Hyvää HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tein 2 mahtavaa ruisleipää, kinkkua, juustoa, tomaaaattia... ja yritän niitä tässä mussuttaa. mies läks töihin 5.30, siitä asti valveilla minäkin.
mietin miten syksyistä on kun yöt ja aamut ovat niin viileitä vaikka päivät olisivat kuumia.
ja aurinko ei porotakkaan aamutuimaan heti meille vaan joudun nakkaamaan valoja päälle täällä kämpässä ;)
syksy :heart:

huomenta. mä tässä mietin, että saisinkohan juoda kahvia, jos joisin sen ihan haaleena... eilen poistettiin 2 viisaudenhammasta, joten mitään lämmintä en sais syödä tai juoda, mutkun kahvihammasta kolottaa...

Huomenta!

"Voidaanko jo herätä?", kuiskas kuopus mulle seitsemän jälkeen =)

Aurinkoinen, leppoisa päivä tulossa ja rakas ystävä tulee lapsensa kanssa aamupäivällä kyläilemään :heart:

Huomenta!

Meillä esikoinen oli hereillä jo ennen kuutta, säikähin oikeen ku heräsin ja tyttö istui ja katteli siin. No, nukahin uudelleen ja seuraavan kerran herätessäni tyttö istui vieressä ja mussutti leipäpalasta :) Ihana ja omatoiminen siis.
Kuopus heräsi joskus 7 maissa ja mie makasin väsyneenä jonkinlaisessa horroksessa varmaan lähemmäs kasia..kuulin tosin kaiken mitä nuo puuhasivat.

Huomenta!
Odottelen, koska äidin miesystävä paukahtaa oventaakse tuomaan lasten kuravaatteita, ja perässä tulee mun kiukkuinen äiti. Olivat eilen sopineet, että mun äiti tuo kuravaatteet (saa samalla vähän omaa rauhaa) ja mies oli ennen seitsemää lähtenyt tänne salaa pyörällä ja äiti päätti herättyään lähteä perässä autolla :D Ja tänne siis matkaa lähes 40km :D

Väsynyttä Huomenta! Kuopus huusi yöllä kahden tunnin välein...oli aamulla herätessään ihan iloinen :) Mikä lie unia kiusaa, kun on ihan "pihalla" eikä mikään kikka auta :confused: No kai aika auttaa. Tänää siivoilua jne ja ulos tietty ellei ukkonen taas murahtele liikaa.

Yhteistyössä