L
"Lulu"
Vieras
Onkos jollain tietoa hyvästä sydänlääkäristä, pk-seutu. Siis yksityinen pitäis olla, kun en taida julkiselle päästä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Partanen ei tutki kunnolla venyttää aikaa turhaan, ja ja menee ihan omaan maailmaansa kysyen ja vastaten omiin kysymyksiinsä, kuin ulkoa opeteltuna. Iso lasku, ei lainkaa apua. Rahastusta ja jäi hyväksikäytetty olo
Partanen ei tutki kunnolla venyttää aikaa turhaan, ja ja menee ihan omaan maailmaansa kysyen ja vastaten omiin kysymyksiinsä, kuin ulkoa opeteltuna. Iso lasku, ei lainkaa apua. Rahastusta ja jäi hyväksikäytetty olo
Samaa mieltä. Ei Partanen.No ei ainakaan Partanen! Ihan todella, en suosittele. Graner on tietävä ja osaava, voi olla liiankin asiallinen.
Kävin hänen vastaanotolla ja vähätteli minun vaivoja ja kysyi monta kertaa miksi tulin vastaanotolle. Alkoi kertoi summia paljonko tutkimukset maksaa ja sanoi että mene julkiselle puolella saamaan hoitoa. Kiitos ja näkemiin, avasi oikein oven minulle kun lähdin. Ikinä ole ollut niin nöyryttävää käydä lääkärissä !! Itkuhan minulla tuli ja aloin epäilemään omaa mielenterveyttäni. Sanoi että palaa taksin jos et saa apua julkiselta puolelta.Samaa mieltä. Ei Partanen.
Ja kysymyshän ei ollut siitä etteikö minulla olis ollut rahaa hoitaa sairauttani ja tutkimuksia.Kävin hänen vastaanotolla ja vähätteli minun vaivoja ja kysyi monta kertaa miksi tulin vastaanotolle. Alkoi kertoi summia paljonko tutkimukset maksaa ja sanoi että mene julkiselle puolella saamaan hoitoa. Kiitos ja näkemiin, avasi oikein oven minulle kun lähdin. Ikinä ole ollut niin nöyryttävää käydä lääkärissä !! Itkuhan minulla tuli ja aloin epäilemään omaa mielenterveyttäni. Sanoi että palaa takaisin jos et saa apua julkiselta puolelta. Höpötti jotain että, häntä vähän säälittää lääkärit julkisella puolella... yms yms.
Onkos jollain tietoa hyvästä sydänlääkäristä, pk-seutu. Siis yksityinen pitäis olla, kun en taida julkiselle päästä.
Erittäin positiivinen kokemus Juhani Partasesta. Asiantunteva, kokenut, vastuuntuntoinen. Läsnä oleva, kuunteleva, hienotunteinen, hyvät vuorovaikutustaidot. Tutkii perusteellisesti ja kokonaisvaltaisesti, selostaa tarkasti tulokset ja antaa selkeät hoito-ohjeet, rauhoittava, kannustava. Myös hyvät IT-taidot.Moni on tänne kommentoinut negatiiviseen sövyyn saamastaan palvelusta Juhani Partaselta, mutta itselläni on erittäin positiivinen kokemus. Hän kuunteli, kyseli paljon ja kartoitti tilannettani todella laajasti. Sain vastaukset kaikkiin kysymyksiini ja ohjeet jatkon varalle. Ei mitään negatiivista kommentoitavaa. Erittäin ystävällinen ja tuli tunne, että minusta välitettiin. Minulle oli varattu 45min aika ja olin vastaanotolla vähän yliaikaakin, että saimme käydä asiat läpi rauhassa. Suosittelen kovasti![]()