Hae Anna.fi-sivustolta

Hyvä hieroja Helsingissä?

Viestiketju osiossa 'Kauneus ja kosmetiikka' , käynnistäjänä Jumitus, 17.04.2008.

1. Jumitus Vierailija

Niska-hartiaseutu kaipaisi nyt kunnon käsittelyä, sen verran jumissa olen! Mutta eipä ole kokemusta Helsingin hierojista (siis ihan perinteinen hieronta). Suosittele minulle jotain hyvää paikkaa. Kiitos!

2. dfgf Vierailija

Pauli Ruuskanen. Todella hyvä tyyppi ja osaa asiansa. Olen käynyt jo vuosikausia enkä muulle hierojalle enää mene! :eek:)

3. huippuammattilainen Vierailija

Täällä minä käyn , osaa todellakin auttaa www.asemanhieronta.fi
    Ihan Rautatieaseman vieressä

4. NHS Vierailija

on koulutuksen saanut, ja ainakin minulle sopivat otteet

http://personal.inet.fi/yritys/koulutettuhieroja/

5. hierottu Vierailija

koulutettu hieroja ja hyvät otteet löytyy. Sijainti Hakaniemen metron lähellä.

http://kaisanhieromo.homeip.net

6. Tätä käytän Vierailija

http://sinityynehyvaolo.suntuubi.com

7. Vetreä Vierailija

Ehdottomasti paras hieroja / hoitaja Helsingissä löytyy Lihashuoltamosta ( www.lihashuoltamo.com ) . Hieronta tuntuu eikä ole pelkästään vain sivelylä ja sukimista mitä osa hieronnoista tuntuu olevan. Taidot eivät rajoitu pelkästään hierontaan, vaan hoitaa myös muilla menetelmillä mikäli on tarvetta. Suosittelen !

8. Vetreä Vierailija

Ehdottomasti paras hieroja / hoitaja Helsingissä löytyy Lihashuoltamosta ( www.lihashuoltamo.com ) . Hieronta tuntuu eikä ole pelkästään vain sivelylä ja sukimista mitä osa hieronnoista tuntuu olevan. Taidot eivät rajoitu pelkästään hierontaan, vaan hoitaa myös muilla menetelmillä mikäli on tarvetta. Suosittelen !

9. Herkkiss Vierailija

Olen ollut monella eri hierojalla Helsingissä ja laaja skaala on tullut koettua sivelystä murjomiseen. Yhtäkään sellaista "keskiarvohierojaa" en ole kuitenkaan löytänyt. Haluan että lihaksiani hierotaan, mutta en halua että sattuu. Onko sellaista hierojaa olemassakaan? Yleensä kun sanon että no nyt sattuu pikkusen liikaa, niin samat otteet jatkuu vaan. Joskus olen joutunut jopa ottamaan seuraavana päivänä Panacodin kun selkänahka ja lihakset ovat olleet hierojan jäljiltä niin kipeät, ettei pelkkä Burana auta.

10. suositus Vierailija

Käypä Espoossa www.minnanhoitola.fi nimisellä kosmetologi/hierojalla.
    Hieroo rentouttavasti ja sopivan hellästi, saat vielä Reiki-energiaa samalla.

11. Hämeentien 9:stä sain lahjaksi ehkä elämäni parhaan hieronnan :)

http://www.aktivofysio.fi/

12. ...monen monituiseen vaivaan kokonaisvaltaisesti "Vetreän" mainitsemasta Lihashuoltamosta. AKupunktiolla lähti stressi ja sen myötä moni muu vaiva. Viimeksi löysin lapaluuni uudestaan :)... ja sain ruokavalion. Minä ainakin saan lempeän hieronnan jos sitä pyydän. Ja napakan tarvittaessa.
    Suosittelen samoin.

13. Herkkiss Vierailija

Tuolla kävin pari kertaa, ja sekin sattui liikaa. :( tosin, se riippuu varmasti hierojasta!

