HYVÄ Matti nyt nousi taas senkin osakkeet!!!!!!!!!!!!! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tosin Masa taisi silti flirtata siellä laivalla Hennalle ja silloin seura olisi kelvannut.. Nyt hän vain peittelee ettei tuu Mervin kanssa tappelua :)
Uskokaa ketä uskotte. Mä en kokemuksen takia usko alkoholisteja adhd sekoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Ihan pantavan näköinenhän tuo Henna on :p

Kyllä Matti nyt kommentoi miten kommentoi ihan vain kotirauhan takia :laugh:

onko se henna nyt siis se törröhuulinen pimu?? kun jos se on se, ni minusta se ei kovinkaan raposen näkönen ole.. mutta makunsa kullakin!! :D

Onko tuossa bb Hennassa mitään aitoa? Tukka on blondattu varmaan kloriitilla, huulia muokattu, reisiä pienennetty ja tissitkin silikoonia. Siltikään minä en saa tuosta tytöstä nättiä vaikka miten päin katsoisin. Yleensä kyllä myönnän, jos joku on kaunis. ( eli kateudesta ei ole kyse ) Talon kaikki muut naiset on tosi nättejä. Anna varsinkin kaunis, kun nätisti meikkaa. Matille menee kyllä pisteet lausunnosta :)

Alkuperäinen kirjoittaja bb seuraaja:
Onko tuossa bb Hennassa mitään aitoa? Tukka on blondattu varmaan kloriitilla, huulia muokattu, reisiä pienennetty ja tissitkin silikoonia. Siltikään minä en saa tuosta tytöstä nättiä vaikka miten päin katsoisin. Yleensä kyllä myönnän, jos joku on kaunis. ( eli kateudesta ei ole kyse ) Talon kaikki muut naiset on tosi nättejä. Anna varsinkin kaunis, kun nätisti meikkaa. Matille menee kyllä pisteet lausunnosta :)

Annalla tosi kivat silmät, kissamaiset ja Tuulikin nätti ja se, jolla 2-väripää. Henna on todellakin karmea muovinukke, ja vielä epäonnistunut sellainen

Yhteistyössä