HYVÄÄ NAISTENPÄIVÄÄ RUNON KANSSA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamatsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mamatsu

Aktiivinen jäsen
21.03.2007
13 752
0
36
Kaivapas silmistä unen häivä,muistathan nyt on naistenpäivä. Etsi siis peili ja tsekkaa mahtava leidi. Pörröinen tukka,näppyinen naama ja känsäinen varvas paljaana. Hyllyvä pylly, roikkuvat tissit, silti oot oman elämän missi. Siispä keikuta pyllyä,ketkuta jalkaa. Voi mahtavien naisten päivä nyt alkaa.

mun pitäs yhdelle kaverille laittaa naistenpäivä viesti, mutta jos tuon laittaisin, niin vetäis hirveen herneen nenään.. Sanois, että haukun häntä lihavaksi jne.. kerran lähetin vastaavan ja tuli hirmunen show..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mun pitäs yhdelle kaverille laittaa naistenpäivä viesti, mutta jos tuon laittaisin, niin vetäis hirveen herneen nenään.. Sanois, että haukun häntä lihavaksi jne.. kerran lähetin vastaavan ja tuli hirmunen show..

sain itse kaverilta ja tykkäsin kovasti =)

Kaivapas silmistä unen häivä, muistathan OLI naistenpäivä. Etsi siis peili ja tsekkaa mahtava leidi. Pörröinen tukka,
näppyinen naama ja känsäinen varvas paljaana. Hyllyvä pylly, roikkuvat tissit, silti oot oman elämän missi. Siispä keikuta pyllyä, ketkuta jalkaa. Voi mahtavien naisten päivä näin vaan jatkua!

Terv. tosi nainen Kirsti

Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Kaivapas silmistä unen häivä,muistathan nyt on naistenpäivä. Etsi siis peili ja tsekkaa mahtava leidi. Pörröinen tukka,näppyinen naama ja känsäinen varvas paljaana. Hyllyvä pylly, roikkuvat tissit, silti oot oman elämän missi. Siispä keikuta pyllyä,ketkuta jalkaa. Voi mahtavien naisten päivä nyt alkaa.

Yhteistyössä