P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Onks varatuilla jotenkin huono ilta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja VANHAPIIKA:ONKO CAPSLOCKI JUUTTUNUT PÄÄLLE?
Alkuperäinen kirjoittaja POIKAMIES:Alkuperäinen kirjoittaja VANHAPIIKA:ONKO CAPSLOCKI JUUTTUNUT PÄÄLLE?
ON, NIIN SULLAKIN
Alkuperäinen kirjoittaja VANHAPIIKA:Alkuperäinen kirjoittaja POIKAMIES:Alkuperäinen kirjoittaja VANHAPIIKA:ONKO CAPSLOCKI JUUTTUNUT PÄÄLLE?
ON, NIIN SULLAKIN
MEILLÄ ON JOTAIN YHTEISTÄ!
MUN ISÄ KIRJOITTAA ISOILLA KIRJAIMILLA, MUTTA EI OO SULLE TEKSTANNUT!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä saan yhdeltä mieheltä tekstiviestit aina kirjoitettuna isoilla kirjaimilla. Oletkohan se sinä?
Onko sulla lapsia?
Alkuperäinen kirjoittaja POIKAMIES:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:alatkos seukkaa mun kaa
Kuvaile itseäsi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja POIKAMIES:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:alatkos seukkaa mun kaa
Kuvaile itseäsi.
nätti työssäkäyvä neljän lapsen yh
ikää reilu 30
165 64
Alkuperäinen kirjoittaja POIKAMIES:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja POIKAMIES:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:alatkos seukkaa mun kaa
Kuvaile itseäsi.
ikää reilu 30
165 64
OK entäs kuppikoko?
Alkuperäinen kirjoittaja POIKAMIES:Onhan mulla neljä, ja kaikilla eri äiti
Alkuperäinen kirjoittaja VANHAPIIKA:MUN ISÄ KIRJOITTAA ISOILLA KIRJAIMILLA, MUTTA EI OO SULLE TEKSTANNUT!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä saan yhdeltä mieheltä tekstiviestit aina kirjoitettuna isoilla kirjaimilla. Oletkohan se sinä?
Onko sulla lapsia?
Alkuperäinen kirjoittaja POIKAMIES:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja POIKAMIES:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:alatkos seukkaa mun kaa
Kuvaile itseäsi.
ikää reilu 30
165 64
OK entäs kuppikoko?
ASUN VANHEMPIEN PERÄKAMMARISSA JA HOIDAN KÄNNYKKÄASIAT!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja VANHAPIIKA:MUN ISÄ KIRJOITTAA ISOILLA KIRJAIMILLA, MUTTA EI OO SULLE TEKSTANNUT!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä saan yhdeltä mieheltä tekstiviestit aina kirjoitettuna isoilla kirjaimilla. Oletkohan se sinä?
Onko sulla lapsia?
Mistäs sä sen tiedät?
Paitsi että jos oot jo 4v täyttänyt, se ei voi olla sun isäs.
No ehän se sitte sun isäs ole, joka isoilla kirjoittaa vaan sinä?Alkuperäinen kirjoittaja VANHAPIIKA:ASUN VANHEMPIEN PERÄKAMMARISSA JA HOIDAN KÄNNYKKÄASIAT!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja VANHAPIIKA:MUN ISÄ KIRJOITTAA ISOILLA KIRJAIMILLA, MUTTA EI OO SULLE TEKSTANNUT!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä saan yhdeltä mieheltä tekstiviestit aina kirjoitettuna isoilla kirjaimilla. Oletkohan se sinä?
Onko sulla lapsia?
Mistäs sä sen tiedät?
Paitsi että jos oot jo 4v täyttänyt, se ei voi olla sun isäs.
67 V.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ehän se sitte sun isäs ole, joka isoilla kirjoittaa vaan sinä?
Mutta vaikka lapsellinen oletkin, et ole alle 4v?