hyvä minä :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
lähdin töistä kauheella kiireellä kotiin ja kotipihassa vedin paniikkiin et voi perä,unohdin mun laukun duuniin mis on kotiavaimet ja rahapussi ja kaikki,et tarviiks tosiaan takasinpäin lähtee.. tajusin sit kuitenkin aikani vauhkottuani et se laukku on takapenkillä :headwall: :D
hain postin (sitä oli kamala kasa) ja raahustin kotiovelle,niin en löytäny kotiavaimia :xmas: hirvee kusihätä ja jalat ristissä tyhjensin laukkuani tohon kuistille ja kesken tyhjentämisen huomasin liikettä edessäni.. kaks VALTAVAA hämähäkkiä roikku siin ihan sentin päässä mun naamasta :x :x :x kiljuin ku kaistapäinen ja naapurin setä tuli kysyyn et mikä hätänä :D sil meinas pokka pettää ku kerroin et noi hämähäkit :D
no,meinasin järkytyksestä pissiä housuihini ja avaimia ei vaan löydy. alko jo tuskastuttaa ja vituttaa kunnes muistin et poika haki eilen hanskansa mun laukusta ja sit iski fläsäri et oon nähny ne avaimet viimeks pojan kädessä,eli ne oli sisällä :xmas: soitin sit miehelle et oon jumissa lukkojen takana ja se sano tulevansa pian. ajelin sit porukoille ja säntäsin suoraan vessaan ja sit mies jo soittikin et on kotona :xmas:
olihan taas kotiintulo :xmas: :D

Yhteistyössä