Hae Anna.fi-sivustolta

Hyvä hieroja Helsingissä?

Viestiketju osiossa 'Kauneus ja kosmetiikka' , käynnistäjänä Jumitus, 17.04.2008.

1. Olen useamman kerran käynyt kummallakin wieru-hierojien pojista Jonnella ja Akilla, Enkä ole kertaakaan pettynyt. Ottavat joka kerta huomoon tarpeeni osavaat keskittyä juuri oikeisiin. Itse olen saanut apua jalka vaivoihin sekä kipeisiin hartoihin ja päähän. Wieru-Hierojat, siellä se apu on

2. Kivutonta hoitoa Vierailija

Helsingin Kumpulassa Sofianlehdonkadulla on hoitola josta saa Intialaisia hoitoja, mm. kokovartalohirontaa, käsi- jalkahierontaa, päähierontaa, akupunktiohoitoja, kuivakuppausta, moksausta jne..
    Hoitajalle on aina syytä kertoa millaista hoitoa toivoisi, jotta hieronta saadaan muokattua juuri sellaiseksi että se tuntuu, rentouttaa ja auttaa, mutta ei satu.

3. Pia Vierailija

Kyllä paras on lihashuoltamo Helsingissä Minna Canthin kadulla! =))))

4. Hattivatti Vierailija

Kiitokset vaan teille jotka olitte suositellut täällä Hakaniemen Solanaa. Suosittelujen perusteella suuntasin sinne. Hierojaa oli jotenkin vaikea lähteä kokeilemaan ihan "sokkona". Nyt löytyi hieroja joka osaa hieroa eikä vaan silittele, eikä mua ainakaan haittaa sekään että hieroja on pitkä ja komea ;)

5. Kallion rouva.. Vierailija

Merihaassa löytyy sellainen söpö n. 30v mieshieroja joka todellakin osaa hieroa hyvin!Olen käynyt jo hänellä vuosikaudet ja koskaan ei ole joutunut pettymään.. Hän on siitä harvinainen hieroja että osaa kuunnella asiakasta ja hieroa juuri niin kuin asiakas haluaa..oli se sitten kovaa tai hiljaa.

Muilla hierojilla kun kävin ennen häntä,niin siinä on ne samat otteet ja sama liikesarja,mutta vaikeeta saada omia toiveita läpi kun hieroja vaan toteaa että näin aina ennekin tehty jne..

Ja toinen asia missä hän erottuu on, että hieronnat aina vaan jatkuvat hyvinä eikä laatu koskaan laske, niin kuin monessa muussa paikassa. Monet myös sortuvat siihen että kun on saanut ns. "varman" asiakkaan,niin rupeavat laiskottelemaan ja hieromaan puolivaloilla ja sellaisesta olen saanut tarpeekseni..

Tämä hieroja ajattelee aina asiakkaan parasta :) Mikael Nyström - Tervetuloa | etusivu

6. Level Vierailija

Kampissa, kansakoulukadulla New Lookissa, on erittäin pätevä ja hyvä hieroja. Tämä hieroja hoitaa urheilijat, että me tavalliset tallaajat, joilla on kipuja siellä täällä. suosittelen hieroja Martti Leiposta.

7. Emmili Vierailija

[...] Viestiä moderoitu.

Lasted edited by : 16.06.2011
  8. Pirre Vierailija

Olen aikaisemmin käynyt monella hierojalla helsingissä, mutta ylivoimaisesti paras on kaivopihan wieru-hierojilla Joonas niminen nuorimies, enkä aijo enää vaihtaa. Löytää uskomattoman hyvin kipeät kohdat ja osaa käyttää voimaa juuri sopivasti! Suosittelen kokeilemaan!

9. Heidi Vierailija

Joo, voin tosiaan suositella hierontaa Aktivossa
    Hämeentie 9
    09 774 63 20

10.  
    Lasted edited by : 11.10.2011
  11. mikimii Vierailija

12. mie Vierailija

13. Tiuku Vierailija

Hyvä fysioterapeutti/hieroja löytyy Munkkiniemestä. Yhteystiedot löytyvät www.teamo. fi

14. Jaakko Vierailija

Suosittelen! Hyvä palvelu! Hieronta erittäin rentouttavaa!

15. Pikkolo Vierailija

Mua hierotti sairaanhoitaja-opiskelija. Sain hänen numeron tutultani. Kokovartalohieronta maksoi vain 25eurolla, kesti tunnin. Oli aika tehokas hieronta, ei mitään hiiveilyä. Kuulemma hän suoritti hierontakurssin.

Lasted edited by : 29.05.2012
  16. juha Vierailija

eipä taida sh opsikelija sitä päivä työnä tehdä vuokratuissa toimitiloissa tuolla hinnalla. Kyllä se vaan niin on että yksityisten palveluiden hinnat lähtevät 50e/45 min eteenpäin kun siitä maksetaan kaikki lakisääteiset maksut ja itselle vähä palkkaakin

17. Liisu Vierailija

Täytyykin laittaa tänne viestiä, nyt muistaessani koska tätä kautta sain kontaktin. Todella hyvä palvelu ja ihanan rentouttava hoito! Lämpimästi suosittelen :)!

18. Katja Vierailija

19. jukka Vierailija

20. kattjake Vierailija

Paras hieroja Hieronta Studio Salonki ParkLand

Hieronta Studio Salonki ParkLand

ihana kokemus!

21. :))) Vierailija

Aivan loistava hieroja Kannelmäessä:

Hierovat Hyppyset
    Klaneettitie 4
    puh. 09-315 81 450

22. kanta-asiakas Vierailija

Tämä hieroja on hyvä! Ainut mikä kannattaa ottaa huomioon on se, että aika kannattaa varata ajoissa, vaikea saada samalle päivälle hierontaa. En kyllä ihmettele miksi!

23. Ritva Vierailija

Kiitos vinkistä! Ihana palvelu!

24. Minerva 2 Vierailija

Paljon hierojilla käyneenä voin sanoa että asiantuntevinta ja ammattitaitoisinta hierontaa olen saanut Hannulta/Tastiamo,toimii nykyisin kampissa.Hän tekee hoidon varmoin ottein,ei kuitenkaan runnoen vaan harkiten oikeaa voimakkuutta oikeissa paikoissa käyttäen ja kuuntelee myös asiakkaan toivomuksia.On hyvä kuuntelia muutenkin,monet asiat on yhdessä pohdittu ja antaan hyviä venyttely ohjeita ja muitakin ohjeita kehon hoitoon. Suosittelen, kannattaa kokeilla,lisää tietoa löytyy hänen kotisivuiltaan.

25. Emilia Vierailija

Samaa mieltä Minervan kanssa,sen tuntee ja aistii miten Hannu on aina läsnä hoitotilanteessa eikä niinkuin eräskin hieroja jolta kysyin samaa asiaa kahteen kertaan ennenkuin hän havaihtui ja väitti olevansa niin keskittynyt tekemiseensä ja oli hieronut sama kohtaa koko ajan,kaikenlisäksi unohti hieroa toisen jalan kokonaan.Suosittele Tastiamo.fi

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri