Hae Anna.fi-sivustolta

Hyvä/edulllinen hammaslääkäri

Viestiketju osiossa 'Klinikalla' , käynnistäjänä Pelkuri, 23.01.2008.

1. hehheh Vierailija

Miksi kysyit "jo puhelimessa, että onko teillä hammaslääkärinä joku Mikko"? Onko sinulla erityinen mieltymys Mikko-nimisiin hammaslääkäreihin? Vai päätitkö varata hammashoitoajan nimenomaan sellaiseen hammassairaalaan ja sellaiselle hammaslääkärille, joka on haukuttu julkisesti? Vai olisikohan koko viestisi pelkkää kömpelöä puffia?

2. näinseon Vierailija

suuret muovipaikat eivät sovi purupinnoille sen pehmeyden takia. Harmi että hammaslääkärisi ei neuvonut sinua laittamaan keramiaa purupinnoille. ne maksoi ennen labrassa tehtynä n 680€/hammas. kalliita, mutta keramia on lähimpänä hampaan kiillettä. jos suuret reiät paikataan muovilla se on sen hampaan lopun alku.
    nykyisin saa keramiaa "odottaessa", mene sellaiseen paikkaan jossa on cerec jyrsin, niitä on n 70 asemaa suomessa, se tekee keraamisen edullisesti (n 3-400€) jopa tunnissa. hinta ehkä huntti kalliimpi kun muovi, mutta kestää jopa 20v kun muovi purupinnoilla kestää jos huonosti käy pari vuotta.
    ja jos menee korjaamaan muovin muovilla, kohta ei ole enää mitä paikata, sillä muovin vierestä tuppaa oma hammaskudos lohketa, (koska se muovi on pehmeää ja joustaa) ja se tietää poistoa ja se tietää siltaa tai implanttia, ja se maksaa saman verran kun kahden hengen kaksiviikkoa kaukoidässä. Köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa pätee hammashoidossa ja etenki kunnallisessa. Kunnallinen ei laita sinulle "kallista" keramiaa. uutta muovia kunnes poisto odottaa.
    kunnallinen sucks!

3. Nti HuonotHampaat Vierailija

Kommentt: Hei! Kävin tänään (21.5.) [...] Näkin Hampaassa eikä minulla ole valittamista. Hän kertoi koko ajan mitä tapahtuu ja koin olevani hyvissä käsissä. Ikävä kuulla että vastakkaisiakin kokemuksia on.
    [viestiä moderoitu]

Lasted edited by : 03.02.2012
  4. Babylon Vierailija

Moikka. Mäkin kävin n.kk sitten helsingin Helsingin kaisaniemenkadulla yksityisellä asemalla. sain tosi hyvää palvelua, kun jo puhelimessa mainitsin, että pelkään aika paljon. Mun mielestä siellä toimi homma hyvin, jo kun astuin sisään, niin respan nainen oli tosi mukava. Lääkäri oli melko nuori, mutta osasi hommansa mielestäni tosi hyvin ja nyt ajattelin, että jatkossa tulisin käymään siellä.

5. Pelkopotilas Vierailija

Lainaus:
    Alkuperäinen kirjoittaja nimetönnä
    Lainaus:
    Alkuperäinen kirjoittaja Suosittelen tätä
    Itse suosittelen Helsingissä City Hammaslääkäri keskusta keskustassa (Stockaa vastapäätä). Jos olet vielä pelkopotilas, niin saat erinomaista palvelua ja se pelko oikeasti otetaan huomioon. Katsopa nettisivut cityhammas - City-Hammaslääkärien verkkovastaanotto
    Hintataso on ihan sama kuin Helsingin yksityisillä normaalistikin, ainakin jos on hyvä hammaslääkäri kyseessä. Kyllähän niitä kaikkia pellejä löytyy, jotka ei olekaan ihan taitavia tai eivät ole päivittäneet tietojaan 10 vuoteen. Nimimerkillä kokemusta on ja nyt saan siitä hyvästä laitattaa itselleni implantin. Niin ja jos tarvit nukutusta, ilokaasua tai rauhottavia niin tuolta saa. Hammaslääkärien kuvat on netissä ja voit aikaa varatessa sanoa, että aika sellaisella hammaslääkärille joka erikoistunut pelkopotilaisiin. Ainakin Tapio Nurmi on tosi symppis ja hyvä hammaslääkäri ja ottaa todella hyvin huomioon jos pelkäät.

