Hae Anna.fi-sivustolta

Hypnoosia Tampereella?

Viestiketju osiossa 'Klinikalla' , käynnistäjänä Meksiko, 26.05.2007.

1. Meksiko Vierailija

Hei,

oletko onnistunut lopettamaan tupakoinnin hypnoosin avulla? Missä kävit hypnosoitavana? Auttoiko vai eikö? Ketä voisit suositella? Ketä et? Erityisesti kokemukset Tampereen suunnalla kiinnostavat.

Yhdellä tuttavallani on hyvät kokemukset Helsingistä. Yksi kerta riitti ja 28 vuotta tupakkaa jäi taakse.
    Mihin tämä juttu perustuu? Onko se humpuukia vai ei? Tai jos on, niin toimiiko?

Minä olen polttanut nyt 20 vuotta, ihan kokonaista askia ei päivässä mene, mutta paineet lopettamiseen ovat kasvaneet. Olen 36-vuotias lapseton nainen. Stopin tekisin ihan itseni vuoksi.

Yrittänyt olen kyllä. Olen imeskellyt nikotiinitabletteja ja käyttänyt laastareita, jotka eivät sopineet minulle lainkaan. Toisen lopettamiskerran jälkeen päädyin sairaalaan tiputukseen: sain keuhkokuumeen - keuhkot järkyttyivät puhtaasta hengitysilmasta. Tuosta kerrasta on tosin aikaa jo kahdeksan vuotta. Minäkin järkytyin!

2. mininimi Vierailija

Kävin vuosi sitten 3 peräkkäisenä päivänä hypnoosissa ja jo ekana päivänä lopetin polttamisen. Poltin 19 vuotta, 3 päivää oli fyysisesti hieman heikko olo (niksat), mutta sen jälkeen ei ole tehnyt yhtään tupakkaa mieli! Lopettaminen oli todella helppoa.
    Hypnoosin hinta oli n. 3 kuukauden tupakat. Suosittelen!
    www.henkinenvalmennus.com

3. Hei.
    Minä sain hypnoosista apua tupakan polton lopettamiseen joskus aikoja sitten ja nyt kärsin ylipainosta. Mitkään konstit eivät ole auttaneet joten ajattelin käyttää samaa systeemiä.
    Onko kenelläkään kokemusta painon hallinnasta hypnoosin avulla.
    Jos on olisitko ystävällinen ja kertoisit missä ja kenellä kävit.
    tamperelainen

4. mun mies Vierailija

lopetti tupakoinnin 6 vuotta sitten hypnoosin avulla.

Hän oli polttanut 35 vuotta 2 askia päivässä punaista Malboroa.
    Kokeili monta monta kertaa tupakkalakkoa. Oli parhaimmillaan välillä jopa puoli vuotta polttamatta, mutta tupakka oli silloin kuitenkin koko ajan mielessä. Söi nikotiinipurkkaa, käytti nikotiinilaastareita, kokeili vaikka ties mitä.

Hän teki päätöksen tupakoinnin lopettamisesta ja ilmoitti tarkkaan millä kellonlyömällä se polttaminen loppuu. Kävi samana päivänä hypnoosissa lääkärin luona ja seuraavalla viikolla toisen kerran ja taas viikon päästä kolmannen kerran.

Yhtään tupakkaa ei ole polttanut tuon päivän jälkeen.

Ei ollut kuulemma tupakasta eroon pääsy lainkaan niin vaikeaa kuin aiemmin. Ei vaan kuulemma tee enää mieli tupakkaa. Ei tarvinnut laastareita tai purukumeja.

Nyt puhuu silloin tällöin että tekisi mieli polttaa yksi sikari. Onneksi ei ole toteuttanut asiaa.

Painovaihteluita on ollut koko ajan... mutta pahinta on se että fyysinen kunto on laskenut, ei suinkaan parantunut. Aamuyskää on yhä, eikä se mihinkään enää varmaankaan katoa kun ei ole hävinnyt tähänkään mennessä. Se on tosi kurjaa että esim. hapenottokyky laskee yhä koko ajan.

Eli tupakointi kannattaa lopettaa, millä konstilla tahansa, riittävän ajoissa.

5. marju Vierailija

Miehelläsi fyysisenkunnon lasku johtunee myös iästä, eihän kuusikymppinen ole enää kolmekymppisen kunnossa. Itse olen ollut vuoden polttamatta, poltettuani sitä ennen kolmekymmentä vuotta. Painoa on tullut seitsemänkiloa lisää ja sekin "huonontaa"kuntoa. Liikuntaa harrastan neljä kertaa/vk. Mutta en kyllä väitä etten liikaa söisi, siitä painonnousu johtuu. Mutta kuusissakymmenissä olen ja se kyllä jo tuntuu työpäivän jälkeen kropassa.

6. tyttö pohjoisesta Vierailija

Ensi viikolle on aika hypnoosiin. Jännittää hieman, saas nähdä auttaako mulle.
    Hoitsu meinas että 3-5 kertaa riittää.
    Melkein aski menee päivässä, stressitupakointia.
    Jos pääsis samalla eroon paniikkikohtauksista, siihen toivon myös apua.

7. Riippuvainen Vierailija

Hei! Olisin todella kiitollinen jos joku laittaisi minulle yhteystietoja hyvään hypnotisoijaan. Asun Vaasassa, mutta matkustus paikkakuntaan ei haittaa jos saan apua tähän. Avopuoliso ei suostu hankkimaan perheeseen lisäystä ennen kuin lopetan tupakointia joten kiire on lopettaa. Yhteytietoja voi laittaa joko numeroon 0442189316 tai spostiin antony.kimani@gmail.com
    Kiitos

8. vierailija Vierailija

Hei. Viestit ovat vuosien takaa, mutta, jos joku edelleen tänne eksyy: olen lääkäri ja teen mm. hypnoosia omalla vastaanotollani Tampereen keskustassa. kts. tarkemmin Facebook sivuni: erikoislääkäri Anni Seiskari

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri