Hyvää Venäjä:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Venäläislasten huostaanottoa puitiin miljoonille tv-katsojille | Ulkomaan uutiset | Iltalehti.fi

Vihdoin joku järkevä puutu edes yhdenkin epäjärkevään ja hulluun touhuun mitä täällä on... Kokemuksia ja kamalia löytyy myös lähipiiristä. Ja on omastakin mielestä se on kovan luokkan bisnes sama kun pillerit, tehdään ihmisistä sairaampi kuin ovat, esim psyykisesti. Mun tutulle pillereillä pilasivat elämään ja lopputulos oli että turhaa hän näitä söi ja nyt kärsi vaikka mistään oireitsta

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;27274022:
Venakolla ainakin on pillerit kohillaan :)

Tiedätkö tämä haukuminen olen jo kauan täällä kestänyt ja kestään, kun ei typeryksistä niin kuin ,,sinä,, hyvää esimerkki,, osaa välittää yhtään, ihmiset jotka jatkuvasti haukku on niin niin alle menneet.... Mutta hei. Mä nyt meen ulos syömään:)

Minusta näitä huoltajuuscaseja ei pitäisi vatvoa lehdissä lainaan. Kummallisiksi maaotteluiksi menevät esim. Kerstin camboy jne. Lapsilla on oikeus yksityisyyteen ja lehtien tulisi tuota kunnioittaa, vaikka joku vanhempi tarjoaisikin mehevää stooria.

Mitä tulee venäjään, niin uutisoikoon mitä haluaa. Ei sitäkään tarvisi Suomessa seurata.

Venäläislasten huostaanottoa puitiin miljoonille tv-katsojille | Ulkomaan uutiset | Iltalehti.fi

Vihdoin joku järkevä puutu edes yhdenkin epäjärkevään ja hulluun touhuun mitä täällä on... Kokemuksia ja kamalia löytyy myös lähipiiristä. Ja on omastakin mielestä se on kovan luokkan bisnes sama kun pillerit, tehdään ihmisistä sairaampi kuin ovat, esim psyykisesti. Mun tutulle pillereillä pilasivat elämään ja lopputulos oli että turhaa hän näitä söi ja nyt kärsi vaikka mistään oireitsta

Venäjähän se on hoitanut esimerkillisesti asiansa ihmisoikeuksien ja demokratian saralla. Ja tietenkin Venäjän asiahan se on puuttua Suomen sisäisiin asioihin.

Tiedätkö tämä haukuminen olen jo kauan täällä kestänyt ja kestään, kun ei typeryksistä niin kuin ,,sinä,, hyvää esimerkki,, osaa välittää yhtään, ihmiset jotka jatkuvasti haukku on niin niin alle menneet.... Mutta hei. Mä nyt meen ulos syömään:)
Tosta sun alotuksesta saa mitään selkoa. Ensin oot huolissas huostaanotoista ja sitten joku kaveris on koukussa pillereihin. Mutta jos Venäjä hoitais ensin asiansa kuntoon omien rajojensa sisällä, ennen kuin lähtis huikkiin muihin pöytiin.

Tässä on ainoastaan se hyvää, että asiasta keskustellaan. Neuvoloissa ja kouluissa pitäisi jakaa venäläisille perheille tiedote Suomen laeista venäjäksi. Venäjällä lasten fyysinen kuritus sallitaan ja täällä se on rangaistava teko. Asia pitäisi selittää seuraamuksineen.
Venäjän viranomaiset tämän tietävät, populistist uutisointia, jolla käännetään huomio maan sisäisistä ongelmista pois. Kovin tyypillistä heille.
Laki Suomessa on sama kaikille, olipa mistä maasta tahansa lähtöisin ja yhtä ryhmää ei voi kohdella toisella tavalla. Aina saa valita, ei täällä ole pakko asua, tervemenoa takaisin.

[QUOTE="Vieras";27274225]Tässä on ainoastaan se hyvää, että asiasta keskustellaan. Neuvoloissa ja kouluissa pitäisi jakaa venäläisille perheille tiedote Suomen laeista venäjäksi. Venäjällä lasten fyysinen kuritus sallitaan ja täällä se on rangaistava teko. Asia pitäisi selittää seuraamuksineen.
Venäjän viranomaiset tämän tietävät, populistist uutisointia, jolla käännetään huomio maan sisäisistä ongelmista pois. Kovin tyypillistä heille.
Laki Suomessa on sama kaikille, olipa mistä maasta tahansa lähtöisin ja yhtä ryhmää ei voi kohdella toisella tavalla. Aina saa valita, ei täällä ole pakko asua, tervemenoa takaisin.[/QUOTE]
Olin kerran vuosia sitten Pietarissa, koiranäyttelyssä...tiedä miten paikalliset ihmiset lapsiaan kohtelee, koiriaan ne kohteli ainakin kovin julmasti. Rotikkakehässä joku eukko mäiski harjalla kooraansa, 3 koiraa oli köydessä ja ilmeisesti omistajien poika, juoksi toistuvasti ohi, ja potki samalla koiria. Järkyttävää. Ei toki kaikkikaan mäiski sielläkään koiriaan/lapsiaan, mutta olipahan eri meininkiä. Meeppä täällä koiranäyttelys lyömään koiraas harjalla.

Se miten heikompia kohdellaan on yksi humanitaarisuuden mittari. Venäjä on aika kaukana tästä vielä, kun ri kansalaisiakaan kohdella kunnioittavasti. Ihan esimerkkinä Pussy Ryotin saama tuomio.

Tää on taas näitä juttuja....
Kun ne tahot, jotka sen huostaanoton tekee tai ovat siinä mukana (viranomaisia) niin eivät saa kommentoida asiaa mitenkään, niin onhan se selvä, että ne jotka saa asiaa esiin tuoda tekevät sen omalta kantiltaan.
Menee vähän samaan kastiin kun meidän vankiloiden asukkaat, kaikkihan siellä syyttömänä istuu.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Aamuäree

Yhteistyössä