Välttäkää tätä hammaslääkäriasemaa. Kohtelu on epäasiallista ja tylyä. Kipupotilaisiin suhtaudutaan naureskellen, joka vain pahentaa asiaa. Nimiä en viitsi mainita...

Kävin kyseisellä asemalla kahdella lääkärillä, hygienistillä ja hammaskirurgilla. Heti alussa pyysin pelkopotilaalle sopivaa lääkäriä, koska netissä he mainostavat olevansa erinomaisia pelkopotilaiden kanssa. Respa ei oikein tuntunut tietävän kuka lääkäri nyt tällaiseen sopisi. Kysyin myös heidän nettisivuillaan ilmoitetuista pelkopotilaille tarkoitetuista palveluista ja kivunlievityksistä. Niistä pyydettiin puhumaan lääkärin kanssa, joten varasin ajan.

Lääkäri ilmoitti, että tutkitaan ensin. Kun kariesta löytyi ja lääkäri antoi seuraavan ajan halusin jo tietää em palveluista. Kysyin esim. kaasusta, josta heidän mainoksissaan kerrotaan. Sitä ei kuulemma enää käytä kukaan. Mutta puudutusainetta kuulemma voidaan antaa. No, tätä kivunlievitystä kyllä tarjotaan muuallakin, eikö tosiaan ole mitään muuta. Vaikka jotain mainostettua rauhoittavaa. Olin valmis maksamaan, että kerrankin saisin miellyttävän hammaslääkärikokemuksen. No, rauhoittava ei kuulemma poista kipua ja tarvitaan saattajaa mutta lopulta lääkäri suostui pitkin hampain sitä tarjoamaan. Kun sitten menin paikkaukseen sain pillerin, jolla ei ollut mitään vaikutusta. Hammaslääkärin toiminta muuten oli aivan standardia. Mikään ei vastannut korkeampaa hintaa.

Lisäksi lääkäri ei huomannut suurta reikää viisaudenhampaassa. Hygienisti huomasi. Hygienisti olikin positiivisin kokemus tästä paikasta.

Varasin uuden ajan ja halusin kokeilla toista lääkäriä. Samat tarinat kivunlievityksen suhteen. Puudutettuaan minut lääkäri huomasi, "ei voikkaan paikata -- täytyy vetää pois". Laitetaan aika kirurgille. Lääkäri suositteli, jotta tämä kirurgi on erinomainen. Ei syytä pelkoon.

No tämä kirurgi on viimeistään se, joka saa minut äänestämään aiemman, tylystä kohtelusta valittaneen, henkilön kanssa. Kun kysyin kivunlievityksestä kirurgi ilmoitti, että katsotaan kumpi tässä on lääkäri ja istutti penkkiin. Sitten hän tutki hoitajan kanssa karttaa, josta löysivät vedettäväksi väärän hampaan. Protestoin, että kyllä nyt ihan varmasti pitäisi vetää viisaudenhammas. Hapan hoitaja meni tarkastamaan edelliseltä hammaslääkäriltä, palasi ja ilmoitti, jotta hampaat oli merkattu väärin kirjaimin -- viisaudenhammas vedetään. Kirurgi otti puudutuspiikin esiin. Kysyin tutisten etteikö edes puudutusvoidetta. "Eiköhän vain laiteta tämä, eiks niin" hän ärästi ja tökkäsi piikin. Toisen piikin kohdalla hän sentään vaivautui ilmoittamaan, että "tämä vähän nipistää". Kun hän kaivoi piikillä reikää testatakseen puudutuksen tehon ilmoitin tuntevani sen. Kirurgi oli epäileväinen, jotta tarvitaanko tosiaan lisää puudutusta. Ja sitten alettiin rouhia hammasta irti sen kummempia selittelemättä. Hampaan viimein irrottua mökelsin, että saanko nähdä sen. Hapan hoitaja ilmoitti kuivasti, että se on jo roskiksessa.

