Hyvää naistenpäivää ♥

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m1es
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

m1es

Tunnettu jäsen
01.10.2014
24 184
8 746
113
rauhallinen
Hyvää naistenpäivää kaikille palstan naisille ja erityisesti jokus aika kipakoille mustille!

2-1_History-Pink-Roses_MainHero.png

Ei kannata pahoittaa mieltään siitä, että kukat ovat kasvien sukupuolielimiä - ne ovat kuitenkin kauniita.

Pilaa nyt sitten kukatkin.
Pilaa romantiikka, pilaa kauneus.

En ota sulta toivotuksia vastaan, en ole pelkkä p*llunkantoteline jota voi arvioida sen mukaan miten pantava tai hedelmällinen olen.
Naiseudessa on paljon muutakin.

En ota sulta toivotuksia vastaan, en ole pelkkä p*llunkantoteline jota voi arvioida sen mukaan miten pantava tai hedelmällinen olen.

Miksi sen pitäisi meille lirkuttaa tai osoittaa romanttisia eleitä? Kai se säästää ne naiselleen. Ja se lienee hyvä.

Ja sussahan ( tai kaikissa meissähän) on niin paljon naista ettei kukaan pysty meiltä noita pilaamaan. Eihän?

*naistenpäivähali* Ja suukonkin saat jos huolit. :love:

Miksi sen pitäisi meille lirkuttaa tai osoittaa romanttisia eleitä? Kai se säästää ne naiselleen. Ja se lienee hyvä.

Ja sussahan ( tai kaikissa meissähän) on niin paljon naista ettei kukaan pysty meiltä noita pilaamaan. Eihän?

*naistenpäivähali* Ja suukonkin saat jos huolit. :love:
Tuo romantiikka/kauneusjutska liittyy aikaisempiin ketjuihin...

No kiitos onnitteluista, sulta ne otan mielelläni vastaan. Hyvää Naistenpäivää myös sulle. :)

• Tykkää
Reactions: 0oo0

Käyt Echo nyt ylikierroksilla. En muista koskaan arvioineeni tai arvostelleeni sinun pantavuuttasi tai hedelmällisyyttäsi.

Sen sijaan seksifobiastasi olen huomauttanut. Mistä mielestäsi kertoo, että kun mainitsen jonkin sukupuolisuuteen viittaavan tosiasian kukkien yhteydessä, ovat kukat mielestäsi pilalla sen jälkeen?

Käyt Echo nyt ylikierroksilla. En muista koskaan arvioineeni tai arvostelleeni sinun pantavuuttasi tai hedelmällisyyttäsi.

Sen sijaan seksifobiastasi olen huomauttanut. Mistä mielestäsi kertoo, että kun mainitsen jonkin sukupuolisuuteen viittaavan tosiasian kukkien yhteydessä, ovat kukat mielestäsi pilalla sen jälkeen?
Miksi et vastannut kysymykseen naisten- ja miestenlehdistä?
https://kaksplus.fi/threads/jorma-t...tan-koska-nyt-ei.2504882/page-3#post-31860755

Ja olit myöskin ihan hipihiljaa, kun sinun harmailusi paljastettiin viestissä:
https://kaksplus.fi/threads/koulun-opettajille-oma-ruoka-wtf.2504973/#post-31863582

Melko lapsellista ja noloa jättää vastaamatta aina kun kysymykset käyvät liian kiusallisiksi. Tuo on kovin kaukana miehekkäästä käyttäytymisestä.

Miksi et vastannut kysymykseen naisten- ja miestenlehdistä?
https://kaksplus.fi/threads/jorma-t...tan-koska-nyt-ei.2504882/page-3#post-31860755

Ja olit myöskin ihan hipihiljaa, kun sinun harmailusi paljastettiin viestissä:
https://kaksplus.fi/threads/koulun-opettajille-oma-ruoka-wtf.2504973/#post-31863582

Melko lapsellista ja noloa jättää vastaamatta aina kun kysymykset käyvät liian kiusallisiksi. Tuo on kovin kaukana miehekkäästä käyttäytymisestä.

En edelleenkään koskaan vastaa harmaana. Ja sinä kyllä tiedät sen.

Ihan syystä Echo hiiltyi. Ainoastaan täysin moukka mies ujuttaa naistenpäiväonnitteluun sukupuolielimiä, vaikka vain sanana.

Kyllä se on niin, että on herrasmiehiä ja sitten on näitä m1es-miehiä, joilla ei pyöri päässä muuta kuin alapääjutut. Eiköhän tuon jo herran profiilikuvakin todista.
Ylipäätään tosimiehet ei pyöri kaksplus-palstalla. o_O

Yhteistyössä