Hyvä kikka mun miehen juomiseen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meiju-mut-ei-Suvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Meiju-mut-ei-Suvas

Vieras
Mun mies on kova lipittämään kaljaa kun vauhtiin pääsee. Ihan vaan sellainen, että tykkää vaan juoda koko ajan sitten. Toki varmaan haluaa humaltua ja ihan keskaria pystyy kittamaan semmosta tahtia, että iltamyöhään alkaa olla ihan kanttuvei.

Noh mä sitten päätin koittaa yhtä kikkaa mökillä, ostin sille nimittäin ykkösolutta Lidlistä. Mies tykkäs mausta ja joi sitä ihan pokkana ja oli tyytyväinen koko illan. Kerroin sitten seuraavana aamuna totuuden ja ukko oli vaan iloinen. Sanoi, että ei ees missään vaiheessa ihmetelly mitään, humaltui ihan kohtuudella ja parempi näin. Ukko kittas illan aikana jotain 20 tölkkii ykköstä :)

Kantsii koittaa. Ite en ees huomannu mitään eroa ykkösellä ja kolmosella. Alkoholiton kyllä maistui pliisulle.

Alkuperäinen kirjoittaja jöpö;26620298:
Kiva määrä kaloreita, jos joka päivä lomalla kittaa 20 olutta, olkoonkin ykköstä, mut silti... Voipi olla loman jälkeen hiukan kaljamaha kasvanut...

No älä viitti. Ei todellakaan juo joka päivä. Vaan silloin kun juo. Ja tolle toiselle, mikäs alkoholiongelma se on jos tykkää vaan juoda ylipäätään... eikös se alkoholin kokonaismäärä ratkaise!

[QUOTE="hjkl";26620336]20. Ei jumankauta.[/QUOTE]

Öö, saattaa kuullostaa aika kovalta määrältä, mutta kyllä moni mies juo just ton verran ihan sitä keskariakin. Varsinkin jos aloittaa jo päivällä. Mun perussatsi on mäyräkoira, mut aloitan yleensä vasta illalla ja lisäksi en oo ihan tillintallin.

[QUOTE="hjkl";26620336]20. Ei jumankauta.[/QUOTE]

Normi settihän tuo on näin kesällä ja miksei talvellakin. Sitten, kun otetaan niin määrä on jo ihan toinen = kerro kahdella.

[QUOTE="Carin";26620362]Niin kuuluu. Se joka ei tajua sitä, on joko: ollut parisuhteessa alle 5 vuotta tai sitten on pomoasemassa miehen kanssa, jota voi komentaa ihan miten lystää. Miten sulla on?[/QUOTE]

Yli 10 vuotta tasa-arvosessa suhteessa. Ei ole tarvinut kikkailla vaan keskustella.

[QUOTE="vieras";26620361]Normi settihän tuo on näin kesällä ja miksei talvellakin. Sitten, kun otetaan niin määrä on jo ihan toinen = kerro kahdella.[/QUOTE]

Naiset harvoin tajuu, miten paljon miehet juo ihan normitilanteessa. Me oltiin poikien viikonloppua viettämässä mökillä ja kaikilla oli yhdeksi ehtooksi 24-pack keskaria. 5 meitä oli. Yhteensä siis 120 olutta. Aamulla niitä oli jäljellä 2! Toki löyty pari puolillaan olevaa ympäri pihaa unohdettuina, mutta näin se menee.

Yli 10 vuotta tasa-arvosessa suhteessa. Ei ole tarvinut kikkailla vaan keskustella.

Kun nainen puhuu tasa-arvoisesta parisuhteesta, tarkoittaa se yleensä sitä, että mies on täysin alistettu. Voihan juttu olla toisinkin, mutta varmaan aika moni nainenkin tietää nämä "tasa-arvoiset " parisuhteet, joissa nimenomaan nainen väittää suhdetta tasa-arvoiseksi.

Jos taas mies on pomo, koko asiasta ei ees puhuta.

[QUOTE="Aapeli";26620377]Naiset harvoin tajuu, miten paljon miehet juo ihan normitilanteessa. Me oltiin poikien viikonloppua viettämässä mökillä ja kaikilla oli yhdeksi ehtooksi 24-pack keskaria. 5 meitä oli. Yhteensä siis 120 olutta. Aamulla niitä oli jäljellä 2! Toki löyty pari puolillaan olevaa ympäri pihaa unohdettuina, mutta näin se menee.[/QUOTE]

No kaikki miehet ei ole yhtä kovia ottamaan kuin te. Esim. mun mies, 9 taitaa olla aika maksimi mitä on vuoden sisään juonut. Eikä siis lasiin syljetä kumpikaan.

Miten te voitte juoda noin paljon?! Kaljahan alkaa kauheesti vessatamaan. Mulle käy niin että jos juon yhden pullollisen niin vähän vessattaa ja jos toisen avaan niin joudun ramppaamaan loppu illan vessassa.
Eihän vettäkään tuollain juoda! 20 x 0,33 = 6,6 litraa kaljaa ! ( http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012042315484689_ul.shtml )

Miten te voitte juoda noin paljon?! Kaljahan alkaa kauheesti vessatamaan. Mulle käy niin että jos juon yhden pullollisen niin vähän vessattaa ja jos toisen avaan niin joudun ramppaamaan loppu illan vessassa.
Eihän vettäkään tuollain juoda! 20 x 0,33 = 6,6 litraa kaljaa ! ( Nainen joi 9 litraa Coca-Colaa päivässä - kuoli | Ulkomaan uutiset | Iltalehti.fi )

Miehillä on yleensä iso virtsarakko. Mutta onhan se juu karmee määrä nestettä, mutta usko tai älä, 20 olutta illassa ei ole määrä eikä mikään.

Alkuperäinen kirjoittaja Pääpiru;26620391:
Kun nainen puhuu tasa-arvoisesta parisuhteesta, tarkoittaa se yleensä sitä, että mies on täysin alistettu. Voihan juttu olla toisinkin, mutta varmaan aika moni nainenkin tietää nämä "tasa-arvoiset " parisuhteet, joissa nimenomaan nainen väittää suhdetta tasa-arvoiseksi.

Jos taas mies on pomo, koko asiasta ei ees puhuta.

Mä en puhu nyt muiden suhteista vaan vastasin omasta puolestani kun kerran kysyttiin.

Toki siitä, mitä on tasa-arvo parisuhteessa, voi olla erilaisia tulkintoja.

Mä en puhu nyt muiden suhteista vaan vastasin omasta puolestani kun kerran kysyttiin.

Toki siitä, mitä on tasa-arvo parisuhteessa, voi olla erilaisia tulkintoja.

Nimenomaan. EN mäkään sun suhteesta tiedä, mutta oman tulkinnan mukaan usein on niin, että kun nainen hehkuttaa tasa-arvoista suhdetta, niin totuus on se että hän on pomo. Mutta ei siinäkään ole aina mitään pahaa. Ihmiset ottaa erilaisen roolin eri tilanteissa ja ihan hyvin se voi toimia, että nainen on suhteessa pomo.

Olen sitä mieltä, että melkein aina homma on kallellaan toiseen. Enemmän tai vähemmän. 50-50 on ihan absurdi tavoite ylipäätään. Ja aika usein sen perusarjen pyörittämisen suhteen naisella on johto ja vastuu... No mitäs tässä löpisemään, selvää kauraahan tämä.

[QUOTE="hjkl";26620403]No kaikki miehet ei ole yhtä kovia ottamaan kuin te. Esim. mun mies, 9 taitaa olla aika maksimi mitä on vuoden sisään juonut. Eikä siis lasiin syljetä kumpikaan.[/QUOTE]

Niin ei luonnollisesti ole tarvettakaan kenenkään juoda noin paljon, eikä siinä mitään kerskumista ole. Minun kaveripiirissäni tuo on lähinnä tissuttelua, jos aamupäivällä aloittaa ja päivän mittaan esim. mökillä tuon verran vetää. Ketään ei ole edes kännissä illalla.. kolmekymmentäkin menee helposti.

Eikä olla mitään rapajuoppoja vaan ihan korkeastikoulutettuja, hyvässä työpaikassa olevia, perheellisiä normi-heppuja.

Eli, eipä tuossa määrässä mitään kovin ihmeellistä ole.

Yhteistyössä