Hyvä sydänlääkäri pk-alue?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lulu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27560863]No ei ainakaan Partanen! Ihan todella, en suosittele. Graner on tietävä ja osaava, voi olla liiankin asiallinen.[/QUOTE]

Kiitos. Hänelle olen ajatellut varata ajan. Toivottavasti ei ole pitkät jonot. =)

Vanha ketju, mutta pakko kommentoida Juhani Partaseen: ei kuuna kullan valkeana! Sydämen vajaatoiminnasta johtuvasta nesteen kertymisestä kärsinyt iäkäs isäni kävi Partasen vastaanotolla. Potilaaseen enempiä tutustumatta isä diagnosoitiin jotakuinkin sekopääksi, joka nappailee lääkkeitä mitä sattuu ja miten sattuu ja sujuvasti valehtelee. Varmasti Parnanen on ok lääkäri; isäni vain ei ole hänelle sopiva potilas.
Joachim Stjernvall on aiemmin isääni hoitanut - ja häneltä olen myös seuraavan käynnin varannut. Stjernvallia suosittelen todella lämpimästi.

Partanen ei tutki kunnolla venyttää aikaa turhaan, ja ja menee ihan omaan maailmaansa kysyen ja vastaten omiin kysymyksiinsä, kuin ulkoa opeteltuna. Iso lasku, ei lainkaa apua. Rahastusta ja jäi hyväksikäytetty olo :(

Samaa mieltä. Ei Partanen.
Kävin hänen vastaanotolla ja vähätteli minun vaivoja ja kysyi monta kertaa miksi tulin vastaanotolle. Alkoi kertoi summia paljonko tutkimukset maksaa ja sanoi että mene julkiselle puolella saamaan hoitoa. Kiitos ja näkemiin, avasi oikein oven minulle kun lähdin. Ikinä ole ollut niin nöyryttävää käydä lääkärissä !! Itkuhan minulla tuli ja aloin epäilemään omaa mielenterveyttäni. Sanoi että palaa taksin jos et saa apua julkiselta puolelta.

Kävin hänen vastaanotolla ja vähätteli minun vaivoja ja kysyi monta kertaa miksi tulin vastaanotolle. Alkoi kertoi summia paljonko tutkimukset maksaa ja sanoi että mene julkiselle puolella saamaan hoitoa. Kiitos ja näkemiin, avasi oikein oven minulle kun lähdin. Ikinä ole ollut niin nöyryttävää käydä lääkärissä !! Itkuhan minulla tuli ja aloin epäilemään omaa mielenterveyttäni. Sanoi että palaa takaisin jos et saa apua julkiselta puolelta. Höpötti jotain että, häntä vähän säälittää lääkärit julkisella puolella... yms yms.
Ja kysymyshän ei ollut siitä etteikö minulla olis ollut rahaa hoitaa sairauttani ja tutkimuksia.

Moni on tänne kommentoinut negatiiviseen sövyyn saamastaan palvelusta Juhani Partaselta, mutta itselläni on erittäin positiivinen kokemus. Hän kuunteli, kyseli paljon ja kartoitti tilannettani todella laajasti. Sain vastaukset kaikkiin kysymyksiini ja ohjeet jatkon varalle. Ei mitään negatiivista kommentoitavaa. Erittäin ystävällinen ja tuli tunne, että minusta välitettiin. Minulle oli varattu 45min aika ja olin vastaanotolla vähän yliaikaakin, että saimme käydä asiat läpi rauhassa. Suosittelen kovasti :)

Moni on tänne kommentoinut negatiiviseen sövyyn saamastaan palvelusta Juhani Partaselta, mutta itselläni on erittäin positiivinen kokemus. Hän kuunteli, kyseli paljon ja kartoitti tilannettani todella laajasti. Sain vastaukset kaikkiin kysymyksiini ja ohjeet jatkon varalle. Ei mitään negatiivista kommentoitavaa. Erittäin ystävällinen ja tuli tunne, että minusta välitettiin. Minulle oli varattu 45min aika ja olin vastaanotolla vähän yliaikaakin, että saimme käydä asiat läpi rauhassa. Suosittelen kovasti :)
Erittäin positiivinen kokemus Juhani Partasesta. Asiantunteva, kokenut, vastuuntuntoinen. Läsnä oleva, kuunteleva, hienotunteinen, hyvät vuorovaikutustaidot. Tutkii perusteellisesti ja kokonaisvaltaisesti, selostaa tarkasti tulokset ja antaa selkeät hoito-ohjeet, rauhoittava, kannustava. Myös hyvät IT-taidot.

Asenne potilaisiin ja työhön on enemmän kuin "pelkkä" työ; elämänasenne. Yhteenveto: turvallisuutta tuova erinomainen lääkäri - lämpimät kiitokset 🌹

Yhteistyössä