HYvä ruokapaikka Porissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Missä ravintolassa saisi Porissa maittavat sapuskat, kunnon kokoisella annoksella ja melko kohtuu hintaa?

Ja missäpäin Porissa mahtais olla tapettikauppoja, etenkin niitä, jossa poistotapetteja ;) ?

joo amado on oikein ravintola.
sitten on rossot,raxit ja amarillo yms..
kaikki noi löytyy keskustasta päin.
tapetteja vois käydä kattoo onko rtv:llä jotain ale tapetteja ja k-raudassa.
rtv:llä kuuluu sitten tinkiä.

Torilta kun lähtee pohjoiseen, niin viistosti vastapäätä hotelli Vaakunaa on Stek and Wichky house Galle Eli porilaisittain "Kalle". Ruoka on hyvää eikä sikakallista. Torin varrella on myös Rosso jossa annokset ovat isot ja laadukkaat hintaansa verrattuna. Torilta kun lähtee kävelykadulle päin niin löytyy Buffa. Se on "syö kuinka paljon tahansa yhdellä hinnalla"-ravintola. Vähän niinkuin Rax, mutta enemmän vaihtoehtoja.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä se ravintola on siinä Ratsulaa vastapäätä?

Martina.. italiaslaistyyppisellä ruokalistalla mainostavat.. ei vaan ole aikoihin tullut käytyä koko paikassa.. Ketjupaikka sekin tosin niinku noi rossot ja amarillot.

Se on Martiina siiinä Ratsulan vieressä. Älä mene sinne. Kokki on vaihtunut tai jotain ja ruoka ei todellakaan ole hyvää. Olen 2 kertaa käynyt 3-2kk aikana ja on ollut miehellä ja minulla molemmilla huonot annokset. Pari vuotta sitten sain ruokamyrkytyksen Martinan salaattipöydästä.

musta kyllä amarillossa saa todella tuhdit ateriat, en mä edes jaksanut syödä koko ateriaa. ei ehkä lasten kanssa mikää paras paikka.

mä suosittelen lasten kanssa raxia. siellä pallomeri ja syödä sitä mitä haluaa.
myös rossossa on leikkipaikka ja sieltä saa halvalla onni oravan aterian johon kuuluu pizza,ranskikset ja juoma.

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
musta kyllä amarillossa saa todella tuhdit ateriat, en mä edes jaksanut syödä koko ateriaa. ei ehkä lasten kanssa mikää paras paikka.

mä suosittelen lasten kanssa raxia. siellä pallomeri ja syödä sitä mitä haluaa.
myös rossossa on leikkipaikka ja sieltä saa halvalla onni oravan aterian johon kuuluu pizza,ranskikset ja juoma.

Me joskus oltiin Amarillossa, kysyin vielä, et lähteekö nälkä varmasti, otin sitä kampelaa ja ranskalaisia, en muista mikä nimi listassa ja nälkä ei todellakaan lähtenyt!

Mut ei sit vissiin Martinaankaan. Sielläkin joskus käyty.

Jos kävisi sitten vilkaisemassa sitä Kallen listaa uudelleen, ellei mennä Buffaan :)

Yhteistyössä