Hyvä kirppari Jyväskylässä? Kertokaa vinkkejä :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Visiitti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ainakin Silinterissä kannattaa käydä (http://www.silinteri.fi/yhteystiedot.htm), Laajavuorentie 2. Se on "sekakirppis", mutta on yleensä paljon lastenvaatepöytiä.

Toinen mun suosikki on pieni lastenvaate/-tarvikekirppis Vekaratori. Siellä hinnat ehkä himppusen Silinteriä korkeammat, noin yleisesti ottaen. www.vekaratori.suntuubi.com/

Tee hyviä löytöjä =)!

Mää etsin vaatteita itselleni kirppareilta, joten en osaa sanoa mitään lastenvaatevalikoimasta. Ydinkeskussa on kolme kirpparia Centrum, Ecocenter ja Lähetyskirppi Fida. Centrumilla välillä aika korkeahinnat, mutta usein ihan merkkitavaraa. Ecocenter ja fida lahjotustavaraa. Seppälässä on kirpputorimarket, joka on valtava hallimainen kirpputori. En ole ikinä löytänyt sieltä kuitenkaan mitään ostettavaa.

Ja sitten huhtasuolla on asukasyhdistyksen kirppari siinä Huhtasuon "ostoskeskuksessa".

Ja tietysti se Laukaantien kirppis, mikäs se sen nimi onkaan??

Seppälän kirpputorimarket muistaakseni. Sinne ei mun mielestä kannata mennä tuhlaamaan aikaa, hirveesti uutta tavaraa (krääsää) ja myyntipöydissä on ollut lähinnä rojua, kun itse olen siellä käynyt. Ainakaan vauvalle tai itselleni en ole löytänyt mitään sieltä. Mies kyllä löytää sieltä rahoja, postimerkkejä ja sarjakuvia melkein aina, ja sitten on aika usein ollut jotain arabian astioita ja muumimukeja kalliilla jos sellaiset kiinnostaa.

[QUOTE="vieras";24365340]Seppälän kirpputorimarket muistaakseni. Sinne ei mun mielestä kannata mennä tuhlaamaan aikaa, hirveesti uutta tavaraa (krääsää) ja myyntipöydissä on ollut lähinnä rojua, kun itse olen siellä käynyt. Ainakaan vauvalle tai itselleni en ole löytänyt mitään sieltä. Mies kyllä löytää sieltä rahoja, postimerkkejä ja sarjakuvia melkein aina, ja sitten on aika usein ollut jotain arabian astioita ja muumimukeja kalliilla jos sellaiset kiinnostaa.[/QUOTE]

Juu, onhan Kirpputorimarket aikamoinen hehtaarihalli ja tuota krääsää täynnä..

Minä taas olen tykännyt Kirpputorimarketista, harvoin on tarvinnut lähteä tyhjin käsin pois. Aikaa siellä kyllä menee vähintään kolme tuntia jos kunnolla haluaa tutkia pöydät. :D

Huhtasuon kirppis oli todellinen pettymys kun kävin ensimmäistä kertaa viime viikolla.

[QUOTE="vieras";24365340]Seppälän kirpputorimarket muistaakseni. Sinne ei mun mielestä kannata mennä tuhlaamaan aikaa, hirveesti uutta tavaraa (krääsää) ja myyntipöydissä on ollut lähinnä rojua, kun itse olen siellä käynyt. Ainakaan vauvalle tai itselleni en ole löytänyt mitään sieltä. Mies kyllä löytää sieltä rahoja, postimerkkejä ja sarjakuvia melkein aina, ja sitten on aika usein ollut jotain arabian astioita ja muumimukeja kalliilla jos sellaiset kiinnostaa.[/QUOTE]

Riippuu paljon siitä milloin menee. Mä löysin viimeksi vauvalle paljon vaatteita, 0,20-1e/kpl..

Vekaratoria ei enää oo, Jyväskylän Seppälään on avattu uusi lasten kirppis Vekarakulma.
Kiva paikka ja helppo löytää. Suosittelen! Ehdottomasti parempi paikka myydä ja ostaa lasten
vaatteita kuin nuo sekakirpputorikaaokset! Toi löytyy netistä vekaarakulma.fi

Yhteistyössä