Hae Anna.fi-sivustolta

Hyvä hieromasauva

Viestiketju osiossa 'Elämänkatsomus' , käynnistäjänä sanna26, 10.08.2005.

1. sanna26 Vierailija

Kävin katsomassa toyshopin sivuilla erilaisia hieromasauvoja. Mistä tietää mikä olisi hyvä? Onko minkälaisia kokemuksia. Asiallisia viestejä kiitos :)

2. XXcc Vierailija

Herra on hyvä ja kokeilee ihan itse :)

3. annukka Vierailija

Mielestäni oli ihan asiallinen kysymys..Tuskin hieromasauvoilla on palautusoikeutta;) En kuitenkaan osaa vastata kysymykseesi,jokainen kkun pitää eri asioista.Mieti millaisia ominaisuuksia haluat siltä sauvalta,tykkäätkö isommasta vai vähän pienemmästä jne.

4. hilla Vierailija

Mä itse pidän pienistä, pehmeästä materiaalista tehdyistä dildoista, joissa on vibra. Ja kannattaa käyttää sauvan kanssa liukkaria.

5. Persikka---- Vierailija

Jokaisella omat mieltymykset. Itse olen käyttänyt jo vuosia sellaista perussauvaa, siinä oli aluksi vibra, mutta ei toimi enää. Mutta asiansa ""hoitaa"" ilman vibraakin. Aika isokokoinen se on ja kova. Hyvin ""toimii"" olen tyytyväinen. Huom! oma mieheni on sen minulle hankkinut, Hän on vakavasti sairas, eikä meillä ole seksielämää.

6. Braun Vierailija

Sähköhammasharja + ohuehko silikonidildo. Harjan pää peitetään muovilla (esim. kaksinkertaisella elmukelmulla) - tuloksena paras vibra ikinä! Dildoa voi sitten käyttää sisäisesti ""autenttisuuden"" takaamiseksi :) Ja tämä ei todellakaan ole mikään vitsi.

7. Iida Vierailija

Mä taas olen työntänyt emättimeeni milloin mitäkin sopivaa kotoa löytyy ja hyvää tekee ja on ilmaista. Vanhat konstit alkavat vain olla jo kokeiltuja ja tehottomia. Nyt viimeisin ja paras on suojapussillinen sateenvarjo ja tietysti päällä vielä litran pakastepussi. Paistinpannun varsi on kanssa sopivan leveä ja jotkut pienet rasvapurkit. Tällaiset jutut sain joskus poikakaverilta, innostui jotain sinne työntämään, olin kauhuissani, mutta ahh, tekipäs ihanaa.

8. Justiin... Vierailija

Entäs kurkku? Kuorittuna ja pestynä?

9. Ninnu * Vierailija

Minäkin kokeillut sitä sun tätä, mies usein matkoilla ja välillä himottaa just sillon. Nyt olen miettinyt tota kurkkua...vaan lieneekö se liian kova. Entä kunnon HK:n sininen, siinähän on kuorikin päällä. Vois olla sopiva kovuus. :)
    Kaverilla on sellainen vibralla varustettu jelly-sauva, siinä on myös klitoriksen kiihotin. 22.5 cm pitkä, ympärysmitta 3.5 cm.... pelkkä ajatus kiihottaa. Sellaisen taidan hankkia. Kaveri on ainakin erittäin tyytyväinen. Klitoriksen kiihotin kuulemma superjuttu.

10. häh? Vierailija

Toki hyvä hieromasauva on tärkeä, mutta onko se sinulle ihan elämänkatsomuksellinen kysymys, sitä hieman ihmettelen.

11. Itselläni on oikei kuulalaakereilla ( muovikuulat) varustettu 30 sentin jööti . Siinä on vielä erikseen kaksi sormea jotka hieroo klitorista.
    Antaa niin taivaallisia orkkuja , että meinää taju karata. Kyllä kiinalaiset ovat mestareita sillä alalla. Batteritkin kestää aika kauan, vaikka ajelen" kaasupohjassa"

12. -------.- Vierailija

Kierrä vanha sukka sopivaksi kääröksi ja kortsu päälle. Halpa ja hyvä.

13. valentino Älä usko kaikkea mitä näe

Saadut tykkäykset:
    0
    Huomaa sen naisten tuskasta löytää oikea työkalu haluilleen. Ensin ihmettelin mikä tässä on takana, huomasin sitten sen, kun katsoin pihalle ja huomasin lumien kadonneen. Se on se vietti. Kun miehet eivät anään tyydytä naisten ikuista halua pitää löytää työkalu. Ei siinä mitään pahaa ole.
    Valentinokin ihan lämpeni kun ajatteli miten kevät rinnassa pulppuaa. Tuli mieleen "Anttilan kevätriha". joka alkaa näin: "Anttilan kun ampaisee ylösvuoteeltaaan....".
    Lycka ¨till..! sano ruottalaine.

14. engel48 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Iloitelkaa vain tytöt hieromasauvoilla, jos se vielä antaa hyvän mielen ja virkistää, niin mikäpä sen hauskempaa.
    Komeaa se orkku tekkee vielä tämmöiselle vanhallekkin ukolle.
    Että" taivaallisia" mojauksia vain kaikille kansalaisille.

15. Janna80 Vierailija

Joo, kaverisi on ihan oikeassa. Ostin tällaisen hieromasauvan enkä ole hetkeäkään katunut. :) Joskus oikein töissä kutkuttaa ajatuskin siitä, että illalla saa taas leikkiä sauvan kanssa.

Jo pelkkä klitoriskiihotin saa aikaan mahtavat fiilikset, mutta sitten niitä varren sisällä olevien "helmien" nopeutta saa myös säädettyä. Ei muuta voi sanoa kuin että suosittelen. :)

16. original alte Se aito ja alkuperäinen

Saadut tykkäykset:
    0
    Tallainen ketju Elämänkatsomuspalstalla antaa aiheen olettaa, että pitätte sitä hieromasauvaa jumalana!

Eikös raamattu kerro että älä pidä muita jumalia jne...

17. herranjeesustelija Vierailija

No eikös se nyt ole osa elämänkatsomusta, että uskoo oikeuteen nauttia omasta seksuaalisuudestaan avoimesti?

(ps. tässä oman kokemuksen mukaan kelpo sauva oman mirrin tyytyväisenä pitämiseen: Love - RFSU:n ergonomisesti muotoiltu pitkä hieromasauva - Superkauppa.fi )

18. Toimii!" Vierailija

Tee se itse dildona käytin mökillä pirkka roll-on dödöpurkkia, siinä on sopivan mallinen pyöristetty pää ja kun korkin ottaa pois, niin saa ihanat hieronnat pyörivän pallon avulla. Purkki käytetään ensin loppuun ja huuhdellaan kuumalla vedellä jos ei halua dodöä klittaansa.

19. original alte Se aito ja alkuperäinen

Saadut tykkäykset:
    0

Eikös siitä didlosta tulisi hieman luonnollisempi ,jos ostaa HK-sinisen lenkin ja vetää sen päälle kondomin??

PS. Senhän voi vielä lämmitää lämpimässä vedessä ennen ilakointia!

Heh heh.

20. The point is.... Vierailija

Siinä ei ole sitä pyörivää rullaa!

21. hieroja Vierailija

22. ZannaZ Vierailija

23. Marjukka Vierailija

Sinne on just tullut seksituotteet myyntiin, ostin tän

https://www.hobbyhall.fi/webapp/wcs...iininpunainen-musta/298237/83355/83348/83352?

24. Tytteli Vierailija

Marjukka: Oliko hyvä? Katselin itse samaa, mutten vielä tilannut....

25. Parasta hieromasauvaa kaikille ei olekkaan olemassa - vaan parhaiten saat mieleisesi sauvan rohkeasti kokeilemalla yhtä, tällöin tiedät mikä sopii sinulle. Usein on täysin henkilöstä riippuvaista, tykkääkö hän esimerkiksi siitä, että hieromasauvassa on klitoriskiihotin vai ei. Usein huonoja hieromasauvoja ei ole olemassakaan, vaan on vain tottumus - ja mieltymys siitä, mikä saa syttymään. Ei ole ollenkaan outoa jos nainen omistaa useamman kuin yhden hieromasauvan

Saattaa olla, että et ehkä saa täydellistä nautintoa ensimmäisellä hieromasauvalla mutta siitä ei tulisi lannistua, vaan miettiä mikä sauvassa oli hyvää ja mikä huonoa ja näiden perusteella hankkia parempi Hieromasauva .

Muista myös, että kun ostat hieromasauvaa, usein käyttäjäkokemukset ovat juurikin käyttäjäkokemuksia, eivätkä ne ehkä vastaa sinun mieltymyksiä, toiset tykkää rajusta, toiset hellästä, toiselle sopii iso ja toiselle pieni jne.. Parasta kun vertailet eri hieromasauvoja onkin katsoa niiden ominaisuuksia, kuten säätömahdollisuuksia, hierontanopeuksia, valmistusmateriaalia ja esimerkiksi vedenpitävyyttä.

Hieromasauvoissa, ja muissa aikuisten leluissa pääset kätevästi alkuun esimerkiksi lukemalla Hieromasauva sivustoa, jossa on erilaiset hieromasauvat ja muut lelut käyty läpi.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri