Hae Anna.fi-sivustolta

hyvä,halpa digikamera?

Viestiketju osiossa 'Tietotekniikka' , käynnistäjänä punir, 06.07.2005.

1. punir Vierailija

Tässä kun alennusmyynnit ovat juuri alkaneet niin mieleeni hiipi ajatus uudesta kamerasta..vanha nimittäin on isältä saatu 70-luvun pokkari kapistus jolla en koskaan ole kovin hyviä kuvia saanut.Nyt tässä mietinkin että mistä löytäisin hyvän mutta edullisen digikameran ihan perus kuvaamiseen.Olkaa kilttejä..sivistäkää minua!

2. firefox Vierailija

Muutaman satasen joudut varmaankin investoimaan, kameraan, isompaan muistikorttiin, ladattaviin pattereihin ja laturiin. Valinnassa kannattaa kiinnittää huomiota seuraaviin seikkoihin:
    *väh. 3 megapikselin kamera, tuon kokoluokan kuvista saa selkeitä A4:sia
    *optinen zoomi
    *ideaalitilanne olisi, jos kameran muistikorttityyppi kävisi myös esim. videokameraan, kännykkään, tietokoneessa jo oleviin muistikorttipaikkoihin, mutta ei ole mikään välttämättömyys
    *haluatko kuvata myös lyhyitä videopätkiä äänellä? Itse olen tykännyt tästä ominaisuudesta kovasti, mutta se ei ole kaikissa kameroissa vakiona
    *mukana tulevat ohjelmat ja ohjeet

Itselläni on Canonin pari vuotta vanha malli, johon olen ollut todella tyytyväinen, lisäksi Canonin kamerat ovat yleensä voittaneet erilaiset vertailut.

3. Jii Vierailija

Samaa mieltä. Canonilla on kohtuullisia laitteita. Itselläni on ixus 400, jonka käytettynä hankin sopuhintaan.

On myös kokemusta Hp:n kameroista, jotka ovat muuten ok, mutta kuluttavat paljon virtaa ja ovat hitaita käyttää.

4. firefox Vierailija

Mikrobitin 6/2005 vertailun voitti täysin pistein Canonin PowerShot A510, hintoihin voit tutustua osoitteessa:

http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/24574

poista linkistä %20

hinnat pyörivät n. 200 euron molemmin puolin

5. vierailija Vierailija

Hyvässä älypuhelimessa on kamera joka ylittää tavallisen harrastelijan vaatimukset.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri