Hyvää isänpäivää!❤️

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lispetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lispetti

Tunnettu jäsen
16.09.2012
66 088
16 514
113
Taas on se päivä vuodesta kun teitä perheen kulmakiviä taas muistetaan.❤️

Vuosien varrella on tullut kuultua, että täällä oleskelee oikein päteviä isiä.❤️

Oikein hyvää isänpäivää kaikille palstan mahtaville isille!❤️

Untitled.jpg

Olipa kauniisti sinulta huomioida palstan isät ❤️

Tämä oli hieman erilainen kertomus "isyydestä", koskettava 😘

Meidän lasten iskä sai erittäin kauniin viestin yhdeltä nuorelta mieheltä, jolle on toiminut varaiskänä, ja toinen istui armeijapuku päällä pöydässä äsken syömässä Karjalanpaistia.❤️
Myös biologisesti omat olivat luonnollisesti paikalla.🥰

Meillä vanhemmilla ihmisillä on suuri mahdollisuus vaikuttaa hyvin monen nuoren elämään vaikka ihan vaan tukena ja tsempparina.
Aina tuolloin saa itse niin paljon, vaikka ei ole tarkoitus tilanteesta hyötyä mitenkään.

Itsekin olen tytön (joka ei ole minusta ulos tullut) kasvattanut, ja ollut yhden pojan elämässä tsemppinä, ohjaajana ja apuna.❤️

Se on mukavaa, että noita lapsia pörrää iso lauma ympärillä.❤️

• Tykkää
Reactions: setis ja ruuttis
Meidän lasten iskä sai erittäin kauniin viestin yhdeltä nuorelta mieheltä, jolle on toiminut varaiskänä, ja toinen istui armeijapuku päällä pöydässä äsken syömässä Karjalanpaistia.
Myös biologisesti omat olivat luonnollisesti paikalla.

Meillä vanhemmilla ihmisillä on suuri mahdollisuus vaikuttaa hyvin monen nuoren elämään vaikka ihan vaan tukena ja tsempparina.
Aina tuolloin saa itse niin paljon, vaikka ei ole tarkoitus tilanteesta hyötyä mitenkään.

Itsekin olen tytön (joka ei ole minusta ulos tullut) kasvattanut, ja ollut yhden pojan elämässä tsemppinä, ohjaajana ja apuna.

Se on mukavaa, että noita lapsia pörrää iso lauma ympärillä.

❤️

Nyt kun Karjalaturnauskaan ei mennyt putkeen niin isänpäivälahja jäi vajaaksi.
Ennen vanhaan tuli töllöstä iseille iltamyöhällä ihan omanlaista viihdettä.😁
Tuleekohan enää.😁

• Tykkää
Reactions: ruuttis
Taas on se päivä vuodesta kun teitä perheen kulmakiviä taas muistetaan.

Vuosien varrella on tullut kuultua, että täällä oleskelee oikein päteviä isiä.

Oikein hyvää isänpäivää kaikille palstan mahtaville isille!
Pitäisi varmaan kiittää, mutta onko tosiaan mahdollista että olisin sinun isäsi? Voiko päiväkoti-ikäisenä (tai nuorempana) tulla isäksi, vaikka lääkärileikkejä olisikin harrastettu. :eek:

Pitäisi varmaan kiittää, mutta onko tosiaan mahdollista että olisin sinun isäsi? Voiko päiväkoti-ikäisenä (tai nuorempana) tulla isäksi, vaikka lääkärileikkejä olisikin harrastettu. :eek:
Veikkaan että olet. Kysy vaikka harmailta!🤓

• Haha
Reactions: setis ja m1es
Katsopas, ilmeisesti palstailee samaan tahtiin kuin eräät palstarouvat ajattelevat seksiä. En siis tarkoita sinua.
Juu, ei kannatakaan. Katselin viime yönä Japanialaisia junia aamuviiteen!🥴

• Haha
Reactions: m1es
Toiset vaan ajattelee seksiä ja toiset harrastaa sitä
Järkevintä on vuorottelu eli ajattelee seksiä silloin kun ei ole sitä harrastamassa. Minäkin olen vielä "tämän päivän neitsyt" vaikka kello on jo 21. Isänpäivän aamu on seksitön, koska lapset tunkevat makuuhuoneeseen laulamaan.

Järkevintä on vuorottelu eli ajattelee seksiä silloin kun ei ole sitä harrastamassa. Minäkin olen vielä "tämän päivän neitsyt" vaikka kello on jo 21. Isänpäivän aamu on seksitön, koska lapset tunkevat makuuhuoneeseen laulamaan.
Voin vain kuvitella mikä työ koreografiassa on ollut, ja maskeeraaminen, kun jälkikasvu isänsä musamaun tuntien haluavat yllättää isänsä Aespan Next Levelillä!😱

Voin vain kuvitella mikä työ koreografiassa on ollut, ja maskeeraaminen, kun jälkikasvu isänsä musamaun tuntien haluavat yllättää isänsä Aespan Next Levelillä!
Next Level on jo Last Season Level. Tästä uusimmasta (Drama) pidit pari päivää sitten. Helppo pukeutua, punaista ja mustaa. Tyyliä voisi rouvakin käyttää, saataisiin pientä "lisädraamaa" pian alkavaksi. ;)

• Tykkää
Reactions: Lispetti

Ajattele, miten söppänää olisi, kun tietäisivät, mitä isukki harrastaa "mammapalstalla" ja varmaan muuallakin, r.kkukuviensa kera 😘

• Vau!
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä