Hyvää HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta!

VVähän väsyttää näin maanantaina taas. Ei uni tahtonu illalla tulla ku oli juonu koko päivän kahvia. Sitte ku sai unenpäästä kiinni, nii se oli sellasta koiranunta, meillä on nuorempi poika kuumeessa, illalla tuntu ettei laske millään, yskä oli illalla niin hirveetä, et otettiin vähän ventolineakin. Poika kyl nukkui tosi hyvin, eikä yöllä tainnu yskiä kertaakaan ja kuumekin oli laskenut, joten ens yönä tulee varmasti nukuttua paremmin :)

2 työpäivää ja loppuviikko vapaata!

Meillä kans tytöllä viikon verran ollut kamala yskä ( koko loman) :(. Ventoline auttanut kivasti, saa yöllä nukuttua yskimättä. :)

Hyvä, että teilläkin auttanut lääke. Eilen huomasin ensimmäisen kerran konkreettisesti sen eron, kun lapsi otti ventolinea, oli mun sylissä ja vinku ja krohisi, hän sai itse pidellä haleria ja onneks vähän jo ymmärtääkin, että lääke pitää ottaa ja se auttaa. Hetki otosta, hengitteli ilman vinkunoita. Sano kyllä itekin, et ei satu enää niin paljon.

Huomenta!

Koira oli sitten yöllä pissannut päällensä :x aamulla koiran pesuoperaatio!

Kohta pitäs jotain aamiaistakin kehitellä, tyttö saa sen ajan kattoa nalle puhia.

Illalla menen vielä töissä käymään ja viemään hieman leipomuksia äijille
:D mulla ei oikein mitään kummosempia ole ohjelmassa tänään- huomenna sitten senkin edestä, kun pitää käydä neuvolassa ja äippäpolilla.

Huomenta..motivaatiota etsimässä..missä missä missä.Voiko yks kyykäärme myrkyttää mun motivaation tälleen??Oon ihmetellyt iteksiini...No,ei sitä tarvi kestää kun pari viikkoa vielä...*kamalasti sanottu*

Huomenta, ei niin kovin hyvää...

Kurkku jälleen kipeä, nenä vuotaa. Iltavuoroon harjotteluun, vien lapset hoitoon jahka saan ne ylös sängyistään. Ja ylitöitäkin pitäis saada rutistettua "varastoon", kun ens viikolla on lapsil hiihtoloma, miehellä ja miulla ei ja nuo työvuorot menee tietty päällekkäin jonkin verran...

Huomenta!

Vähän maanantaifiilis monella?

No ei täälläkään kyllä riemusta hypitä, mun pitää alkaa siivoomaan ;) Ja Oscaritki loppu just ku heräsin ;)

Ulkona kirpsakka -20° eli saa miettiä ottaako tyttö suksia kouluun vai ei?

Yhteistyössä