Olen käynyt terveyskeskuslääkärillä, jossa myös vedettiin viisaudenhammas. Oli parempi kokemus. Tästä tuli mieleen 60-luvun kouluhamaslääkäri. Toki nyt sai kuitenkin puudutuksen.

6. Ei se mitään netissä kiellettyä mainostamista ole jos mainitsee hyvän hammaslääkärin nimen, kauneus- ja terveyspalstoilla kerrotaan ihan avoimesti hyvien kampaamojen ja kosmetologien palveluista - hammaslääkärin nimen mainitseminen jos kertoo kuinka hyvä hän on, ei tietenkään ole sitä mikä on netissä ei-suotavaa tai kiellettyä, eli kolmannesta osapuolesta jonkun negatiivisen asian kertomista tai yksityiselämään puuttumista ilman ko. henkilön lupaa.

Hammaslääkärit mainostaa omia palveluitaa keltasilla puh.sivustoilla ihan avoimesti ja monet oman kuvansa kera, miksei se siis ois sallittua myös netissä?

7. hammaspeikko Vierailija

En ymmärrä mikä sinulla on mennyt vikaan kun olet käynyt hoidattaa hampaitasi Mikon luona hammassairaalassa. Olen itse täysin hysteerisen kammoinen hammaslääkäreitä kohtaan ja ainoastaan hyvää ja asiantuntevaa hoitoa olen saanut Mikko Nurmelta.
    Suosittelen lämpimästi kaikille pelkopotilaille hänen asiakkaakseen menoa, itse selätin pahimman juuri hänen ansiostaan, iso kiitos siitä!
    ps. Näkin Hammas sieltä löytyy jos tarvetta asiantuntevalle ja hyvälle hammaslääkärille

8. lokiuj Vierailija

Kylläpäs täällä nyt on näitä "Mikko Nurmi on ihana" -vakuutteluja. Ettei vain Mikko Nurmi itse olisi tehtailemassa. Sen verran läpinäkyvää on.

9. kipuherkkä Vierailija

Oma hammaslääkärini oli lomalla ja tietenkin juuri silloin lohkesi hampaasta palanen. Kävin [...] ja sain todella ystävällistä palvelua. Hän selitti perin juurin ongelman aiheuttajan ja näytti röntgen kuvasta mitä aikoo tehdä. Kaiken kukkuraksi hän hoiti puudutuksen paremmin kuin kukaan tähän astisista hammaslääkäreistä, joiden potilaana olen ollut.
    Liekö mennyt aikaisempi palaute perille ;)? Omasta kokemuksestani voin suositella häntä lämpimästi.

10. ei näin Vierailija

[...] soitti minulle ja sain puhelimessa todella ihanaa palvelua! Hän kävi myös kastelemassa kukat anopin kotona heidän lomaillessaan. [...] vastaanotolla Isä Aurinkoinen tervehti minua ja vietimme hauskan illan kuunnellen vuvuzelojen fanfaareja! Suosittelen lämpimästi [...]!
    [viestiä moderoitu]

11. hih! Vierailija

Heh heh!!!!=D =D =D =D

Mikko Nurmesta en tiedä, mutta Tapio Nurmi Cityhammaslääkäreissä on osaava ja hoitaa myös pelkopotilaita. tai en tiedä kannattaako täällä liikaa suositella, kun on sille muutenkin hankala saada aikoja ja nämä houkuttelee lisää asiakkaita. No, joka tapauksessa Tapsa on taitava hammaslääkäri ja mukava, suosittelen!

12. LPR Vierailija

Hei!
    Suositelkaa Lappeenrannan seudulta hyvää hammaslääkäriä hammaslääkäripelkoiselle.

13. #10 Vierailija

Onko kellään kokemuksia?

14. dflkg Vierailija

No niimpä, täähän nyt olikin aivan huono ketju. ei mitään tolkkua!