14. ...menkää ihmeessä muutkin, varmasti olette yhtä iloisia kuin minäkin.
    Kiitos vaan vinkistä Vetreä ja Monivammainen.
    Kävin tänään kokeilemassa tuolla Lihashuoltamossa. Ja kannatti. Nyt tunnen, että kehossani tapahtuu jotain. Ei ollut mikään perussettihoito vaan ikäänkuin räätälöitiin minun tarpeisiini sopivaksi (minä myös monioireinen jo vuosia). Hoitaja käytti eri tekniikoita (klassista suomalaista hierontaa, himpun verran jäsenkorjaustekniikkaa sekä perinteistä kiinalaista lääketiedettä) ja tässä olen eikä kättä särje, ei ole pää pipi ja lihat on niin letkeän tuntuiset. On niin energinen olo ja tämän energisen olon tunteen olin jo ihan unohtanut olevan olemassakaan...mahtavaa löytää se uudestaan.
    Kiitos Tuija, sait minusta ikuisen vakituisen asiakkaan.

15. Oh Jee Vierailija

Kaivopihalla on uusi Wieru-hierojat hieromo. kävin testaamassa ja olin tyytyväinen, sillä kaverilla olli mahtavat rauhalliset, mutta jämäkät otteet. niillä tuntu olevan aikoja vähän joka päivälle.

16. eija k Vierailija

itse olen käynyt WWW. LEFYSIOTEAM.FI paikassa Lotalla(fysioterapeutti ja hieroja). On tehnyt myös välillä LPG koneella mulle jos on ollut paikat ihan jumissa. Samasta paikasta saa myös HEMMOTTELUHIERONTOJA suklaa, hot stones jne ja SHIATSUAKIN .

17. Pikkulidia Vierailija

Kävin Viikissä hieronnassa ja pääsin kokeilemaan myös suolahoitoa koko keholle.
    Teki hyvää hieman psoriaattiselle iholleni.

Täältä lisää tietoa : layout160

18. urheilija Vierailija

Ruuskasen osteopaattinen mobilisoiva käsittely on todellista lihasten+nivelten hoitoa, ei muljuttelua. Kotiohjeet olivat erinomaiset. Kiitos Pauli! Apu tuli oitis.

19. jantteri Vierailija

Samaa mieltä tuon kanssa joka kehui Kaivopihan Wieru-hierojia! Pestaavat vaan hyviä hierojia, eikä tarvi miettiä onko hintansa väärti vai ei. Siistit ja rauhalliset tilat. Itse kokeillut heidän palveluitaan sekä Vierumäellä että Helsingissä, eikä ole vielä koskaan tarvinnut pettyä. Täydet pisteet!

20. Rouva H Vierailija

Jos vielä ajankohtaista, niin kokeile Liva Hyvinvointia (Pikku Huopalahdessa). Mielestäni tarpeeksi "lempeää" käsittelyä.

21. Riksu Vierailija

Kokeilepa hierojaa Pikku-Huopalahdessa Pehmis - Koti. Aikoja joutuu kyllä jonkin verran jonottamaan - eikös sekin kerro hyvästä hierojasta. Pitkä hieronta on aivan luxusta, jos elämä on hirmu kiireistä. Sen jälkeen osaa muutaman päivän rennommin ottaa. :)

22. ViiviD Vierailija

Pitääpä kirjoittaa oikein tännekkin. Meillä mieheni on käynyt nyt 5 kertaa hakaniemessä solana fitnessissä hierottavana ja hieroja (hitsi kun en muista nimeä) teki melkein ihmeitä. Meillä ukolla ollut kävely vaikeaa jo useamman vuoden kun pohkeet on häntä vaivannut, olleet niin jumissa. Jotkut kalvot siis kireällä. Lääkäri meinasi että tehdään leikkaus ja kuvissakin käytiin jo sitä varten. Tosiaan viisi kertaa tällä sankarilla ja leikkauksen voi unohtaa. Monet fysioterapeutit ja hierojat on käyty läpi ennen tätä.
    Olin niin innoissani että varasin itsellenikin ajan ensi viikolle. Jos nämä atk-työntekijän niskat saataisiin kuntoon.

23. noki Vierailija

24. Vesku Vierailija

Kävin hyvällä hierojalla aivan Helsingin ydinkeskustassa Kaisaniemenkadulla. Osaa ottaa sopivan kovaa, muttei pidä kovuutta itsetarkoituksena. Käy katsomassa Unitas Terveyspalvelut | Kiropraktikko | Osteopaatti | Hieroja

25. Sirkku Vierailija

Itsekkin olen käynyt nyt kolmisen kertaa Tonilla hakaniemen Solanassa. Paikat on hienosti auki. Mukava sälli ja napakat otteet. Ei voi muuta kuin suositella. Minä olen saanut suuren avun sieltä.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri