Hae Anna.fi-sivustolta

Hypoxi-kokemuksia

Viestiketju osiossa 'Kuntoklubilaiset' , käynnistäjänä Kaventaja, 10.06.2011.

1. Kaventaja Vierailija

Onko tällaisesta kokemuksia?

2. ninniliina-- Vierailija

On kokemuksia.
    Olen itse käynyt hypoxi kuurin , 12x rasvanpoltto.
    sain kiloja alas reippaat 5kg ja keskivartalo-reidet osiolta yhteensä senttejä katosi noin 28cm

-ihan super iisii hommaa ja ajattelin vielä jatkaa toisen kuurin ensimmäisen perään:)

Kannattaa mennä ainakin kokeilemaan!

3. Sporttis Vierailija

Ystäväni kävi myös Hypoxi kuurin ( rasvanpolton...) ja sai todella hyvät tulokset! Kade!
    Tääkin tahtoo!

4. Annileena Vierailija

Olen menossa maanantaina 9..1. konsultaatiokäynnille. Saa nähdä, miten käy ja millaista ohjelmaa suosittelevat. Olen yli viiskymppinen, normaalipainoinen, ja kuntoilen, mutta reisissä on kamalaa appelsiiniselluliittia sitkeänä, joka vuosi vuodelta pahenee. Hienoa, jos nuorempana pääsette moisesta eroon, voi olla vaikeampaa tässä iässä.

5. Letti-Leena Vierailija

Minä en ainakaan ala ikinä karppaamaan ! Kaikkein terveellisimpiin ruoka-aineisiin kuuluvat kaurapuuro ja ruisleipä, jotka ovat hyvänmakuisia ja niitä minä en koskaan lopeta syömästä.
    Karppaamiseen kuuluva runsas rasvan syönti on myös hyvin epäilyttävää, sillä runsas rasvojen syönti ei voi koskaan olla terveellistä ja varmaan karppaajien kolestroliarvot alkavat kohoamaan.
    Kyllä kaikkien aikuisten ihmisten luulisi tietävän, minkäläinen ravinto ja syöminen on terveellistä,
    sillä kaikilla on kouluaikoina ollut terveysoppia ja kotitaloutta ja on luettu ravintoaineista, kaloreista
    ja on ollut ruuanvalmistusoppia. Kaikki ihmiset tietävät, että tulisi syödä marjoja, vihanneksia,
    kasviksia, hedelmiä ja juureksia ja on terveydelle hyväski harrastaa liikuntaa 3-4 kertaa viikossa.
    Näistä asioista ei tarvitsi jatkuvasti jauhaa joka paikassa.

6. Perkeletto Vierailija

Minä en ainakaan ja minä en sitäkään ja taas näitä.Minkä takia tänne pitää tulla kertomaan omasta erinomaisuudestaan.Kaikilla ei ole sinun tietotaitoa,eikös kannata vähän avittaa eikä täällä mollata tietämättömiä.
    Sitäpaitsi meillä oli ylä-asteella molemmat köksämaikat todella ylipainoisia,miksiköhän?

7. TEHOTENNARI Vierailija

Olen itse sporttinen ja suht terveellisesti elävä 28 vuotias nainen. Urheilen säännöllisesti, mutta ikuinen ongelmani on REIDET!!! Olen nyt aloittanut Hypoxi rasvanpolton ja kuuriani on mennyt nyt noin 7 kertaa, olen huomannut , että reiteni ovat sileämmät ja farkut sujahtavat paremmin jalkaani,eivätkä "kirraa" aina reisien kohdalta!
    Olen todella tyytyväinen, että ystäväni suositteli minulle Hypoxia ja voin sitä lämpimästi suositella myös muille :)

8. Adele. Vierailija

Sain poikaystävältäni lahjakortin Hypoxiin ja aloitan ensiviikolla Rasvanpolton!
    Kävin ilmaisessa konsultaatiossa ja pääsin jo testaamaan Hypoxi laitteita, oli ihan todella tehokkaan tuntuista!
    Cant wait!!! :)

9. Dorka-Leena Vierailija

Ihan kiva stoori karppaamisesta ym, mutta miten tämä liittyi HYPOXIin? :D

Minä muuten olin eilen alennusmyynneissä ja löysin kivan paidan. Paita oli keltainen. Minä aion ehkä ostaa sen paidan. Minä harkitsen kyllä vielä. Kyllä kaikkien luulisi tietävän että alennusmyynnit ovat mainio tilaisuus löytää edullisia vaatteita. Ihmettelen kyllä miksi alennusmyynneistä jauhetaan joka paikassa aina, luulisi kaikkien osaavan laskuoppia kun sitä koulussakin on opetettu.

10. Käyttäjäkokemus Vierailija

Vähän jo vanhan ketju, mutta vastaanpa silti.

Koko viime talvi meni liikunnan suhteen piloille, kun oli kaikenlaista käsi- ja jalkavammaa. Kesän aikana läskiä vaan kertyi lisää (heinäkuussa 2013 vaaka näytti: 160/65).

Aika epätoivoiselta vaikutti Hypoxiin turvautuminen, mutta olin jo valmis mihin tahansa että saan alkusysäyksen laihtumiseen ja liikunnan uudelleen aloittamiseen.

Nyt takana 9 kertaa hypoxia ja tuloksia on tullut. Toki harjoitteluun liittyy myös ruokavalio, mutta ilman apuja, ominnokkineni en olisi tähän pystynyt. Vatsa on silminnähden litistynyt ja 6. kerran jälkeen mittaukset näytti, että 4 cm on vatsan kohdalta lähtenyt. Reisistä vain noin 0,5 senttiä, mutta toi vatsa olikin se ongelma-alue.

Monet varmaan tuomitsee tämän kalliina ja humpuukina. Ja tyyristä onkin, mutta itse olen iloinen että mulla oli mahdollisuus sijoittaa tähän. Vielä muutaman kerta Hypoxia jäljellä ja sen jälkeen kiva suunnata salille ja jumppiin, kun olen saanut homman näin kivasti alulle.

11. itähelsingintyttö Vierailija

Olen todellakin yllättynyt, miten tehokasta hypoxi on. Aloitin yhdistelmäkuurini kesäkuussa ja pian jatkan taas. Sain megasentit pois kehostani ja ennenkaikkea selluliitti hävisi kokonaan. Sain valtavasti tukea Herttoniemen hypoxin tytöiltä, kiitos teille. Ennen vatsamakkara, takamus ja reidet olivat aivan kylmää "kuollutta" ihoa. Nyt voin ylpeänä todeta miten kimmoisa ja nuorekas ihoni on!

12. mm Vierailija

Paljonko maksaa ja montako kertaa olette käyneet?

13. onnistuiko Vierailija

14. epailys Vierailija

hmm... tasan sama teksti Suomi24-foorumin Hypoxi-ketjussa. Haiskahtaa pahasti...

15.  
  16. kst Vierailija

Samma juttuako ei voi kertoa kahdessa Forumissa???

17. kaisa9631 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Thermacuts Laihdutuslääke - http://fi.thermacuts.com Vasta Thermacuts :n avulla asteittain pääsin eroon ylimääräisistä kiloista ja 3 kuukauden kuluessa painoni oli pudonnut 75 kilosta 60 kg.

18. höpöhöpö Vierailija

Kävin 15 kerran luurin ja noudatin tiukasti ruokavaliota. Kiloja lähti 2, vyötäröltä 4,2cm.. muualta ei mitään!! Ylipainoa on noin 25kg joten olisi ollut mistä lähteä. Ohjaajalevitteli käsiään että no voi voi, ei kaikilta vaan lähde. Just. Meni 500ekeä hukkaan. Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa -ja lompakko.

19. laih15ks Vierailija

20. http://www.hyvinvointipussi.fi/product/4/fir65-hyvinvointipussi-2015

Tällä eteenpäin! Ei kannata laittaa rahaa samanlaiseen huuhaa juttuun, koska samalla tavalla tämä toimii. Kroppa saadaan lämpiämään pussissa samalla tavalla ja ongelma kohdat saa käsiteltyä. Nesteet ne on jotka lähtee liikkeelle. Iho vaatii pitkän ajan sopeutuakseen uuteen kehon kokoon. Samalla liikuttaa ihoa ja pistää myös rasvan liikkeelle. No yks hoito kerta ja olet reilun kuukauden päästä samassa tilanteessa koska nesteet tulee takas. Kysy kaikilta urheilijoilta kuinka paljon paino luokka urheilijoilla kilota vaihtelee. Lihas laihduttaa parhaiten.

21. MieVaan Vierailija

Siis kaurapuuro ja ruisleipähän on myrkkyä hyvin monen suolistolle. Keliakia on todettu vain murto-osalla suomalaisista ja paljon on ihmisiä jotka eivät tiedä sairastavansa keliakiaa.

Vai että terveellisimpiin. Heh myrkkyähän se on kaikki viljatuotteet.

22. Sahra Vierailija

Hei.
    Vieläkö tämä ketju on aktiivinen?

Tänään on minun viimeinen kerta Hypoxia. En vielä tiedä mittaustuloksia, mutta toisaalta ei väliä koska menin hoitoon selluliitin takia.
    Kipeä sellarini on saanut selkeää helpotusta hoidoista.
    Onko muilla kokemuksia todella kipeästä selluliitista?

23. Sahra Vierailija

:LOL:
    Eihän nämä ole mitenkään sama asia!
    Käytetäänkö tuossa hyvinvointipussissa yli-ja alipainetta?

24. vierailija Vierailija

Mainostukselta vaikuttaa, sorry.

25. vierailija Vierailija

Mitä väliä selluliitilla reisissä kun kuitenkin muuten elämäntavat on kunnossa. Liikkuu sen minkä tykkää, kunto on hyvä, veriarvot kohdillaan ja monipuolinen terveellinen ruokavalio. BMI on normaali ja rasvaa pikkasen mitä naisessa saakin olla. Ja kuuluu olla.

En itse reisiäni rannalla katsele. Jos selluliitti jotakuta häiritsee niin on hyvä vaan ja katselee jonnekin muualle. En haluaisi väkertää reisiäni "katseenkestäviksi" jolloin miehet turhaan niitä katselisi ja kuolaisi, ja se vasta olisi ällöttävää.

Muuten vartalossani ei "vikaa" ole kuin että selluliittia näkyy reisissä. Nälkäänkään en aio kuolla niiden hävittämiseksi. Eli olkoon. Hyvä mieli ja elämänasenne riittää :)

Ehkä selluliitista voi suuressa määrin ollakin terveydellistä haittaa. Jos näin on, silloin niiden hävittäminen on täysin perusteltua ja suositeltavaakin.

Ulkonäköpaineisiin pitäisi tänä aikana vastata, että itsehän kroppani kanssa elän, ja jos et tykkää katsoa niin käännä pääsi pois.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri