Hyvä kirppismyyntitulos :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jee"

Vieras
2 viikkoa myyntiä takana, tavallisia lastenvaatteita, (h&m, lindex, seppälä, kappahl, marketit, ei merkkivaatetta) + vauvakamaa (vauvakoon pussilakanoita, vauvaleluja, katselukirjoja jne.) ja pöytävuokran jälkeen voittoa 217 e!

Vekarakirppiksellä Kumpulassa.

Mä sain kahdesta vkosta 280€. Vauvan ja lastenvaatetta tällä kertaa. Ei merkkivaatetta ollut. Edellisellä kerralla sain 250€ mun ja miehen vanhoja vaatteita myydessä.

Tuonne ei siis voi viedä kuin lastentavaraa.

[QUOTE="joo";22032660]Mä sain kahdesta vkosta 280€. Vauvan ja lastenvaatetta tällä kertaa. Ei merkkivaatetta ollut. Edellisellä kerralla sain 250€ mun ja miehen vanhoja vaatteita myydessä.[/QUOTE]

Onnea hyvästä myynnistä :)

Mulla oli 3 viikkoa paikka ja käteen jäi muistaakseni 560€. Viikonloppuna olin MLL-kirppiksellä 2,5 tuntia ja sieltä "tienasin" 120 € :)

Ihan kivasti kirppiksiltä saa rahaa, jotka voi sitten taas laittaa lasten seuraavan koon vaatteisiin :)

Kivasti olet tienannut. :)
Itse kokeilin alkusyksystä ensimmäistä kertaa itsepalvelukirpparia ja sain viikon myyntiajalla 332 € (tuosta jo vähennetty pöytävuokra) kun myin lastenvaatteita ja taaperoleluja. Nyt varasin MLL:n kirppapöydän ja menen sinne myymään niitä vaatteita mitkä eivät menneet kaupaksi tuolla itsepalvelukirpalla.

Aikaisemmin tuli myytyä yksin omaan huutiksessa mutta tuntuu tulevan paremmat tienestit kirppareilla.

Viimeksi muokattu:
Mutta sä oletkin ihan kingi ;) oletkos muuten tehnyt löytöjä äskettäin?

No en oikeastaan...kun mulla on selkä tosiaan nyt niin hajalla, etten voinut itse ostaa sieltä MLL-kirppikseltä mitään, kun en päässyt kävelemään.
Maanantaina kävin PikkuSiilissä viemässä loput kamat myyntiin ja silloin kävelin putiikin pikaisesti läpi. Mutta teki niin kipeää etten juuri voinut katsella tarjontaa. Yhdet nätit housut tarttui mukaan, mutta ne on vielä lsäämättä blogiin :)

No en oikeastaan...kun mulla on selkä tosiaan nyt niin hajalla, etten voinut itse ostaa sieltä MLL-kirppikseltä mitään, kun en päässyt kävelemään.
Maanantaina kävin PikkuSiilissä viemässä loput kamat myyntiin ja silloin kävelin putiikin pikaisesti läpi. Mutta teki niin kipeää etten juuri voinut katsella tarjontaa. Yhdet nätit housut tarttui mukaan, mutta ne on vielä lsäämättä blogiin :)

Ai niin, niinpä olikin :( pikaista paranemista :)

viime keväänä kun viikon myynnin jälkeen sain lähinnä pelkkiä lastenvaatteita myymällä 680 euroa. Myynissä oli itse ommeltuja lastenvaatteita ja ihan tavallisia perus-lastenvaatteita halvoilla hinnoilla.
Pitäisikin taas varata pöytä pikapuolin.

No oho! Mulla oli just viikon paikka ja sain 149euroa, musta se oli ihan hirveen hyvin jo!! Tosin siellä ei olu mitään kovin hyvää vaatetta, vaan sellasta mitä tosiaan ei itse enää tarvita (esim kaikki hyvät lasten vaatteet menee säästöön), ikivanhat toppatakit meni hetkessä, samoin vanhat verhot ja päiväpeitot.

Mulla 2 tyttöä ja nuorempi nyt 2 ja isompi 5,5 ja myyn pois sieltä pienestä päästä + jonkun verran isommankin, koska ovat eri mallisia tyttöjä. Nuoremmalle pitää ostaa hoikan mallisia housuja, ja pidän sen takia enemmän livimekkoja, ettei putoa vaatteet päältä ja isompi on 0-käyrällä.

[QUOTE="vieras";22033286]No oho! Mulla oli just viikon paikka ja sain 149euroa, musta se oli ihan hirveen hyvin jo!! Tosin siellä ei olu mitään kovin hyvää vaatetta, vaan sellasta mitä tosiaan ei itse enää tarvita (esim kaikki hyvät lasten vaatteet menee säästöön), ikivanhat toppatakit meni hetkessä, samoin vanhat verhot ja päiväpeitot.[/QUOTE]

3 viikon myynti 1350€.Ihan kaikkee etupäässä kuitenki lapsiin liittyvää.
2viiikon myynti 400€ päälle hiven ja vain lasten tarvikkeita.
1viikon myynti 336€ kaikkea mutta pääasiassa lasten tarvikkeita.

Hyvin on mennyt kaupaksi :) Ystävä sanoikin että mulla on kultainenkosketus pöytääni laittamiini tavaroihin kun ne menee aina . En tie mikä laittaa meneen ihan tyhjäksi asti pöydän.

Yhteistyössä