken tekemisissä Perankosken kanssa ja se totesi, että narsistisempaa ämmää saa hakea. Mutta pakko kuulemma mielistellä noita näyttelijöitä, jos tietyille firmoille haluaa kirjoittaa...

Kai se on se tavallaan hyväntahtoinen äijämeininki mikä noissa tehoaa.
Mä en usko tuohon Perankoski Hynynen yhdistelmään. Hynynen kyllästyy ensin ja menee sit kotiin. :)

[QUOTE="vieras";27924584]Miks listalta puuttuu oikeasti hyvännäköiset pitkätukkaretkut kuten Marco Hietala ja JP Leppäluoto?[/QUOTE]

Koska ne oikeasti hyvännäköiset eivät kuulu tähän kastiin jossa ei kilpailla ulkonäöllä vaan karismalla??

[QUOTE="vieras";27924576]Kai se on se tavallaan hyväntahtoinen äijämeininki mikä noissa tehoaa.
Mä en usko tuohon Perankoski Hynynen yhdistelmään. Hynynen kyllästyy ensin ja menee sit kotiin. :)[/QUOTE]

Tai sitten Perankoskella on kohta joku uus kierroksessa. Sen naisen hameen alla on ikuinen juhannus. :)

[QUOTE="vieras";27924704]Hynynen haisee hielle ja lisäksi sen henki haisee :x[/QUOTE]

Ei ainakaan silloin kun minä olen lähellä ollut. :heart: Mutta eiköhän jokainen meistä joskus haise.

[QUOTE="vieras";27924739]Ensinnäkin väitätkö sä että Hietalalla ja Leppäluodolla ei ole karismaa :O Ja toiseksi mä luulen että ap puhui juurikin ulkonäöstä, sotkuisista hiuksista jne.[/QUOTE]

Toki on mutta ei ehkä sitä (tai jotain muuta) mitä tässä aloituksessa haettiin. Vain ap tietää vastauksen.

[QUOTE="vieras";27924757]Joo joo, kyllä me uskotaan jo kaikki että sä oot ollu sen kanssa silleen ja siksi se on sun mielestä niiiiin ihana. Koska sähän olet melkein julkkis itsekkin :heart:[/QUOTE]

:heart: :heart: :heart: