Hae Anna.fi-sivustolta

Hyvä hieroja Helsingissä?

Viestiketju osiossa 'Kauneus ja kosmetiikka' , käynnistäjänä Jumitus, 17.04.2008.

1. Jouni Vierailija

Täällä on naiset kehuneet kovasti Hannua,mutta kyllä hänen hierontansa sopii oikein hyvin miehillekin,urheilijana arvostan napakoita,osaavia otteita joilla hän saa paljon treenatut ja ajoittain pahastikin jumissa olevat lihakseni auki.Suosittelen isommillekin karpaaseille.

2. Virpi K. Vierailija

Kiitos vinkkaajalle! Ihana kokemus! Sain vielä hyvät kotijumppa harjoitteeet mukaan!

3. Maikki Vierailija

Sain lahjakortin Tastiamo Hannulle ja oitis sutena kävin kokeilemassa. Aivan mahtava kokemus, suosittelen lämpimästi kaikille jotka tarvitsevat hyvää hierontaa.

4. Eija Vierailija

Entinen ammattinyrkkeilijä Joni Nyman hieroo hyvin, ei liian lujaa, mutta ei mikään rasvan levittäjä. Tykkään myös siitä, ettei hieroja pälätä koko ajan, sitäpaitsi paikka on rauhallinen ja siisti, ei mitään kirkkaita loisteputkia jossa soi sävelradio. Ottaa vastaan osoitteessa Hietalahdenkatu 8A. Jonille voi varata ajan soittamalla 040 7557484

5. Maikki Vierailija

Olen samaa mieltä. Haluan nauttia hoidosta kaikessa rauhassa,kyllä Hannulta juttua tulee tarvittaessa mutta aloitus tulee aina asiakkaalta niinkuin pitääkin. Hannun tila on myös viihtyisä ja rauhallinen,minulta onkin kysytty tietoa hänestä, sitä löytyy sivuilta: Tastiamo - monipuolista hierontapalvelua

6. Mervi L. Vierailija

Kiitos! Sain rentouttavaa lymfaterapiaa Teamossa.

7. Jykä Vierailija

Olen käynyt Hannun hoidossa vajaat 10 vuotta ja aina sieltä voi lähteä mukavan rentoutuneena pois. Hannu käy läpi kaikki kipupisteet huolella ja siitä ainakin minä nautin. Taidanpa varatakin ajan taas tulevalle viikolle:)

8. tyytyväinen Vierailija

Hannu on käynyt akupunktio ja akupainanta kursseja, niistä varmaan on apua oikeiden kipupisteiden löytämiseen ja onhan hänellä jo monien vuosien kokemus.Olen myös käynyt monta vuotta hänen luonaan apua saamassa enkä ole koskaan pettynyt,suosittelen lämpimästi.

9. Sporttari Vierailija

Meidän taloon on avattu fysikaalinen! Kävin kokeilemassa hierontaa ja tyytyväinen olin! Eli Etelä-Haagassa jos tarvetta, niin Fysioterapiaa ja fysikaalisia hoitoja helsingissä ja mikä parasta, ajan sain varattua netistä! Myös hyviä vinkkejä tuli ja vaikutti oikeasti osaavalta!

10. Sami S Vierailija

hieronta tuolla KuntoRelaxissa! Kiitoksia vaan vinkist.

11. Malla Vierailija

12. Alexxia Vierailija

Tietääkö kukaan kuinka paljon tämä Hannu veloittaa tunnista? Mitä te olette maksaneet jostakin tietystä ajasta?

13. Mies makuuni Vierailija

Minä pidän karvaisista miehistä, siis ihan sellaisista normaalikarvoituksen omaavista miehistä.
    Kaikkein eniten minä tykkään tummista, kiharoista rintakarvoista ja toiseksi eniten karvaisista reisistä, sillä nämä ominaisuudet tekevät miehestä seksikkään näköisen. Selkäkarvoistakaan ei mitään haittaa ole.
    Ennen miehet pitivät paidoistaan pari ylintä nappia auki siten, että ne tummat kiharaiset rintakarvat tulivat esiin, mutta nykyään aniharva mies pitää paidanappeja auki. Se on vahinko.
    Tosin en yleensä pidä viiksistä enkä parrasta, sillä ne vanhentavat miestä ja suudellessa voivat kutittaa ja joskus jopa sattua...

14. kiinnostunut Vierailija

Osaisiko kukaan antaa tanrahoitajan yhteystietoja.

15. toinen kiinnostunut Vierailija

Minä olisin myös kiinnostunut tantrahoidoista ja tantrahoito kursseista.Netistä löytyy yllättävän vähän tietoa.

16. Anna Vierailija

Tiedä yhden karvaisen tosi seksikkään hierojan,aivan ihana !

17. ennen jumissa Vierailija

sipoossa hyvä hieroja kahvila navetta alueella hyvät otteet ei murjoja

18. Eikun sutena nauttimaan Hannun hoidosta, ottaa varmasti toivomuksesi huomioon.

19. helena Vierailija

Ujo kun olen en aikaisemmin ole hierojalla käydessäni uskaltanut toivomuksia esittää mutta Hannun lämmin ja luotettava olemus rohkaisi avaamaan suuni ja hän otti kaikki toivomukseni huomioon. Olen todella tyytyväinen hoitooni ja suosittelen toisillekin ujoille.

20. kerro mullekin Vierailija

Kerro mullekin mistä löytyy ?

21. bea Vierailija

22. nytuskallan Vierailija

23. nytuskallan Vierailija

Sain noin viisivuotta sitten karmaisevan kokemuksen hierojalla olosta kun tämä karpaasi runnoi oikein toden teolla .Toivoin koko ajan hoidon loppumista ja yritin sanoa hänelle että pienempikin voiman käyttö riittäisi mutta hänen mielestään näin on tehokkaampaa, olin aivan mustelmilla pitkän aikaa.
    Sitten ystäväni kehotuksesta uskalsin mennä Hannun käsittelyyn ja hän kuunteli toiveitani, käsitteli ihan napakasti mutta hoidon jälkeen oli aivan taivaallinen olo. Käyn hänen luonaan nykyisin säännöllisesti ja suosittelen kaikille jolla on huonoja kokemuksia hieronnasta.

24. oikeenamu Vierailija

On kampissa, laita viestiä namnam@jippii.fi

25. Tyytyväinen Vierailija

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy