Hae Anna.fi-sivustolta

Hyvä + edullinen kevyesti päivettävä kasvoille

Viestiketju osiossa 'Kauneus ja kosmetiikka' , käynnistäjänä Maikku*, 23.05.2009.

1. Maikku* Vierailija

Olen nyt jonkin aikaa käyttänyt kasvoille Nivean kevyesti päivettävää, mutta oon tullut siihen tulokseen, että se aiheuttaa kasvoihin läjäpäin finnejä. Olisikohan jollain kokemusta jostain toisesta suht edullisesta vastaavasta tuotteesta, joka ei saisi aikaan finnejä sekaiholla?

2. miiiiiiiiiiii Vierailija

markettisarjoista et hyvää löydä. lancomen itserudkettajat ovat antaneet parhaat tulokset mulle.

3. Maikku* Vierailija

En vain haluaisi varsinaista itseruskettavaa, vaan tuollaisen asteittain sävyttävän. Löytyykös niitä kalliimmista sarjoista?

4. em Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Lumenella on aikaisemmin ollut, on sopinut ainakin minun iholleni. Ovat tietääkseni lopettaneet valmistuksen (taas yksi hyvä tuote joka katoaa!), eli tuurilla saattaa löytyä jostakin.

5. on niitä Vierailija

Dovella ja Piz Buinilla ainakin on edullisia. Googlasin vielä Yhteishyvän sivuilta nämä, eli Lumenen Magic ja Sun Magic, on pyyhkeinä ja voiteina ja osalla tulee asteittainen päivetys, osalla heti kerralla. Biothermilla on itseruskettava kasvovesi, pumpulilla pyyhitään kasvoille, mutta ei asteittainen vaan laaki-ja-vainaa-väri :) Ja sitten on vielä Garnierilla omansa, jossa on asteittainen rusketus. Tässä vielä linkki, jos vaan toimii:
    http://www.yhteishyva.fi/yhteishyva/kauneus/Oppaat/itseruskettavat_opas/fi_FI/tuotevinkit/

6. apteekista! Vierailija

Apteekit myyvät Aco-sarjaa, jossa on myös asteittain päivettävä. En ole käyttänyt, mutta kylläkin kuullut kehuja.

7. Neuvoja/kokemuksia? Vierailija

Onko teillä mitään kokemusta siitä, millainen rusketuksen sävy tulee ASTEITTAIN ruskettavalla, jos ihotyyppi on ns. kalmankalpea? Kokemukset mistä vaan merkistä kiinnostaa, koska en ole uskaltanut kokeilla itse mitään siinä pelossa, että muutun keltaiseksi :) Onko jotain erityistä, mitä pitää huomioida ennen käyttöä? Entä miten rusketusta "hoidetaan"? Kosteusvoidettako välillä, vai aina pelkkää ruskettavaa?

8. Kalpeablondi Vierailija

Kaikki mun tuntemat päivettyneet ja sädehtiväihoiset tutut ovat kehuneet Apteekin Aco-itseruskettajaa. Luulin että eräskin on juossut solariumissa mutta sanoi käyttäneensä sitä, ja yksi tuntemani herkkäihoinen sekoittaa kuulemma osan normaalia kosteusvoidetta ja osan itseruskettavaa (50/50) koska se ei sitten kuulemma aiheuta näppyjä ja mustapäitä samalla tavalla mitä pelkkä "raaka" itseruskettava.

Neutrogenalla on muuten loistavat itseruskettavat mutta niitä saa vain ulkomailta.

9. muita kyllä on Vierailija

Miksi ei Suomesta saa Neutrogenan itseruskettavia, kun muita tuotteita on vaikka kuinka, eikä hinnat tosiaankaan päätä huimaa?

10. Dara catpeople

Saadut tykkäykset:
    0
    Minä olen tykästynyt Dermosilin Summer Fresh kasvovoiteeseen. Itse saan luonnollista väriä naamaan sillä muutamassa päivässä. Tämä ei myöskään ole aiheuttanut finnejä sekaiholleni. Tuotteessa on suht mieto tuoksu ja päivettää sen verran miedosti, etten ole onnistunut saamaan mitään rajoja aikaiseksi, vaikka kasvot olisivat hionneetkin. (Olen joskus saanut aikaan kunnon seepraraidoituksen naamaani tujummalla itseruskettajalla juuri kasvojen hikoilun takia ;)). Hintaa tällä tuotteella on alle 10€.

11. olivo Vierailija

olivon kevyesti päivettävä kosteusvoide, todellinen löytö :) olen tosi tarkka siitä mitä naamaani laitan ja tämä on hyvä, väri kaunis ja plussaa vielä hajuttomuudesta sekä siitä, että tuote imeytyy TODELLA nopeasti, ei siis tahraa ollenkaan vaatteita..ihana tuote, kannattaa kokeilla, apteekista saa ja on vieläpä edullinenkin!

12. ??????????? Vierailija

En ole kuullutkaan Olivo tuotteista. Vai tarkoititko Elivoa?

13. zori Vierailija

niin siis elivo...enpäs niin tarkkaan sitä nimeä oo katellut, mutta kiitokset korjauksesta ;-P

14. Siksi koska Suomi on takapajula ja takahikiä ja tänne ei haluta myyntiin sellaisia tuotteita jotka ovat tosi suosittuja ulkomailla, varsinki hollywoodtähtien keskuudessa.
    Ihme muuten että saatiin tänne edes muutama Neutrogenan puhdistustuote ja käsivoide.

15. Orkidea82 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Neutrogenaa on kyllä ihan normaalisti saatavilla ainakin Yliopiston apteekissa.

http://www.yliopistonapteekki.fi/fi/apteekkipalvelut/tuotteet/pages/keywordresults.aspx?keyword=neutrogena&pagetype=1

Itse ostin keväällä Neutrogenan Summer Boost -kosteusvoiteen kuivalle ja herkälle iholle. On myös normaalin ja sekaihon versiota. Ihana tuote, ei pahaa sanaa.

16. shoppailuaddiktio Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Dermosililla on hyvä päivettävä kosteusvoide ja niinkuin joku muukin sanoi, tällä ei pysty saamaan rajoja kasvoihin. :) Hintaa oli 7e. Tosin tuote oli aika rasvaisen tuntuinen eli vaatii imeytyäkseen hieman kauemmin jos meikin alla meinaa käyttää.

17. Kiitos tuosta Neutrogenaa Yliopiston apteekista-vinkistä. En tiennyt, että heiltä löytyy. Tuolta antamasi linkin takaa vilkaisin, että 12,90 on hinta Summer Boostilla. Pitääpä mennä apteekkiin!

18. Neutrogena & Suomi Vierailija

Suomessa myydään vain noin 1-2% Neutrogenan valikoimasta.

Jenkkien Neutrogena-valikoimaan kuuluu kaikki mahdollinen, meikeistä lähtien.
    Kävin Jenkeissä Walgreensin marketissa helmikuussa ja siellä oli hyllyt täynnä niitä ihanuuksia, valitettavasti en voinut sortua liikaa koska matkalaukuille olisi tullut kivasti ylipainoa :D

19. Neutrogena & Suomi Vierailija

Tämä on ihan paras, mutta ei taida (tietenkään) saada Suomesta :(

20. Neutrogena & Suomi Vierailija

21. Tuo ylempänä mainittu Neutrogenan PureGlow Summer Boost maksoi tänään Anttilassa vain 3,-! Yliopiston hinnastossa 12,90. Löytyi sekä kuivan ihon että sekaihon versiota. Ostin jo omani pois, että siitä vaan muut Ellit :)

22. Gogo x Vierailija

Kokeile kasvoille tarkoitettuja nestemäisiä itseruskettavia, ei tuki ihohuokosia ja kuivaa nópeasti iholle. Itse tykästyin Biothermin tuotteeseen. Ainoa miinus että väri kestää vain 2-3 päivää koska naaman iho uusiutuu kai sitten niin nopeasti.

23. Orkidea82 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Täytyypä minun myös käydä katsomassa Anttilassa poiketessa. En tiennytkään, että myös Anttila myy. :)

24. vierailija Vierailija

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari