Hyvää HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta Hyvää sellaista,

Täälläkin oltu kohta pari tuntia hiljaisuudessa kahvikupposen kanssa. Tai no mitä nyt mies tuli töistä, hällä alkaa vapaat. Jihuu.. Itse pääsen tänään lenkille kunnes hän herää mutta ajattelinkin juosta, pääsee testaan uusia juoksuhousuja ja takkia. :D
Ensin tyttösten kanssa aamupäivä ulkoillaan kun ei pitäisi sataa. Loistavaa lauantaita kaikille!

Huomenta =)

Hui ku nää aamut on nyt pimeitä! No jospa se tosta pikkuhiljaa valaistuu tienoo..

Mullon jääny ny syksyn tultua juoksulenkit miltei kokonaan, kun oon vaihtanu ton sisäliikunnan puolelle. Illallakin kävin zumbassa.. nyt aloin kyllä miettiä, pitäskö sittenkin nyt aamulla piipahtaa juoksupyrähdys :whistle:

Noo ekaks kahvia ja oottelen, että kirkastuu :D

Juoksisin jos ei olis mahaa :D

Lapset herätti seiskalta, luettiin pari salama kirjaa sängyssä ja kohta aamupuuroa keittämään. Kirpparikierros luvassa tänään.. Lapset vinkuu yökylään mummolaan, en tiedä laskisko, pääsisin toki sitten itse hevostelemaan jos päästäisin :P

Huomenta!! :) Olkkarin lattialta herätty lasten kanssa. Vietettiin eilen leffailtaa lasten kanssa herkkujen kanssa, valvottiin vähän pidempään ja nukuttiin lattialla siskonpedissä. Mies lähteny jo hirvimettälle.

Pikku hiljaa ruvetaan kattelemaan mikä se päivän ohjelma on :)

Hyvää huomenta vaan...

Vaikka miten illalla sanoin tyttösille,että nukun aamulla pidempään,niin kissan karvat..kl 5 pirteenä heräsin..

Onpahan ollut rauhallista aamuntunnit,paitsi että toi adhd-kissa on kyllä jaksanut ravata ja rymytä..koittanu pitää poissa tyttöjen nukkutilasta sitä.

Kohta lähen aamulenkille,lenkin varrelle osuu kaverin kissan syöttäminen ja hälle viikkosiivouksen tekeminen kun tänään kotiutuu sairaalasta eikä pysty itse tekemään juuri mitään aluksi.Viikkosiivouksesta ei kyllä oltu sovittu mitenkään..mutta teenpä yllärinä kuitenkin.

Vois käydä toisen kaverin luona jossain vaiheessa päivää,hän pääsi eilen sairaalasta..eka vaan soittaa jaksaako istua,jos käväsen..

Mukavaa lauantaita jokaiselle!

Oooh. Kyllä tuli taas ladattua omat akut juoksulenkillä !!!! :)

Laittakaas kuteet päälle ja hilpaskaa raikkaaseen syysaamuun .

Ei pysty, ei kykene...

820640ocwu4u3rb3.gif

Sydän löi miljoonaa, kun raahauduin kahvinkeittoon :(

Huomenta =) Poika läks kouluun, mies lähtee kohta sählyturnaukseen ja miä en jassa tehä mittään :D En ainakaan lähe lenkille, istun tässä koko aamun, laiskottaa. Ruokaa voisin tehä kyllä jossain vaiheessa.

....Huomenta! Näin myöhään tulin nukuttua, vaimo ja teinit vielä unessa. Vapaa viikonloppu ilman mitään kummempaa ohjelmaa tiedossa :). Aamupalaa tässä vähän vois syödä ja sitten lähtee käyttämään koiraa aamulenkillä. Hyvää lauantaita kaikille!

Huomenta! :)

Aamupalat syöty ja nyt hetki rauhaa kahvikupin kanssa, junnu kattoo piirrettyjä, isäntä on vielä pedissä..

Kovasti koitan keksiä meille jotain tekemistä tälle päivää, alkaa tuo junnu turhautuu pelkästään kotona oloon joten menee hyvin äkkiä päivä huutamiseks ja kiukutteluks..Onko se taas kirpputorille lähettävä? :D

Yhteistyössä