15. hampaaton Vierailija

[...] näkin hampaassa aivan ihana lääkäri suosittelen kaikille kenelle voin parempaa lääkäria ei ole

16. aikiunen pelkuri Vierailija

tiedän miltä tuntuu kun pelkää, kävin itse ogelin hammaslääkäreissä. Hammaslääkärini oli suomea puhuva virolainen hammaslääkäri. He hoitaa joka toinen viikko lapsia virossa ja joka toinen viikko pelkopotilaita helsingissä. Osaavat käsitellä lapsia ja pelkopotilaita todella hienosti ja kaiken lisäksi hygienistillä on käytössä otsonilaite jolla saa alkavat reijät pysäytettyä kokonaan poraamatta, ei tuntunut miltään. Mainio ja edullinen paikka.

17. kalusto kondiksessa Vierailija

Suosittelen Merja Heikkilää, poraa Ogelissa. Tosi symppis ja aurinkoinen ja osaa käsitellä pelkopotilaita. et pety.

18. Ei Albin Vierailija

Albiniin ei todella kannata mennä, kävin valkaisussa jonka jälkeen hampaani olivat entistä keltaisemmat. Kaiken lisäksi varasin ajan reiän paikkaamiseen, sairauden takia jouduin jäämään pois. Perässä tuli lasku, tai oikeastaan maksumuistus koska ensimmäinen lasku ei löytänyt perille ollenkaan, asiaa selvitettyäni ja maksettuani peräntätoimistosta tuli rivakkaan tahtiin laskuja, joista jouduin maksamaan kuluja 30e vaikka olin jo laskun maksanut. Aivan uskomattoman töykeää ja epäammattimaisa toimintaa. En suosittele!

19. HammasPeikko Vierailija

Tullut sen verran käytyä hammaslääkärissä viimeisen parin vuoden aikana ja vieläpä eri paikoissa kun olen ympäri Suomea asunut, että puhun kokemuksesta... Eri paikoilla omat hyvät puolensa ja huonot puolensa, joissain lääkäri on lähes aina reilusti myöhässä ja toisissa saa huonoa palvelua... ja joskus voi laskukin olla pienoinen järkytys.

Ainoa paikka joka toistaiseksi aina yllättänyt iloisesti (myös Helsingissä asuessani) oli Oral Hammaslääkärit, siellä palvelun taso oli tasaisen hyvää ja hintakin varsin kohtuullinen. Eli uskallan suositella lämpimästi, itse en ainakaan enää muita paikkoja edes kokeile...

20. cccssss Vierailija

Jos tämä [...] on sama nuori silmälasipäinen Mikko, jonka luona kävin joku vuosi sitten, kuten muistelen - niin en suosittele. Kovin oli hymytön ja vähäsanainen jätkä. Keskustassa lähellä Stockaa, en muista tarkkaa osoitetta. Hammaslääkäreitä tosiaan riittää, mistä valita, uudestaan ei kannata mennä jonkun tyhjänpäiväisen luokse.

21. UFo Vierailija

Kylläpäs kuulostaa kammottavalta kokemukselta! Onneksi sentään eivät vetäneet pois sitä tervettä hammasta.

22. Hammaspeikkoko? Vierailija

Olen itse (Helsinki) käyttänyt Koskelan Hammaslääkäriasemaa. Pieni, ystävällinen ja osaava hammaslääkäriasema Käpylä / Koskela / Oulunkylä akselilla. On minulle kätevällä etäisyydellä ja pääsee nopeasti hoitoon.

Voin suositella.

Koskelan Hammaslkriasema Oy - Etusivu

23. tohtori frank Vierailija

Juu ei todellakaan huonompia hammaslääkäreitä, resurssipula vain on suuri. Kunta ei yksinkertaisesti pysty rahoittamaan parasta hammashoitoa. Surullista mutta totta. Mutta omat hampaat pitäisi käyttää loppuun asti, jolloin sillä on merkitystä miten ne saadaan kestämään.

24. dfghvxdc Vierailija

Kyllä tulee outo kuva näistä huonoa kohtelua saaneista asiakkaista, kun viestejä lukee. Suurin osa on ihan epärealistisia. Ymmärrän, jos hammaslääkärin asenne on huono pelkopotilaan kohdalla, mutta en ihan tajua miksi pitää vinkua huonoa palvelua, jos vika on itsessä.

25. pelko Vierailija

itse kävin samalla virolaisella mies hammaslääkärillä enkä todellakaan voi suositella

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri