Hyvää HuOmenta !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huamenia :)

Huomenna on jo perjantai, JES! vaikka onkin ollu kiva työviikko, kun olen päässyt tekemään normaalista poikkeavia töitä :) Toivotaan vielä, et mä tein ne sen verran hyvin et pääsisin uudemmankin kerran tekemään :)

Kahvi vaan on niiiin hyvää :p

Huomenta ja JESS!
Pääsen taas pyöräilemään tänä aamuna, kun eräs kiltti mies korjasi sen :) eikä pakkastakaan ole paljon + pyörätiet on loistavassa kunnossa.

Huomenta..aamukahvia ..onneks tuli siivottua eilen kun veto on poissa.
Flunssa perkele...

Pitäis jaksaa tänään hakee huutisvoitot :) Kolmas tuleekin onneks posti pojan tuomana.

Huomenta!

Myöhään käyty nukkumaan ja ajoissa herätty! :headwall:
Nukuttu todella huonosti, mutta onneksi on aikaa nukkua, jos se onnistuisi päivällä pikkasen paremmin!
Kahvia, jugurttia ja lääkettä ja toivomus , että kivut rupeaisi jo hellittää.. Edes vähän!!! :x

Mukavaa päivää kaikille! :flower:

• Tykkää
Reactions: Wolt
Huomenta!

Mies tuli töistä ja heitti meidät pois sängystä :D Tosin mulla ei ole mitään käsitystä siitä, milloin muksu on mun kainaloon tullut. Nyt aamupalaa ja sit... no, en tiedä vielä mitä.

Meidän kotitonttu on ilmeisesti lomalla, keittiö alkaa vaipua kaaoksen alle. Josko sitä raivaan tänään. Ei ne tiskit vaan kaikki se roina joka kertyy tohon pöydälle...

Hyvää huomenta!

Tänään pitäis aamupäivästä kävästä vähän kaupungilla, tarkoitus olis juhlamekkoa etiskellä kaverin häihin mut veikkaan että kaikkea muuta tulee osteltua, jos ees mitään löydän...
Illaks harjotteluun sit taas.

Meillä on kans koko kämppä enemmän tai vähemmän kaaoksen vallassa. Oon ollu alkuviikosta 2/3 iltaa töissä niin aamut menee vaan möllöttäessä eikä illalla paljoa jaksa. Eilen sit meinasin että siivoan, ku pääsin jo kahdelta mutta jaskat, jaksoin pyykit laittaa pyörimään ja illalla just ennen nukkumaan menoa ne kuivumaan. No, sain tosin muutaman huutisjutun naputeltua nettiin.
Loppuviikon illat menee kans töissä, mut minkäs teet..pitää viikonloppuna yrittää siivota vähän paremmin.

Huomenta! :)

Tänään on harvinainen päivä. :D
Mulla olis nyt yhteen saakka aikaa tehdä yksin ihan mitä tahdon...Ei tartte ottaa yhtään lasta mukaan.
Enpä muista koska tälläinen mahdollisuus olisi ollut.
Nyt pari kuppia kahvia naamaan..kitan laittaa itteni ihmisen näköiseksi ja lähden kirppari kierrokselle. :)

• Tykkää
Reactions: Wolt

Yhteistyössä