Hyvä imetystyyny pienirintaiselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saimi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

saimi

Vieras
Heip!

Eli kysymys tulikin jo tuossa. Kakkosta odotan ja haaveena olisi tällä kertaa saada imetys onnistumaan..
Ajattelin, että hankkisin jonkinlaisen imetystyynyn. Onko kellä suositella mulle jotain tiettyä hyväksi havaittua? Olisin todella kiitollinen hyvästä vinkistä :)

Kiitti jo etukäteen :)

Mites sillä tissien koolla on väliä :D No joka tapauksessa olen itsekin pienirintainen ja ostin Prismasta imetystyynyn, taisi olla Pikkupiia tms. Oikein hyvä ja sopiva oli meille - alkuun tuntui vähän liiankin pönäkältä, mutta se muotoitui käytössä ja sitä saa siinä sylissä vanuteltua (siirreltyä sitä täytettä, on sellaista pikkupalloa). Muista ei ole kokemusta, mutta toi ainakin meillä toimi.

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Mites sillä tissien koolla on väliä :D No joka tapauksessa olen itsekin pienirintainen ja ostin Prismasta imetystyynyn, taisi olla Pikkupiia tms. Oikein hyvä ja sopiva oli meille - alkuun tuntui vähän liiankin pönäkältä, mutta se muotoitui käytössä ja sitä saa siinä sylissä vanuteltua (siirreltyä sitä täytettä, on sellaista pikkupalloa). Muista ei ole kokemusta, mutta toi ainakin meillä toimi.

No vähän eilen jo googletin asiaa ja monilla sivuilla olivat sitä mieltä, että pienirintaiselle ei kaikki tyynyt sovi.. Tai siis, että ainakin ns hyvällä tyynyllä saisi vaavin parempaan asentoon pienellekin rinnalle. Tiedä sitten.. Kun mulla ei tosiaan ole imetystyynyistä mtn kokemusta.

Mulla Brion imetystyyny, L-kirjaimen muotoinen. On ollut ehdottoman hyvä hankinta, ostin käytettynä ja hyväkuntoisena kun on pestävä päälinen. Se on helppo "pukea" yhdellä kädellä (kun toisella pitelee vauvaa) ja vauvan saa hyvin ja napakasti aseteltua tyynyn päälle. Ei ole kiinnitysremmejä vyötärön ympäri, niin tyynystä "vapautuminenkin" nopeaa. Niska ja hartiat kiittää kun ei tarvitse koko ajan kannatella vauvaa. Ja kädet jää vapaaksi esim. lukemista tai kaukosäädintä varten :) Mä olen pitänyt tyynyä paljon myös sylitellessä lasta. Yksi parhaista vauvaan liittyvistä hankinnoista!