Hyvä meikkivoide sekaiholle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinkkejä kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vinkkejä kiitos

Vieras
Suositelkaa mulle jotain hyvää meikkivoidetta, oon vuosia käyttänyt Maxfactorin Second skin foundationia, mutta nyt onnettomat menivät ja lopettivat sen. Tilalle ostin Maxfactorin face finity all day flawless foundationin, se on aivan liian puuterinen ja korostaa suurentuneita ihohuokosia. Sitten ostin Maybellinen Fit me meikkivoiteen, se taas on aivan liian öljyisen tuntuinen, sen kanssa iho kiiltää heti kohta. Eli tarvitsisin mattameikkivoiteen, joka ei ole liian jauhoinen vaan levittyy ja asettuu iholle kauniisti, mutta ei kiillä heti. Ja peittää , muttei näytä liian pakkelilta, ettei kaikki rypyt korostu (ikää jo 40+). Kokemuksia hyvästä, hinnalla ei niinkään ole väliä.

Ostin LancÔmen teint visionnaire-meikkivoiteen. Aivan huippuhyvä tuote. Itselläni sekaiho. Kuivat posket ja rasvainen otsa, nenä ja leuka. Nenään laitan vain purkin mukana olevaa peitevoidetta, jotta ei kiiltele niin paljon. Suosittelen.

[QUOTE="nainen";28306665]Ehdottomasti suosittelen Joe Blascon meikkivoidetta. Hinta n. 55 e.[/QUOTE]

Sehän vasta ryppyjä ja juonteita korostaakin. Mulla ei niitä juuri edes ole, mutta Joe Blascon voiteella ne vähäisetkin näkyy erittäin selvästi. Ja voiteen saa muuten Usasta 17 eurolla.

Sehän vasta ryppyjä ja juonteita korostaakin. Mulla ei niitä juuri edes ole, mutta Joe Blascon voiteella ne vähäisetkin näkyy erittäin selvästi. Ja voiteen saa muuten Usasta 17 eurolla.

Joe Blasco on tosiaan paksua ja toki sitten peittävääkin. Itselläni oli aikoinaan häämeikkinä ja sitten innostuin ostamaan omaksi. En kuitenkaan tykännyt arkimeikkinä. Valokuvissa iho kyllä näytti sillä hyvältä. :)

Yhteistyössä